Ico ft. ChrilleF & Siff - Tar Över
Yo, grabbarna som inte kan låta bli micken har släppt ny låt idag. Första versen: Ico Andra Versen: ChrilleF Tredje Versen: Siff Länken! Andra Länken! Tredje Länken! Langa kommentarer nu! PeeYs!
haha 24 downloads o ingen som kommenterat tackar
Konse''
inte världens tigedy, men den var godkänd hehe! helt klart! :D
soundcloud.com/brormusk/sets
Nice nice och mer nice :) fins inte mkt mer att skriva ,PEAJS !
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
Hehe man tackar :) , Mer Och Meer?
Detta va helt nice:D Nästa inget att klaga på, nått litet bara men de e inget som märks, Bra grabbar:D pZ Big Up
|| Spit It Out ||
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack, ni får gärna motivera er lite mera!
tack alla :D kul att ni gillar :D mer
Konse''
uppppppppppppppppppppppppppppp
Konse''
lätt DEN BÄSTA låten du har gjort utan tvekan manne, fortsätt rocka på manne ;) keep it upp!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Den var nice! Helt okej av er alla tre! Är inge vidare på att kommentera låtar, men den var bra! ^^
Hmm..slår på låten nu: Robin börjar,fyfan vilken attityd lööv it! tung text, gillade när du sjöng "HOOOOE!" aa fan helt nice. nice flow osv Hehe rolig text chrille ;P men datamic haha vart fan började alla vi då?:D nice flow osv Siff?är det lucas? fyfan vad tight han va isf sjukt nice hahha lol vilket flow :S helt sjukt nice överraskad som fan aja alla la det tight peace o puss på skinkan
tack alla =) Kronan TYST ;) hahaha mer
Konse''
najs grabbar..ni lägger det alla fint. Keep it up! pz..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppppppppppppppppp då
Konse''
fett flow å reccat:=) bra kvalité..och fin text!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
tiden går,,är favorti bland dina låtar fortf! pCe
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
här var det ett jävla uppande :D
Yeaaaaaaa guys! , Come on more! , PeeYs / Ico !
aa dom flesta vill juh bara tanka o inte kommentera
Konse''
Stiff va riktigt fet. Övriga va så där ;D 10-4 Over And Out
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Haha kom igen, Bronkish till exempel.. Kan du motivera dig? PeeYs!
Tkr alla lägger de tight , Ico>har hört dig förrut och hör skillnad på utveckling , gillar din attityd i låtar.. Chrille>Samma som ico hör skillnad på utvecklingen, Keep it up ! Stiff>första gången jag hör dig,men tyckte du la det tight :)GJ !
Cuttad entertainment -Roxhed !
Siff*
Cuttad entertainment -Roxhed !
Björn--- P17: Kul och höra ! =) , Mer tack. PeeYs
upppppppppppppp =)
Konse''
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice grabbar ;D Feeeeeet !!!!!!!!!
tack hoffa man =)
Konse''
shoobre.. jag diggade tyckte de mesta lät softish keep it up YO Peace
ah men de e nice Chrille :) bra namn på de md hahaha Peace
skön låt ! lite små roligt: hugger dig i ryggen med en motorsåg
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Fet fet fet med komentarer.. Rulla på bara... Pyeeas
Kom igen! , Sluta ladda ner utan att kommentera..
Kommentara mera nu da ; )
Ladda kommentera och njut ; ) Peeeaace // Siff
kul att 104 har tankat o inte ens hälften har kommenterat
Konse''
Mycket fett!