Astmaticfeet - Vi bara längtar(diss till Mexxi)
Astmatic&3feet - Vi bara längtar (Diss Till Mexxi)
SÅÅÅÅOUW länge sen vi droppa nått här nu! Just därför borde du MEXXI känna sig hedrad, först för att du är vårat comeback-offer här på whoa å sen för att vi nämner ditt namn i våran låt flera gånger till och med! det måste vara en ÄRA?
aja slut på skit snack och vidare till låten vi fick för oss att dissa Mexxi för att vi tycker han suger ganska rejält och tror han är bäst! En skam för Västmanland skulle jag kunna säga att det är!
så till låtenhttp://www.speedyshare.com/336776126.html
backup:http://www.speedyshare.com/798683958.html Vers1 :3feetReff: AstmaticVers2 :Astmatic
Texten: (ThreeFötter) Jag slår dig hårt , och i battle är jag vildsint , Medans Daniel Karlsson , Är lika långtråkig som en stillbild , Jag slaktar dig här och nu , och det låter skit fint , Innehållet i din rap är lika tomt som Britney's Flint, Ditt fittnylle , FUCK YOU , se jag piskar upp Danne , För killen är så ful att ingen slickar den fjanten, Han snackar för mycket om skills han aldrig hade , Så jag reccar och skickar 24 bars i hans ansikte ! Du visste väll om att , Killar hustlar upp din tjej , Och jag hoppas du fattat , Att hon brukar nuppa med mig , Och nu vill jag göra klart för alla ,bara lyssna,, Mexxi tror att han kan rappa , han har tillochmed en egen hemsida ! Snubben är tung , han väger minst flera ton , Och hans låtar är tunga , som om dom, vore pappaersbåtar , Du kallar mig bög ,när du själv sätter på kramdjur , Och jag fattar varför du inte får nått ,du är asful!,
(REF)(Astmatiker) vi snackar inte gata, vi snackar audio så sluta snacka, för det är inte new york vi steppar in och ni vet vad som väntar den dagen mexxi lägger ner, (vi bara längtar)
(Astmatiker) eyey, jag ska berätta en sak om mexxi han är ingen MC, han är bara en newbi vill inte höra nå mer av hans öronskärande låtar för han flyter lika bra som sjunkande ubåtar en fot upp, för händerna håller för örona han snubblar på raderna och faller för sladdarna säg mig,vem fan är Daniel Karlsson säg mig,finns det nån sämre jag har aldrig hört nån! hela whoa håller med när jag säger du borde lägga ner spring hem till din mamma, och kom inte ut nå mer snälla danne, jag lovar hela köping skäms för dig lyssnade på slutet, hoppas du skär armen av dig ta ditt liv, danne, innan någon annan gör det sluta rappa för flowet(HA)du kommer aldrig få det shiiat, mannen jag spolar dig med rappen jag sänder dig en låt, så du kan runka till takten Hate or love it! OCH vi hoppas Mexxi svarar! (Y)PEEEEEYZ!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
gahahahah denna var fan braxD hahah ... han kommr nog inte svara.. om han svarar så blire nog svårt fan.... shiiit.. denna var bra.. men lite otydlig någon gång... :)
www.eggah.inc.se
Moderator
2007-03-08 22:20
´Ni kommer få längta länge länge länge, och ni kan få längta livet ut på ett svar grabbar. den va fet, men ni vet ingenting om mig,. ni har aldrig pratat med mig äns. menmen inget svar på denna, eller någon annan diss, har sluta dissa överhuvud taget. onödigt skit.
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Haha , aa fan , min vers var väldigt otydlig .. =/ Tur att vi har skiddlez på att slänga upp texten !
Äckel.
ahahaha nej me nfan ja diggaren.. hahah sköna rader fan vad bra ni har blivit på skriva ;=
www.eggah.inc.se
Moderator
2007-03-08 22:22
jaa texten va snor skön. men vänta inte på nå svar, ni har vunnit,
Och checka:
aja du väljer själv om du svara Mexxi! de är ingen stor deal egentligen! du bara låg först på våran lista just nu! xD
hihihi Vem ligger härnäst nu då åp listan? xD
www.eggah.inc.se
Moderator
2007-03-08 22:27
2. 3feet 3. Astmatic 4. Räkan 5. Lowass 6. Lillberkan 7. 753 typ ;D
Äckel.
Okej förlåt jag trodde vi var vänner jesper :(
www.eggah.inc.se
8.3feets mamma(för att hon födde sån ful son) 9.Min mamma(för att hon är dålig på att göra pizza, vill ha turk-mamma) 10.Min katt(för han luktar illa) typ?
Moderator
2007-03-08 22:32
den e fet grabbar nice:D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Seriösa är vad vi är! (Y)UPP!
hahaha, Älskar den här, ni båda är fett niice gubbar , ni kan bli STORAKEEP IT UP !
Tig Kvinna!
tackar Jeppe för kommentaren! ;) UPP!
Det var så lite så , Jeppe ;) Lyssna och kommentera pööjkar, det är den värd !UPP
Tig Kvinna!
(Y)Mexxi- tycker du att de var en ÄRA föresten?
