Lunne & Kriss - Fuck sminklådan [Diss]
Lunne och Jag blev less på några som skämmer ut hiphop och övik .. Så vi meckade ihop en låt till dom där jätte-coola-killarna-som-dricker-jätte-mycket-så-dom knappt-kan -prata. länk här. Här kommer en backupkasta sminklådan -
Haha bäst låt kicken och lunne!
diggas, sätt dom på plats även om dom kan droppa ngt ibland ^^ aja om dom ens gör ett försök att svara så sätt er på dom när dom redan sitter :)
beatet va nice. haha roliga rader och snygga rim . den va fet ! :
hahahah så jävla feet. skrattar som fan :P KLOCKREN! haha
seriöst, för att jag känner woggy bra. men den hära var fet !:) låter som kriss står i ett hörn och hånar han typ :) och lunne står framför !:P haha:) fet som fan !:) gillade texten !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tack alla! :)Woggy - äh, torka tårarna istället.
sant ändå kriss ? du gnäller på mig typ när jag dissade "kusken" eller "nemc" då sa jag inte ska lägga tid på sånt, man kan säga det hära är samma sak, för du tycker han är så dålig och så. men jaja, skit samma !:) diggade låten ändå xD
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
haha bruno, fan va snällt att jämföra woggy & latonic med kusken & nemc .. hahahaah ge mig en 10/10 snälla bruno.. och föresten woggy, ska killen som sminka sig uttala sig om vad manlighet är? :) hahahaÖVRIGT - min röst är fucked, efter denna helg så.
kriss.. rösten va inte fucked, den va hel skön;D i'm out.
Den var soft.Grym text och bra utförd. yee Lunne är underskattad
kriss is the shiet.. pillade woggy lite men aja
Tack ni som diggar :) Ordningen på rappen : 1a Lunne 2a Kriss Sen går det sådär fram och tillbaka :)Woggy , du vet att kriss äter dig . han behöver inte min hjälp ! Klart jag vill vara med på dissen då jag tycker likadant. ai
Shiit hör fan inte ens skillnaden på Kriss och Lunne ibland på denna. Lunne du har blivit så j'vla mycket bättre :) Klagar inte på kriss heller, lika najs som vanligt. Go boyz. Pz
den va skön:) gillade texsterna. och rappen va bra. uppp för detta
NY whoa Byb1
haha..YEAH:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Softos grabbar, skönt ljud och mix också! .. yo yo hiphop jalla jag svär, pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Riktigt skön låt =D , Big UP ----- Vaafaaan, Nu är Tomteskalet här igen o delar bananbibel
haha detta är soft gubbar!
work some magic
diggar beatet som fan! flowet är det inget fel på. märks att du hade det kul i helgen kriss :P men inget man tänker på. text var väll inte allt för genomtänkt men ni lär väll inte lägga allt för mkt tid. skön iallafall. i'm out peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
haha, tack alla :) .. lunke - vill du mig nått så har jag en gästbok! Fisken, foe shoe ;) up up n' away.
Bra beat och ni gör alltid bra 10/10
de hära va skjysst grabbar, har hört mycket bättre av er, men still aight. skönt beat med.
Kriss jag menade inte så, men tänkte. du är ändå bättre än dom !:) och så gör du så hära. samma sak med nixy !:P det var så jag menade ! xD haha, 10/10
fet killar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Haha soft : ) tung
soundcloud.com/jerrones
hehe denna va fan skön. beatet va fett.. haha va sminkar den där woggy sig? haha han är dead now chea. Fett laggt av er båda! upp!
http://www.myspace.com/quizze
haha skönt låt kompisar! och han kan känna sig riktigt ägd, spec när han mste keffa i tråden. HAHA, kriss FTW!
HÅRT skare va!
hehe tack alla :) kris10n - hehe ;) tackar.
kid - okej, trevligt! och nu vet du att de finns en som heter KRISS.
Den var riktigt nice! Nice flow av båda! Men jag tycker att man inte märker vem som är vem ibland av er på era låtar;) Men det var bra jobb! just keep it up!;) Den får 7/10 av mig! Peace
Peace im out!
Hahaha gillade beatet och texten.. Rappen var rätt skön.. phaze
-eh
KRISS I BACK IN DA HOUSE! fett fett
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop