underbar låt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
yaya! tack för de snälla orden, ismen 4 life. :D
fett äntligen kan man pumpa den i högtalarna<3 har längtat efter detta sen första gången jag hörde den på nån spelning<3
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
låter bra. snygg produktion
- yes
åh maskot queff! :) den e grym! skivan kommer bli gör fet!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Vikktorius: Sanchez har gjort beatet från början och sen har jag pillat i ordning, lagt till lite här och var framförallt vad gäller trummor och till slut mixat och mastrat både beat och låt. Bara så ni vet rätt.Kul att alla verkar digga lika mycket som vi gör!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Kul att folk diggar. Resten av låtarna är minst lika feta! Hej.
Sopsäck Serenad
Riktigt grym låt, cutsen i introt är härliga somfan.. Fyfan, riktig tiopoängare!
AHhh jag tog fel på den punkten... Men hur som helst PROPPS TILL ISMEN!!!!
Producent
2007-03-11 22:32
kan tänka mig att den är e galet tung live.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Shlobban for president!
Sopsäck Serenad
DJ!! DJ!! DJ!!
WWW.ISMEN.NU
FETASTE LÅTEN I ÅR! singelkvalité fosho! ett stort big up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fetaste låten, ärligt, jag hört nånsin på Whoa. Snälla ge mig mer sånt här. Killen som mixat den måste ju fan va gud eller nått, helt sjuuuuukt najs cuts och grejjer. Kan bara vänta på att se denna live, shiiiiiit.. Fett, mickelito la de fetast, men Shlobban va tyngst för han fixa den så fäääät :) Skulle paya något mycket för att få den killen att hooka till mig :o puss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är icke till salu :)
Sopsäck Serenad
Kul att folket diggar! Ni gjorde de soft grabbar.. U know it...
I ain't rich bitch! | www.soundcloud.com/sanchezbeats
aff, " .. som släpps till våren" först var det December sen Februari. Vafan :P, jag vill ju ha skiten nu :P , men det är väll kanske lite medvetet att det tar så lång tid?;) Bygga lite hype! aja, tajt skit iaf:D
riktigt bra låt! asfet, party party!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tyyyngt!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
vi skulle släppa skivan imorron om vi kunde, men det har tagit längre tid än förväntat. . . men då blir plattan bättre än förväntat så what the fuck hype
WWW.ISMEN.NU
shlobban är icke till salu. hahah! fan vad hype ni får och förtjänar! underbart!
www.femtastic.se
en hundralapp i alla fall, men vi vet inte än.
WWW.ISMEN.NU
skivan ska kosta tusen spänn, minst! om ni bara visste hur uppknullad de där månaderna var så skulle ni betala också. fett att så många gillar låten, ska bli roligt att släppa skivan med tanke på att jag inte ens tycker att den här är top 3. jag älskar vita stolen, men det kommer mera ;)
Sopsäck Serenad
Fan va jobbigt beat, i övrigt va det soft.
"Jävla köhitler!!"
Sober: Vita Stolen ÄR INTE top 3 på plattan och det är ett faktum, inte bara vår gemensamma smak. I mitt tycke inte ens top 5. Och när nästa två spåren är inspelade inom några veckor tror jag bestämt att den kommer halka ner ännu mer. Men sånt är livet.... Skivan har inget releasedatum ännu vilket beror på att vi inte vet på vilket sätt vi kommer släppa den ännu. Släpper vi på egen hand blir det dock antagligen nånstans i övergången vår/sommar. Inte tidigare än Maj i alla fall. Och det beror inte på att vi vill sega för att skapa hype eller nåt sånt utan enbart praktiska saker. Mycket ska göras och mycket ska klaffa för att vi ska bli nöjda.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
galen låt fan!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Jag tycker att beatet på beta versionen var mycket mycket mycket bättre! :( men låten är jävligt bra!
http://yofosho.mine.nu
betaversionen ? är du allvarlig ?
WWW.ISMEN.NU
CHEFEN: 1. Vilken beta-version då och vart har du hört den? 2. ehh... nej
2dicks1chick slash rob and raz! jag älskar shlobban johans vers är förjävla bra, mikaels vers är förjävla bra! jävla bra!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Xeilon typ X-BETA har jag hört hos Johan!
fast det kanske är att jag är van vid det andra!
nja chefen, jag håller nog inte med dig! kul att du gillar ändå
WWW.ISMEN.NU
Sånt sjuuukt tryck ni fått i låten. Helt sinnessjukt jävla drag, vilket man ju riktigt sällan hör i hiphop längre, framför allt vad gället svensk hiphop. Det enda jag tycker är tråkigt är att verserna inte riktigt tränger igenom beatet, blir lite svårt att höra vad ni säger delvis. Men likväl, bigup! Bättre än all skit ni gjort förr, alltså.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Riktigt jävla feet låt...Ismen gör de bäst i år...längtar till släppet,,peace jaouli
idiotförklarad: upplever samma sak i vissa hötalare! varför har du bannat mig på whoa ? haha
WWW.ISMEN.NU
yae riktigt feeet låt....
† V.I.F Sinister †
mickelito Låten är ju hur bra som helst men beatet var mycket bättre förut. Den är fortfarande bäst! :)
hehe it´s all good !
WWW.ISMEN.NU
CHEFEN: X-Beta var min första ommixning av beatet efter jag fått råvaran av sanchez. Det är dock bättre tryck i det nu och i allmänhet en bättre mix. Det är nog bara din vana som får det att låta annorlunda. Så länge den fortfarande är bäst så är det väl det samma dock? ;)
Riktigt bra, beat och rap. love it!
Oggy ^.-
Ni är rätt söta
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Stenbom shlobban har inte mixat denna, om du hade läst några av de över 150 kommentarerna hade du kunnat läst det. sanchez, eller hur det nu stavas, har proddat beatet och xeilon har ändrat lite i beatet och han har även mixat låten, som jag fattar iaf, är det inte så gubbar?
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
mania, så är det.
Sopsäck Serenad
Xeilon Det är typ "g-funk synthen" som låter annorlunda! :( Sober ManiaZee är ManiaC! Östersunds nästa rappare haha!