Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
först
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Kaggens misstag: jag fattar ingenting Edet dissen: jag fattar ingenting avslut: jag är trött
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
hahaha det är är tung shitt !! :D
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
jag fattar ingenting heller haha
Jag är faran som lurar i natten!
haha för mycket rök tackar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha..shiet! Värdelöst.
Enigma has spoken!
Och vem fan e du? Vad menar du för diss? hahahahahahahahah
kaggen du var bättre förut..nu fattar jag nada
Karlstad Finest
lilla edet hahahahaha vafan e lilla edet liksom!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
kan nån förklara vad som händer ?
chasse dyker upp som döda fiskar
Producent
2007-02-14 13:27
prison_child P0 , är du efterbliven? Fan dissar du edet för, ? ^^ Kaggen dissar du för att du försöker bli popis, Lilla Edet Rules!
Lil_H..
haha sköna låtar som fan skönt att nån sätter kaggen på plats ;) peace
haha palla =P kom tillbaka när ni är onbeat..
stiffy. vi får hooka snart. haha ditt världsbord och öl saknar jag broshan. fucking mtv smoker.. Finns för många horungar i lilla edet.
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
haha nej
http://soundcloud.com/rod_g
Mannen vi vart nog lite bänga igår, haha UPP
haha omg, haha sikka låtar XD töööööönt
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
kaggen bad folket hålla käfften därför pussy
haha den dagen jag vill bli poppis
är när du kan ta mig
och det är förstårligt att ingen känner till lilla edet,därför dissar hahaha seriösa jävlar
hahahahah bästa dissen vi får se om kaggen vågar svara hahahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahahah lägg ner manen
haha pajsarn e du inne mannen
shit det va seriösa jävlar att luften kommer i 2:a hand
hehehehe
hahaha låt dom lipa, jag mår fortfarande bra :D hahaha
detta var fett! feta låtar! Peace!
hahaha samma här mannen (GASMASK) pallar med alla så lite att jag tar traktorerna från dem haha haha sj klart skottis alla tiders fan jag fixar smoke å du bärs
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
klaCC P17 mannen du är pinsam som skriver så
Hehe edet dissen var ju mindre bra =)...
Fett stolt över att vara en rappande edet bo... Fan respekt att bli dissad av så "tunga" rappare.. =D Om ni nu dissar alla edet rappare, hörde knappt vad ni sa i låten...
knulla din mamma du KlaCC
Platinum P16 hahah säg någon i edet som inte rappar, jävla mangas, tönt
HAHAHAHAHAHAHAHA FYFAN VA BRA :D
You already know, den e on lean!
Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känner du dig cool nu när du dissar mig ? :) Dissen va söt, men jävligt whack, och inte ens värd att bry sej om, men tack för din "omtanke" :) Puss
feta låtar ? dom är inte bra nån stans din lilla pajjas ,vrf i helveta dissary kaggen ? ( han knulllar zönder dig med sin stortå ) o lilla edet ? ( säkert nån därifrån som våldtog din morsha ) , du har allvarliga problem grabben , min syrra rappar fan bättre än dig din äckliga idjuuuut , flowet var suugit , rösten fääägi !
GHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA VA KEFFT.....
låter lite konstigt, bra rader, men ni måste nog träna lite mer på flowet.. peeyz
hahaha!-. snorunge!. den va keff edet dizzen du kommer ingenstans mned d där:P haha värdelöst!
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
aja ännu en liten pissluffare som ska va kool o dissa.. pissssslufffareeeeeee
A.C.A.B
säg mig, beatet till dissen mot kaggen, vart har du hittat det?
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
hahaha fan va feeta :D
:)
HAHAHA fatta inget :S:S:SS:
S-s-S-sHineybWooooI
Jag rappar inte i Lilla Edet. Men du gör det inte speciellt bra. ^^ lewl.
Edet iz teaH zhiiiiiet!
asså länken me kaggen funkar inte
ey va fan HAHAHAHA hokka me kido å rappa me han jävla nollor! sen du han andra i låten lär dig flyta va fan du snubblar som en idiot!