wirram krignåttsånt (session) -Kommentera-
Yes skulle droppa en låt med 2 polare men detta kommer aldrig bli klart. Så jag lägger ut min vers här nu.Och folk! Ni kan väll slänga en kommentar även fast jag inte känner er, Vad jag gjort bra, Vad jag gjort dåligt!Tack till Chuck C som tog sig tiden att mixa den, Vet att s-ljuden kan vara lite höga men kan inte göra nått åt det.Så kommentera nu!!LÄNK 1LÄNK 2Fred ut!
Tyngaste låten broder ! :)
För att kunna bli bättre, kunna få whoa fame så man kan få lite kommentarer, så måste jag veta mina fel. Men ni är så jävla snåla och kan inte skänka en kommentar som tar 2 sekunder. Pinsamt!
Fett som fan ! Keep it up !
haha 1,36 mb 136 haninge represent!beatet är soft, rappen ligger i skönt röstläge!det låter som du tappar luften i slutet av varje rad typ och dina andetag hörs väldigt mycket i början av raderna också.texten är inte speciellt bra tycker jag, tyvärr.men helt ok grej alltså!
Tsun, hehe yeah klart 136!Nu när du säger det om att tappa luften så förstår jag vad du menar. Ska tänka på det till nästa gång!Tack för kommentaren.mer kommentarer whoa
Tack så mycket luringen29 P18
Tack så mycket dwen! arå det ska jag göra