Uniqh - Dagar Tillbaka
Shos. Satt o chilla en kväll o gick igenom lite musik o så hitta jag det här beatet som en boi gjort a long time ago. men gilla d. Testa en stil jag inte kört tidigare. hoppas ni gillar.länk Rap/Text : Uniqh Beat : L.J Mix : Uniqhlänk One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
här har ni text
Vers
tänker tillbaka, tillbaka på dagar, dagar vi softa o bakade kaka/ grabbarna o ja, gled o mådde bra, vill tillbaka till dagar på basketplan/ för d va där vi hookade, d va där vi puffade ingenstans o va då vare där vi luffade/ vill tillbaks till dan inga knas lr krav, vi bara knasa runt i stan/ va ute natt te morron te nästa morron festade dag natt te morron/ vi va bortom alla lagar i dalen av staden vare vi som va lagen/ hade allt nog om tid sommardagar bättre tider av mitt liv/ flöjtens toner tar mig tillbaka dit, tillbaka dit ta mig tillbaka dit/ till dagar vi, sket i allt, gick o bada i, bara kallingar, typ runt nattetid/ saknar grabbarna, näre va alla vi vara soft bara chill/ hade våra samlingar av spliffar runt trapperna träffa alltid någon där runt i trakterna/ där min broder fick sin första e kick ja du vet vem ja ni vet vem/ shit vad jag saknar våra dagar, shit nu vill jag bara tillbaka/ tillbaka till dagen då vi började tidigt sen hade vi spelning yepp d va karnevalen/ det är dagar jag aldrig aldrig aldrig kommer o glömma/ det är dagar jag alltid alltid kommer o drömma/om
Ref
tänker tillbaka på dagar tillbaka tänker att dom inte kmr nå mer saknar dom dagar då vi bara softa ner tänder en fet o tänker på er .......... tänker att dom inte kmr nå mer .......... tänder en fet o tänker på er
http://www.myspace.com/p2da1
http://www.myspace.com/p2da1
02 : yeah thx man kul du gillar :) vapenvila : yeah det håller jag med om. hehe neh har aldrig kört såhär förut kan va därför :P yeah det kmr jag göra. One
tungt brosan, lite mumligt, och lite stressigt på vissa ställe kanske, men öva som kommer det bli tuuuuungt Peeyz // Vince
Ok
yea tyckte det var nice.. flowa på galet bra. kul att höra dej köra en annan still soft soft.. Peyz
Södra 16 Studio
OOoof de va den här du visade i fredas henk mush!! Feet som fan asså:D diggar flowet o beatet till 110% Fast brush du borde lagt in en till vers, tråkigt att den e kort:P eiight! Peace bror!ZUTT
LGTM
konstigt mixad, men bra låt idé kanske lite uttjatad. beatet va rätt coolt!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det var helnajs!
www.slackerz.se
Tycker det låter riktigt fett måste jag säga. Gillar beatet, lite taskiga trummor kanske men samplingen var söt som socker. Riktigt skarpt flyt, gillar texten dessutom men det fanns några ställen där det var lite mumligt. Inget att oroa sig för dock, när man droppar det snabbt är det alltid lite knepigt att artikulera sig utan att råka mumla en aning! Hade gärna hört en längre låt. Det hade kanske också varit skönare om refrängen droppades i vanligt tempo för att skapa lite variation (det skulle kunna göra att verserna kändes mer speciella, namin?). Keep it up!
Yeah, you know..
tack alla som skriver :) kul att dom flesta gillar.. ejremar no man d e en annan. Chai : tack för nice kritik.. aah jag vet vad du menar skulle nog funkat nice.. One till er som tagit er tid..
Sjuuuuuukt bra och najs låt ;DD
Eriksson1337 ftw!
yeah thx man kul du gillar :) One
tungt flow, allt sitter, synd en vers, pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
pmu : ah vi lirade på basketplan utanför där jag bodde. nice du diggar. : lazy : hehe yeah thx main ;) Peys UPP
komigen
Joo, detta var tungt helmano ...........
- - -
Skön :) ;)
Don´t mind me, just cruisin´.
yeah thx yall.. kul ni gillar
Beat: skönt! Text: skön! Mix: Bra! Rap: Va lite off där nångång men de mesta va skönt asså! Samanfattning: Gillades. Men fick ännu mer ångest över att ja blir gammal gubbe om 20min...haha...knaz...Men de va bra jobbat mannen! Fred
Peace
knacket : hehe yeah thx man :) ah det var mest bara för o visa för mig sj att jag kunde.. kommer bli bättre ;) haha grattis då main :D One
Tungt shiet! Diggade slutet som fan Uppish
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Thx H! Yeah klart du kan. Du lägger de tungt najz. De lilla offbeatet som va gör inte mycke i ren helhet. Fred o Kärlek
Peace
det lät bra :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Mycket nice faktiskt, fortsätt med det du gör :D Börja checka min trådar lite smått också =)//Dany
Jag är faran som lurar i natten!
totte : yeah thx main.. knacket : hehe aight.. lvs : thx sl lotter : hehe tack main. One
naah kom igen
humm