Dömda - Session
Dömda - Session.. På denna session medverkar bara Jerrones och jag (cB). Jag kommer att göra ett uppehåll nu ett tag, säljer mina studio prylar pga Brist på pengar, kommer väll igång igen i sommar hoppas jag. Beat: Något eminem beat tror jag :) Vers1: jerrones. Vers2: cB. Mix: Jerrones & cB. Tanka och säg vad ni tycker..:)ERROR Kom igen nu :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du vet vad jag tycker ;) Ständig utveckling på dig cB, blir bara bättre & bättre! Synd med pengabristen, hoppas det löser sig! peace
work some magic
Yeeaaah Detta Va Feett , Håller Med Brodin ;) Keep it up DÖÖÖMDA CLICK
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
tacktack:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
7 nedladningar och 2 kommentarer bara..dåligt...:P
du har utvecklas cb Jerra , helt ait, men hört bättre
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hypebeast LVS TACKAR:D :)
cb, bättre för varje gång :D diggar fett. den andra killen har jag aldrig hört förrut. helt okej =)
heh:D tack så mycket..:D men nu kommer de tyvärr inte bli nått nytt på ett tag..ska ju sälja sakerna..:/ men hoppas man kommer igång igen till sommaren..:)
Har hört bättre med er båda, men dehär var helt ok ändå! Jävla synd på ditt uppehåll cB, då jag finner din rap mer och mer intressant för varje gång du kickar just nu! Aja.. :)
den va nice som fan asså:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
håller med..det var soft...
http://www.myspace.com/noodlestyle
tack allihopa:D :)
jag digga din röst som faaaaann. lite små hes flooet var kanske inte det bästa..men texterna var cooolla.. bra puchlines! forsätt jobba rikigt bra!
www.sds.studio.nu
tackar:D upp :)
upp:)
fett skönt Cb:) du förendras mycke.. gillade Cb mest i låten skönt texst. bra beat mee upp för dej .
NY whoa Byb1
tack för kommentarerna :) .. cB nice del av dig :) Peyz
soundcloud.com/jerrones
jag digga Jerras vers =) digga cbs oxå. som brodin sa du blir bättre o bättre =) peace
beatet är skönt! första snubben har skön röst .. cB - sköna rader absolut! sammanfattning, en helskön session.
kom igen nu whoa:D upppp tack kaggeN;D
kom igen nu whoa..UPP:D
Cb utvecklas mer och mer, kul att höra! Blir bara bättre och bättre, tummen upp!
:) tack motti..
Jerrones; tycker det va riktigt soft :) tummen upp! Cb; riktigt soft mannen utväcklig från båda här bevisar ni det.. Tummen upp 8.5/10 All respekt.
myspace.com/herrolsson026
bästa jag har hört me cB ;D diggas men synd det me studion ;( jerra ;D det va soft men har hört bättre me dig ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
Jerrones : Lägger de skööönt som vanliiiigt!! taaijt Duuu veeet du har vår kärlehk bro ...o26 _Case_ : Du va dukigt du oxå...lägger de sööft Skön text,bra flow Beat : de e sköönt de ozå Uuuuuuupp G-T
tack alla:D kul att höra:D upp upp:)
KOM IGEN NU WHOA...MER KOMMENTARER
sista upp nu..
kom igen nu då...mer kommentarer........
upp för dömda!
work some magic
yeye ;D .. :)
soundcloud.com/jerrones
får säga de cB ska ja va ärlig så utvecklas du som fan