Tycket om låten pajsarn :), sån här låt man kan sitta o lyssna på hur länge som helst, Flow: jag tyckte om flowet, bara att det kunde vara lite för snabbt ibland, och då blev orden otydliga, men man kan träna upp sånt :), men i övrigt så va flowet skönt o bra :)Mix: tyckte om mixen, men vetirackarns på det ena stoppet där, när det där lilla ekot kommer efter, det kunde du kanske skippat :), men i övrigt så va mixningen väldigt fintSång: tyckte om när du sjöng pajsarna, det var vaken för högt eller för lågt och det skärde inte som vissa röster gör, sen så va det rent o bra och inga onödiga saker på rösten , utan det var din röst :), Tyckte om det Beat: till beatet nu, början av beatet var lite konstigt när trummorna väl kom in, men sen blev dom mycket mer in i liten, jag ser inget stort fel på trummorna, bara kanske det där Snärta ljudet , lr hur vi ska förklara , men annars tyckte jag om detÖvrigt: skönt o se att du har utvecklats Jacob :), fortsätt nu, Peace från Dlorfin.. Låten får 8/10 :) Fridens Liljor!
pz