Rousu: Du lägger det najjs, det kommer nu man flowet,texten sitter som handen i handsken. Hör stor skillnad i röstläget nu än va det va i början låter mer kontrollerat och lungt, liksom helt naturligt eller hur man ska säga det. Romazze: Det här är nog andra låten jag hör med dig, tycker det e riktigt nice faktiskt, texten e mycket bra på vissa ställen. De första två raderna öppnar du bra med och du avslutar versen bra också :P C-Mooney: ALdrig hört dig förr men låter väl helt okej, det är vissa ställen som man ställer sig frågan hur du byggt upp texten bara för att det ska rimma: "kommer jag himmlen att landa" där t.ex vette fan om man säger så, (kan bero på att jag e trött) men i stunden känns det fel med den uppbyggnaden på nåt sätt. Men helt okej mannen! Beatet: Jaa, played out e det ju så klart, men lägger man det OK på beatet så e det ju bra och det gör ni grabbar. Helhet: Helt okej låt men kändes som att det va nåt som fattades vet inte vad :/ men iaf betyg: 7.6/10 peeace / Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/