Alexz K - Man faller alltid på knä
Lyssna och kommentera alla :) LÅTEEN !! FREEED !
H-O-R-A
detta var faktiskt bättre än vanligt :P och så dina jävla playade beats :A aja men detta var nog bland det bästa du lagt iaf =)BANHA & PENIS !
Tack weSE ! :) Jepp_ : aa ja vet att jag har playade beat åså . hehe . men ska fan fixxa fram bättre snart ;) haha . Tack somfan iaf :) Päääys !
H-O-R-A
då ska vi se! tycker det låter bra i mina öron! hm tycker inte det är nått played out beat faktiskt! bara för att snake gjorde ett grymt på detta! tkr detta är najjs! bra flyt :) keep on kompiis !
ROUSU
TACK rousu :) neee när jag skrev texten så sket jag i om det var playat elr inte .. de var skönt och det är det som räknas för mej xxD . heh . Tack somfan :) Mer ? ! Peeeez !
H-O-R-A
ny länk
<Propellerhead Reason 3.0>
orkar fan inte vänta 20 min
kommer upp med en snart ! :)
H-O-R-A
Beat: Det var skönt, har hört det förut men diggas.. Text: Var helt okej =) Flowet: Var okej det med, men jag gillade inte det så mkt,. Låten i helhet var bra, Får en 6/10.. Forstätt nu manh! PEACE
haann : tack mäyyn :) tack för at du tog dej tid :DFREED !
H-O-R-A
ok du blir bättre^^ blabla bla allt redan sagt hej!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
aiight :) tack så mkt erik_utan_c .. Passion : Jee kommenatern på msn räckte :) thanks mäynee :)
H-O-R-A
Bra jobbat brushan :) Hörde låten hemma hos dig igår .. Lät riktigt bra :) Du blir bättre & bättre :) Keep it up brush PZ
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Tack brushan :) roligt att höra :D:DFreed !
H-O-R-A
upp whoa
beatet är ganska ute. men jag ska inte klaga för jag kommer hooka på de beatet snart.. men texten va nice..flow helt aiight,men mixningen kunna ha varit bättre den va lite rörig tyckte jag, men den va helt klart värd o lyssna på mannen
Kommer kritik senare brrrrrreh.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
disiple86 : a beatet är ute , men de e skönt :) , Tack för kritiken :) Pääys !
H-O-R-A
okeej mayn =) låten e bra men som sagt det är ett playat beat :P men aja, låten e najs o texten e djup tkr jag =) nästan det bästa jag hört av dig =)FREED!!
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
tackar Brushan :) ajoo playat beat xxD . men du vet hur jag är .. hehe . Tack iaf somfan :) Mer ? FREEED !
H-O-R-A
skit i om det e playat beat, låten e bra, det räcker väll, gillar detta =D allt e redan sagt av alla andra, keep it up! peejz
Tackar så mkt sandgren :D Värmer :) Pääys !
H-O-R-A
Ait hört den nu. Låter väl helt okej, rösten var okej samt beat o sånt shizzniks. Fastnade inte för ljudet men annars har du fått till det helt okej. Texten, nice. Reffen fastnade jag inte för, känns som om du kunde gjort den bättre. Bra jobbat mayne ! Helheten: G+ Säger som alltid: - nice :) Over & Out - // hojta^ från stugan.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Tack Nicho :) alltid kul att höra määyn :D Päääys !
H-O-R-A
har inget o göra så jag uppar den lite
comments whoa ! :)
H-O-R-A
SÖÖÖFT ! jävligt najz text alekz :) reffen diggar jag oxxå (A)keeep IT up fo´SHO ! FRÖÖD YT <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thaks mäyyn :) värmer somfan :) FREEED ! < 3
H-O-R-A
Upp whoa ! mer comments ? :D
H-O-R-A
kom igen nu whoa ! UPP!
ROUSU
bäst. flowet är mycket bra :D keep it going!
kom igen fuckahs ! inte värt att somna på denna !
Thanks zycore ! upp för helvete !
H-O-R-A
upp upp upp upp , UPP :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gör ett sista försök ! UPP !
H-O-R-A
denna våten var riktigt bra tycker jag gillade beatet din röst var ok :) fortsätt så jag får njuta mer! Pz!
www.myspace.com/friphmusic
ahh kan göra de när jag kommer hem :) ! .
H-O-R-A
heh aiight :) a men den kommer upp 7-8 ikväll :D
H-O-R-A