Radomir + Tshino + Janina - Om du vill
Shuue Lägger upp en låt nu som vi slängde ihop för två dagar sen!! Har dock redan lanagt runt den till folks redan men ah... Kör upp den här endå!!Radomir + Tshino + Janina - Om du vill http://www.speedyshare.com/653778366.html <---- LÄNKENRadomir = första versen Tshino + Janina = ReffTshino = Andra vers Kvallen viist den e inte den bästa emn det vet vi om.... glömde spara allt så de blev att accape.....vers..blev lite låga!! Men som sagt hoppas den tilltalar Någon där ute iallefallÄlska eller Hata o26
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KOmenterar snart ska ba lyssna
accapellan för låg..Radomir skön röst med det lät konstigt kanske för accapellan... flowet va sådär å texten var väl sådärTshino fett skön ass skön röst....men ni skulle ha höjt accapellan... bra flow bra text.... fortsätt såhär.... vill ni snacka mer så adda min msn....
reffen var inte så bra...
Thnx man....tack för din kretik uppskattas STORT mjo jaaah vet vi glömde..fixa allt o sen så glömde vi spara skiten så accapellan fick bli sådär...pallade inte göra om eheh :P va bara en rolig sak mahn lär sej me tiden .... man lär börja nån stans :P Tshino
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt, ni lägger det soft båda två. och det bästa med det, är att ni är från 026.. peace
Forumsignatur ???
Lungt... jag säger bara det jag tkr;) UPPPPP
jo vill bara till lägga, jag tror jag träffa er utanför fest på söder i lördagskväll ;)
Forumsignatur ???
Jiggede_ <--- jassså ah mkt möhjligt... o26 du veeht!! Tack för din kretik förästehn .... uppskattas NR : ah fahn dekalrt man ska säga va man tycker alltid....uppskatttar all kretik dålig som bra
okej, thisno, du har så skön,laidback delivery alltid i dina låtar. egen stil, och jag diggar den! du lägger det bra bror. radomir diggar jag som fan! lägger det asfint han också. låg acapella, som du sa på msn också. men, upp för denna whoa! peace /026
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
första killen försökte typ låta som timbuktu tare inte som en komplimang ....reffen keff ...resten skit men fortsätt förfan ge inte upp ni kanske kommer nått vart
Dumhet : thnx brooow, tack för din kretik! Uuuuuupp man....mjooo jag vet vi borde,höjjt de! kärleeehk o respect !o26 GStaaaaD
Uuuuuuuuuuupp då mer komentc
Riktigt soft från båda in på mp3n tror jag:) Keepitup Tshino bROR ! peyz ! 026
myspace.com/herrolsson026
neggah : Faaaahn va nice...taack brow , kärlehk o respect <3 !! Stay up brow o26
skitkul med musik från 026! bra bra! tight tight! peace
work some magic
uuuuppp då folks va inte så snåla ...me komentarena :P
Uuuuuuuuuupp
Kom igen nu whoa va int eså snåla....
Joo den var allt najs =) Keep it up
Den är soft :)
soundcloud.com/jerrones
Atck grabbar..... kääääärleeeehk Uppskattas att ni tar er tid o lyssnar och skriver komence oxå.. big uuppp
Radomirs vers tycker jag var svin cool! =) Jag diggar hans stil som faen!Tshino Soft maaayne :) Pimp style! ^^ hehe Jag tycker ni skulle ha delat upp reffen i två delar, för man hör typ inte Janina.. :S
Ah mjooo..vi glömde fixa till låten... o allt :P ah de skulle kanske ha vart söööft ..ska tänkas på tack för din komentar ..Rebecca Bless
:P
Riktigt soooft ! =D . digg digg. UPP! PZ!
