biz ft. judas - töjjer fröbbes mamma med en tegelsten
här är en låt som vi slängde upp på en natt... LÅTEN intro; durlind vers1; judas reff; judas & biz vers2; biz outro: judas & biz här har ni texten så ni kan sjunga med ;) judas; fröbbe och svensk hiphop jag ser inget sammanhang/ du kan inte skada någon med skiten du stammar fram/ jag flippar över micar sätter chezzey i eldsvåder/ tror du kommer nånstans med rappen du sämst på de/ ja spottar galet skit, pissar på din stil/ o när rappen nårt ditt öra -känns som en giftpil/ din click e fiktiv, abstrakt, o bara talfel/ judas stänger dörrar o krossar dig med en gatsten/ knäcker flickors smalben, bäst att du hoppar undan/ o ser ja din fot i göta- bli jagad av 8 hundar/ asså äckel, lyssna noga för jag knulla din bitch/ och mannen, jag mot dig i battle e väl kanibalism?/ lär dig flyta, din skit är fan jävligt pinsam/ hur mycket du försöker och sliter så äre skitsam/ för du är kass, o du kommer aldrig bli bättre/ judas spikar upp dig, jag håller ner detta fältet/ reff x2 fröbbe mannen vi skapar kalabalik ye -öppnar du käften så blir du matad med spik och- vi dödar horor som lever på snacka skit så - fuck you bög detta är slutet på ditt liv biz;
skäm inte ut mitt namn, jag heter också andreas// fast tur som jag har, är det enda vi har gemensamt// du ville beefa, det är nu det gäller// du skulle slå mig, mannen, men du hejade istället// jag peka finger, och skratta åt fröbbe// du dissade biz, och din framtid gick sönder// sluta snacka, du blir fucked som en skolflicka// testa knäcka mig, o du blir storpippad, horfitta//
är jag en bäbis? snälla, svara ärligt// du är förfärlig, jag droppar bara madshit// och jag lägger det snabbt// och det är biz i sin segaste takt// för nu är det slakt//
och allt jag sagt tar jag inte tillbaka// för jag har lika många snubbar som lampor på gatan// och jag avslutar dessa fucking horsaker// med att döda fröbbe sedan kasta mordvapet//
reff x2
judas;
ring ditt crew- ni blir sönderpippade/
äru pimp mannen?- jävla fönstertittare/
bonnehora, skolkar från lichron, äru tuff då?/
lämnar dig med köttsår, speedad som ett störtåk/
outro
suck it dry bitches
hahaha fan ;( du skulle klippt bort de ja sa :D mummlar ju som en jävla senil tant eller nått fan haha va så jävla packad hahas lite bättre nu aif:D
annars tkr ja ni gjorde de okej fan, första man hade soft flow, ncie text men skulle vart lite mer aggro annars nice!
andra hade okej flow, soft text o va mer agro!
hur som helst så efter jag hörde hans första tycker jag du tog han.. o efter detta så inget snack om saken!
Fred ut!
(D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kritiik tack!
suck it dry bitches
hahah den funka , Bättre än första.....andrig hört judas förut soft text men känndes soom de va nåt som fattades, biz la bättre men som ja brukar säga chilla lite helthet bra låt.....peace 8/10
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
min första låt, kritik tack folket
waaaaaaaaah jag hatar hatar hatar den pöjken! Låten funkade, helt ok. Är ni från edet?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
håller inte med, judas fick till det mycket bättre. biz försökte göra det enkelt & bra, men lyckades inte. inte särskilt bra på sånt här, men de va min åsikt.
Tokish; menar du fröbbe eller? nej vi är inte från edet. jag (biz) är från thn, och judas är från göta. tack för alla kommentarer! UPP!
suck it dry bitches
göta är väl edet? ;) yes jag menar fröbbe, går på samma skola som honom .
