I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whiteboi - Kärlekens Skull

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-14 01:05

Min andra låt som jag släpper! Tänkte att jag skulle välja ett lite lugnare tema den här gången och valde att skriva om kärlek med en text som jag tror många kan känna igen sig i. Kommentera gärna!

Pz!

You already know, den e on lean!

2007-02-14 11:00
  • Höjj din röst
  • Fixa bättre inlevelse
  • Andra låten som sagt, gör mer och mer, lägg inte ut alla dina låtar, bara gör massa låtar för erfaranhetens skull
  • texten var riktigt bra
  • Keep it up
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2007-02-14 13:37

Då ska vi se här.

Haffa bättre inlevelse, sa jag inte åt dig att använda magen ordentligt skitunge?
Annars är det en rätt nice text, mysig på något sätt. Fast den hade lite underliga tvistar här och där, höll inte riktigt en röd tråd som man säger.
Flytet skulle du kunna förbättra genom att undvika hoppandet eller vad man ska kalla det för. Försök att dra ut på orden så mycket det går, låter och är mycket bättre.
Mixningen kan också förbättras, mindre radio-voice och lite overdubs skulle inte vara helt fel.
Just keep going dawgie!

Yeah, you know..

2007-02-14 14:21
racapp 

Chea tackar

Chai-Of-Lattshoo 

Jooo jag försökte använda magen så gott jag kunde asså men damn det var svårt :) Jag håller med dig om det med flytet att jag måste dra ut på orden mer och jag jobbar på det. Mixningen kan absolut förbättras med tanke på att det inte finns nån ;D Tack för din kommentar brush!
You already know, den e on lean!

2007-02-14 20:49
man, varför la du ut den? =(
krävs mer träning, och det vet du. ta åt dig av vad racapp och chai sa. resten har jag sagt till dig.

gjorde du en ny inspelning? isåfall, släng upp min remix. (;
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2007-03-18 15:36
Ey, kan någon lägga upp länken igen ??