<3 S.ärlemar -
Kom igen whoa... ge lite kärlehk då.. :P
okej ja tyckte han i början lät keff INTE på ett bra sätt.. Tjejen hördes knappt i reffen andra killen va keff från början till slut outrot va blääh
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Hybris ----< ah det är nice...... vi gick in för att va keffa....!! Det är sööft att du gillahre :P hahaha Ah om du frågahr om jag tål kretik ah det gör jag ee skiiit nöjde för de jag fått...Tack för diiin oxå... Jag hopppas att du själv .....e sååå jätte grym och proffsig så att man kan lägga ett bra ord för dej oxå man.. Du lägger det antigen jätte taiiijt o skiiit grymt ...wow rapstar ....!! avgudar dej man... Lr sååå är du en sån som bara sitter där åh sågahr andras ...låtar o de andra gör utan att komma med nått själv..isånnfall så tycker jag att du bara ska ..låta bli o öyssna och skriva komentare...om du nu ha nått o komma me själv...då tycker jag du är grym som fahn som gör dit shiiiet jag är inte en sån som sågar folks... för de dom gjort..tycker det är grymt..att dom gör sin grejj ....istället för sån som du visas vara :P jadu man..... Det är bra tack endå... Vill gärnja höra nått nice av dig som läggs in på mp3AN PÅ engång :P det vore söööft...Bless Hybris
Hybis ----< jag påstår inte alls att jag kan lr är duktig på att rappa lr va man kan kalla det... men jag gör det för en rolig sak..och kör min stil så som jag vill o känner för..viiist de finns många som hatar där ute..men ..ah Det är sånna som dej som ah aschå.. helt av......!! om du nu är dukogt själv och kan ...din grejj ..hjälp oss på vägen istället för att sågah aschå..ahahha Man lägger upp på whoa inte för att man är proffsig och ...är etablerad redan utan för att få synas och får hjälp på vägen av folk som ...kanske är mer kunniga ..osv...inte för att bli sågahd rakt av ..o aldrig kunna komma framåt så ... DU helt av aschå :P Hat d egött...se fram imot nått från dej man ..... Bah kärlehk
okej killar konstruktiv kritik.. första rimmet tycker ja du hamnar off med "ringer nån annan idag"
sen mixar du ifs engelska med svenska det gillas:)
Sen låter det som om du anstränger dig jääävligt mkt..ta det lugnt o låt det bara komma av sig själv..du låter vääldigt ansträngd som om du krystar lixom..
Tjejen hörs knappt inte på reffen:(höj upp hennes röst så hon o han ligger på samma "nivå"
säger inte att du suger hard2find..men du låter bara ointresserad..that's it.. Öva så blir det bättre:D:D:D
Ja jag har propsat låtar på whoa..
ja jag spelar in..la upp på whoa när ja va typ 17..nu ser ja inget i det hela:D
Hybris -------> Tack för det dääääär..!! Ah det jag mena va inte att jag inte tål kretik på de sättet...glad för att alla dock ta sig tid till o skriver och lyssnar!! Det enda..som man reagera på de va bara.... Typ när nån skriver...alllt skit ...från början till sluuut.... Istället för att typ som nu, du skrev .....att hjälpa oss på vägen ..för att få det bättre och ett sjysst sound :P!!! Men när man bara blir såg så kommer man ju aldrig avrt :P Det av det.... Och själva låten iförsej har inte mkt o komma med..dock ...inget intressant alls...Men det va det inte meningen heller va bara ..formelt sån låt!! Och reffen ....mjo viiist skulle man kunna höjja janinas röst....mer men ..vi sparade aldri shiet så vi kunde inte fixare :P ehhe de va det sen så va det inte så seriöst så det fick bli sådär... Slängde upp den ... Riiiinger nån annan idag <--- första versen det är doock ej jag ..hehe ...är inte såå dukigt..iaefall i mina ögon.... Det är jag som kickar ...versen me tjejen och andra versen .. Men ayah Tack för ditt inlägg....Hybris...Nu de va bättre... Man kan inte göra alal nöjda :P Bless
ähh fan uppar den här så folk får ge liite KONSTRUKTIV kritik
Hybris :P yeeeeah ey ahah dåli på svenska ..krångliga ord.... Konstruktiv ...betyder? ahhh känner mej ..kääääz nu men ... lika br ao fårga när man är ett frågetecken ... Bless man
vet inte..tror man ska bygga kritik:S..här e en sten:P
Aha :P ehhe då vet jag ... :P
precis..upupup and away
Yeah tung låt grabbar :) Tshino la de riktigt fett nice röst:) dem andra me! Upp för denna!
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D