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
haha ye okrå ^^
suck it dry bitches
Hoho :D Låten var sådär, Judas la det festast. Selin, känns inte ditt namn lite baitat "byz" ? :P Nån som har hört nått nytt från Fröbbe eller? Sitter här o hoppas att han har lagt av för skiten är fan pinsam.. CHEA! / kaliber
Tänkte bli gangster..
haha, nejdå. "biz" och "byz" är helt olika... fröbbe, haha.. han verkar inte ha lagt av. tyvärr
suck it dry bitches
första killen ok. reffen var ok andra killen var bättre än första.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
upp whoa
suck it dry bitches
Judas, första låten.. skitbra! texten är fet ju..
frajda; hela texten, eller bara judas? :(
suck it dry bitches
okok, tack! :)
suck it dry bitches
Yaow, den låter soft:) men slipa på mixxen och skippa en full durlind på introt. sooft:)
haha, tack så mycket. ah, det var en kul grej att dra med han ;)
suck it dry bitches
tackar =) klart vi ska fortsätta med samma stil, på samma sätt =) min första låt som sagt, vi får se hur det utvecklas :) puss
wooord up på pajsarn hahaha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Durlind: Fint intro killen.. största gangstern! ;DJudas: Du la de riktigt bra.. för att va första låten är de riktigt bra.. bra text o fint flow killen.. Reffen: Helt okej.. finns inget direkt o klaga påBiz: De funkar.. finns inget mer o säga.. du kommer utvecklas! Pecae oooooout // Fa1keN
ye aight ! uppp! kritik folk!
judas wöö första låt mano haha du la det gött nice maaaaannnen :D
det kommer mer, det kan vi lova ;)
suck it dry bitches
taack
suck it dry bitches
judas, för att vara din första låt tycker jag att det låter grymt bra. du hittar flowet och flyter bra på beatet.. keep the good work up maaaaaayn, ser fram emot att höra mer av dig!
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..
ye aight thnx. mer kritik whoa! vi är 2 pers på låten kommentera allt =) pejs
judas låter bra :P för att vara första gången så är det riktigt bra :) selins tur då du lägger det tahijt som vanligt gillar din röst osv hoppas ni fortsetter kicka låtar tsm :) lycka till i framtiden
word judas, vi är två på låten. tack för alla kommentarer, fick bättre kritik än vad jag trodde. och judas, sluta be dina fjortisar att kommentera dig ;) haha jo, men tack för allt som sagt.. upp med mer kommentarer :) PEEACE
suck it dry bitches
<3mina fjortisar biz, fett sugen på att hooka nästa låt ring i veckan vafan :D puss
diggade den här låten, kommer dunka den ett bra tag :D, bigup
biz my man!! upp upp
www.femtastic.se
men.. kritik missaui :D haha
suck it dry bitches
lät helt okej. bra rim o sånt. mixningen var lite wack. kanske beror på inspelningskvaliten. men keep it up boys. peace
va snackar du om mannemannen? kritik är inte alltid possitivt? man ska ju säga som det är, det tjänar inte till att ljuga. tycker dem att vi är kassa, så ska dem skriva det. jag vill inte att folk ska säga att dem tycker om mig, om dem inte gör det.
suck it dry bitches
haha, ja. men tanken med kritik är att dem ska säga vad vi ska träna på, och öva på. inte vad vi inte är.
suck it dry bitches
dåså, sluta snacka
suck it dry bitches
judas hade bättre flyt än den andra snubben, var skönare att lyssna på också.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
okok, upp nu whoa :D
suck it dry bitches
men tyst bara
suck it dry bitches
Producent
2007-03-07 16:18
introt måste jag säga va ganska knackigt. första rapparen, helt okej, påminner om fonkyfresh. andra rapparen. helt okej också, skulle kunna öva mer på deliveryn så det flyter ihop bättre med beatet, det kommer med tiden. iövrigt en helt okej låt, inget jag dock kommer lyssna på fler gånger.
http://www.soundcloud.com/gyllander