Text 1 Kritan glider in Lägger det tajt// Han gör 3flip och det blir ju najs// Sen gör han en Hardflip så jälva fett// Men själv tycker han det är så jävla lätt// Han gör en flip to backtail// Sen gör han massa trix på ett flat rail// Han gör en massa feta grejer// Så han får en massa heta tjejer// Han skatar med teamfluff// Så man behöver ju inte säga Puff// Alla tycker att Han är så jävla tuff// Jag är ju en Skatare// Inte någon jävla Bladare// Text 2 mitt namn är christopher ni kan kalla mig för skate mästare// det är skateboard som gäller för att blades är keffare// mina favorit trick är ju 3flip och nose grind// när det gäller skateboard mannen så blir det GO WILD// det är bäst när man är med och tävlar i tävlingar// tricken är fet härliga och fem stjärniga// det är sant det är gött att skejta// man har fart gör nått fett det är skönt när det flektar// Man kan några saker i en miniramp// Om man inte sätter sakerna får man skit damp// Kickflip , Hardflip och frontsideflip// Dom skönaste tricken i en härlig hipp// Börja att skata och lär dig dom tricken// vill du inte skatar är det bäst att du STICKER //
http://www.myspace.com/KriTaaaN