vila i frid Anton Jansson. Du var en grymt fin kille. Hata, verkligen hata alla mobbare ! :( blir så jävla sur :( . Och låten du har gjort Raddan, den är sjukt fin ! Du har verkligen gjort ett bra jobb. Saknar Anton från dom få gångerna jag träffat han :(Vila i frid, Anton Jansson <3
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Robin det är jag OCH Mertin som gjort den..
Ja, låten du och Mertin gjort : ). Glömde skriva med mertin! (; . den är fett bra, Keep it real.Tänker på dig Anton Jansson! (v)
Vila i frid anton Bra låt..
Saknar Dig Anton Jansson! Du var våran DJ Onk.. Vila i frid , saknaden är otroligt stor! (v)
Låten va jätte fin, fin text o allt.. Hoppas mobbarna får igen någon dag riktigt hårt o får veta hur det känns och är
Känner halva hans paralellklass ;S min kompis vart asbra vän och gick på hans begravning osv -.- R.I.P Anton
12345679
skön låt... diggas verkligen. RIP Anton
Make love not war
En av de bästa raplåtar jag hört, har en betydande text, det är det som i princip ingen annan har...
12345679
Haha, härligt raddan. Skön text och du lägger det bra. Feta props från anderslöv :P BIG UP!
rip :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rysningar.. =) kanske lite också för det är kallt i mitt rum, men sjuuukt skön =) big up..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-02-28 02:24
Jag har ALDRIG i hela mitt liv tyckt en låt med "skånska" varit bra. Jag rös hela jävla låten. Mellan snacket va fan fint. Big up grabbs, önskar jag hade vänner som er.
haha tack VeCn :) skönt o höra ^^ Peys
låten är väldigt fin han är säkert glad för låtenRIP
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
fin låt vila i frid
HANINGE
Vila i frid, Anton.
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
Riktigt Fiin Låt, Bra Text, Bra låt, R.I.P Anton!
Fin låt som fan. RIP Anton.
Respekt mannen ! finns inge bättre än att höra en sån här låt då & veta att fler tänker som en !
denna e fet
Thx kul att du digga kalle, inte ofta :O ajja Peys whoa
jag är inte så glad för din rapp, men denna gjorde du bra. refrängen känns verkligen.. själv kände jag Anton, väldigt skön kille. vi alla saknar honom, folk behöver detta, sånt här får en att tänka tillbaka.. peace raddish.
VA FERM!!!!! :@
grymt fin låt.. synd när sånt här händer...:(
Rip.. anton
Allt är sant på internet.
Det finns olika salgs mobbning yoo....PEacee and up!!
menar MFK i min förra tacking ;)låter likadant hha ^^ thx alla UPP WHOA
Fan va skönt raddan :D !! Upp whoa
R.I.P
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
R.I.P. anton skriv till han må gud va med dig anton
nej tack jag vill inta ha ditt tele nummer jag har mitt eget<br>
Grabbar, ni är sånna som kan kallas riktiga vänner! Grymt fint gjort, härlig inlevelse och text! Vila frid Anton .
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Producent
2007-05-01 15:44
Denna va den finaste låten jag hört på länge! Inlevelsen är sjukt fin! Fan jag kan få tårar lätt av den här fina låten! Riktigt bra Jobbat grabbar Denna låt måste ha en UPP!R.I.P ANTON!
Flyger fritt, landar platt
Hoppas du har det bra där uppe nu Anton RIP Sorgen sprider sej Bra låt grabbahr den kändes...... beatet det är tungt fint ....
Beatet är underbart och man blir fuktig i ögat av de! R.I.P Anton
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Producent
2007-05-01 16:41
Måste bara säga att beatet var underbart vart fick ni tag i de:)? UPPR.I.P ANTON!
Flyger fritt, landar platt
Joutzen skez gjorde det till oss på begäran :):) Peys
Riktigt fin låtR.I.P
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
fett soft beat , Soft dialekt , soft text - SOFT låt! KEEP
Fin som fan, gött flow, gött Beat, R.I.P