Moderator
2007-03-08 23:00
hahaha, nej, men jag bryr mig inte ;P
Och checka:
Haha skönni bra text grabbar, oallt va bra förutom mixningen men men kommer no snart de me:D diggar din röst astmatic;P pz! and UPP
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
fan den va hel skön dizz ... den här hamnar på min mp3 :D
Slaydash - jag tackar för de! jou men de kanske märks att vi använde oss av olika mixningar oxå? han reccade sitt igår å då hade jag inte tid så han åkte hem å mixade sitt å jag reccade å mixade idag!JokeerN - härligt att höra! (Y)
+ Att jag inte kan mixa xD
Äckel.
sånt som händer!
Tycker om 3feet's röst asså.. Den skulle nog låta riktigt fet med bra kvalité.. Testa spara låten i högre kvalité.. Lägg på en fet kompressor på rösterna så tror jag nog det kan låta nice.. Reffen skulle kunnas göra feet, ni skulle lagt på flera accapellor på varandra, lagt in lite tydliga ads.. Texten var helt okej.. Hörde båda flowmissa på diverse stället.. och hörde några rim jag inte förstår mig på kan få in att rimma.. skärpning.. Men å andra sidan var det till mexxi som jag aldrig hört rimma någonsin! - i'm out and in som i.. skojja bara! Ska vi avsluta med en puss? Kyss .. fan :( det blev mer än en puss!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Domy - du är bara för söt du! aash men jag tror det bara är mixningen som är KÄFF just nu! men ska träna lite på det tills nästa låt serru ;) (Y) kyss?:O läskig du är =/
Okej , Tack för konstruktiv kritik domie ^^ Ska ta vara på det du skrev ;D Pusspåre !
Äckel.
Upp nu en sista gång innan jag går och lägger mig !
Äckel.
KOMMENTERA MERA! UPP!
Danke Dacke ^^ ÖPP!
Äckel.
Mestadels var det lite flowmissar.. men i helhet var låten bra.. tror beatet gjorde rätt så mycket, dock gillar jag inte att ni körde konstig stil på reffen.. för att vara snäll får ni en 6'a på 10 skalan! PEACE!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
fan va äre jag ser 3feet lägger dubbel rim nice man =) tycker dock asmatic lare lite bättre men keffa rimm på han :P beatet sooft asså! mexxi död!! han har blivit mördad av en 12 årig tjej och nu sänkte ni han vafan slutar han inte rappaaaaa! aja hyffsad låt i helhet peays
Säger bara att det var tur att ni hade med texten ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Producent
2007-03-09 16:51
Varför finns inte jag på listan? :(
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
astmatic , du la det fan rätt tungt !:D helt paff faktist :P 3feet, du la det bra, du hade bästa texten :) va har hänt med ljudet boys ?:S lät inte så värst bra:S mexxi bajspackarN, DÖÖÖÖDAD! UPP !
OKEJ ALLIHOPA! LJUDET är käfft eftersom vi spelade in själva, asså en åt gången så vi satt med micken i handen istället för i mickbåset som vi brukar, eftersom jag satt å plugga när 3feet var hem å spela in och så, sen gör nog mixningen väldigt väldigt mycket!RIMMEN har jag inge bra svar på, de lät bra när jag satt å skrev...jag menar, jag har inte kommit igång med dubbelrim o.s.v Tackar alla som har tagit sin tid å tankat å skrivit kommentar! å tack till dom som diggare!PEEEYZ!
At leas't im trying ^^ >UPP MED SKITEN !
Äckel.
oj , vilken jävla engelska jag har xD " At least im trying " skare ju va
Äckel.
Haha , röda veckan ? :)
Äckel.
låter fint det grabbz =P
okej Alternativ :):):):):):):):):):):) Det är inte jag ^^^^^^^^^^^^
Äckel.
UPP!
MeXXi P15 Daterat Igår 22:20´Ni kommer få längta länge länge länge, och ni kan få längta livet ut på ett svar grabbar. den va fet, men ni vet ingenting om mig,. ni har aldrig pratat med mig äns. menmen inget svar på denna, eller någon annan diss, har sluta dissa överhuvud taget. onödigt skit. Hmm, kolla den mogna kille. Ey mexxi, du är så jävla mycket men du kan inte ens svara på en ärlig diss mot dig, och du ska va gata. Haha ! Detta är råfett gubbs ! Och ni har blivit fetingar på lyrics, älska eller hata whoa. Jag rå älskar ;), firdens !
Riktigt soft:DMixning Feeet..Beat lika fet..Soft brösh..Pz
Rap
Moderator
2007-03-09 23:58
Nilo P15 Vem fan har sagt att jag är gata? jag kanske är en liten pojke som sitter hemma vid datan och snifffar ? va vet en kaxig liten skåning om en västmanlänning? ligger typ 80 mil ifrån varandra. Alla kan dissa mig om dom vill jag svarar inte ändå? shit mannen
Och checka:
bara för de ska ja oxå dissa mexxi ^^, jag kan iaf mixa, MOHAHAHAHAHAH !! låten är bajs!
http://www.myspace.com/micman123
inte bra,
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero