Dumhet - TVsoffan
shu.. folk klagade på att jag bara droppade korta sessions. den här sessionen vart inte superlång, men längre än jag brukar droppa. och den är bättre än vad jag brukar droppa också. aja KOMMENTERA! HÖGERKLICKA, spara mål som en kommentar är den värd, om ni lyssnar.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Det låter bra, skönt flyt:Dpeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utveckling brooh :).
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fetfetfet.. najs ;D
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
här gick det snabbt till... du lägger det fint iaf!.. bra flow.. you know what i mean.. :D diggidiggas av mig!! :D peyz
-eh
tack alla som diggar & gillar hur jag flyter. glädjer otroligt!Men nu vill jag ha massor av kommentarer!
Jag stör mig på att du säger "sätter mig ner i soffan, vem är gangster?" Eftersom att mickelito & sober har gjort en låt med det här beatet som heter bilen. Och det första dom säger i den låten är "sätter mig ner i bilen, vem är gangster?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najs mannen . Det går framåt för varje låt du gör :) Otroligt hur du kan rappa så här bra när du bara har rappat i några månader :D Keeep up the good work .
Skönt beat som fan :) mkt härligare flow, rimmen ligger rätt, men du drar ut på dom typ! :P typ, "teeeeven" :P ^^
Signatur?
Jorå. Det här var ju lätt bästa jag hört av dig. Skönt när det gick lite fort. slaaacker.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
mannen ...du flyter gött på beatet .....tack för den här du har blivit bra....pumpar hårt me låtar nuh på sistone... men de e bra du e dukigt!! upppp uuuuupp Pz
härligt låter bra de här ! säger de varje gång men de blir bara bättre o bättre ! peace
rebecasfett & beson: hörde den låten och ville göra den som en parodi typ, tack för ni lyssnade! skönt att er andra gillar, glädjer mig som fan! tack som fan, det kommer mer med mig framöver, bara rappat i två månader men framstegen finns där, tydligen! kul som fan att folket gillar. värmer.UPP OCH KOMMENTERA NU WHOA!
Dumhet MIN FUCKING BROW, DETTA VA DET FETASTE JAG HÖRT FRÅN DEJ:O helt galet gilla detta fett blir in på mp3n , Allt va helt inzane skönt:O. Detta är sånt jag vill höra du har rappa 2 jävla månader och redan så här bra? helt skit bra=Z Du har talangen för detta jag svär vid gud älska detta. ÄR STOLT ATT SÄGA ATT DU ÄR MED I O`NO! :D Brossan droppa mer gillar ditt shiet ! Ring nåndag ska vi softa förövrigt och håll inte på med elin haha;D peace brossaN ! 9 / 10! på denna låt !!!!!!!!!!!!!!!!: D UPUPUPUPUPUPUPPUPUPUPPUPUP FÖR DETTA ÄR FETT ! / NEGGAH <3 ÖL ! HAHAHA;D
myspace.com/herrolsson026
de diggas som fan, nice flow,fyndiga rim, du blir bara bättre o bättre , peace, UPP !
Neggah: Tack som fan för riktigt komentar! glädjer som fan brorsan:D yes... O`no, ringer dig nåndag! OFFEx2: tack som fan! glädjer mig.Mer Kommentarer!
tyngst du har gjort (Y) .. Peyz ! :)
soundcloud.com/jerrones
skönt lite kort bara
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Shiit sitter uppe i trollhättan haha! men vafan gör man inte för en dumunge? =) ska lyssna nu (lyssnar) En av dina bästa.. helt klart. dock gilla ja ej beatet :P din röst är fett skön.. Reffrengen kunde varit lite bättre :P Men den är i mp3 dirre! P eace!
Lillen har sagt sitt.
tack så mycket jerraaa,länish,kaos, och Marcuz-Lillen!=) jag vet att den är lite kort, men men! kul att den sparas & diggas av folk!FLER KOMMENTARER!
Fett najs låt brooe:D:D utvekling Flow och text är som vanligt Kannon bra:D Peace !
MooLoa: tack så mycket!:D FLER KOMMENTARER?
Upp?
Varför rimmar du aldrig ?
haha Soft låt :D bra dumhet :D.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
lunnne: jag hör då rimmen i denna, men.. kan väl bli bättre? jag fortsätter försöka! 2 månader har jag bara hållt på trotsallt.. sånt kommer... ReebaT: tack så mycket! :D glädjer mig att höra! JAG VILL HA FLER KOMMENTARER!
Jalla Whoa Flera Kommentarer då, förstår ni inte att han vill ha kritik så han vet vad han ska öva på ?, själv så va låten juh skiit soft som sagt, den läggs in på mp3 ;).
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
måste ju säga att du har utvecklats jävligt mkt ;P denna va ju bra iallfall . här äre mer musik över det hela ;P
lost in skåne
ReebaT:kul att du uppade, tack ;D Gavle: tack så mycket mayne! glädjer mig ;Dfler kommentarer...
Upp?