|
|
|
|
|
Impuls (Motti) - Saker som hänt
Hejsan alla glada! Ska slänga upp denna banger åt Mutti! Han hade lite feelings about a girl han var tvungen att få ut.
Låten finner ni här (speedyshare)
backup länk finner ni här
Rapp o text: Impuls Beat o mixning: Kaggen Studio: Mcd Studios
Egentligen skulle motti spelat in på nått freebeat med samma sampling... men det var ruggigt kefft så jag gjorde ett beat lite snabbt åt lilla motti!
Droppa en kommentar när ni ändå har lyssnat! TACK!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
hehe, tack Kaggen! hoppas den gillas! peace
|
|
|
va guuuuuuuuuuuuuligt :)
Med en påse över huvet så kan allt funka...
|
|
|
Synd att du droppa på det beatet det är lite tråkigt att många har kört på det, men visst fan är det sköönt
Rap Det är skitballt , det är din style , du ska droppa de , och jag gillar de . tumme upp
Text bra bra och åter igen bra . inge mer kan jag säga
LVS tycker
Detta är en skitbra låt . fortsätt droppa låtar
piz Oss imellan ;) . hoppas Mandy diggade ;)?
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
Skitbra text och flytet kan du, det vet man sen innan. Låter nästan liiitelite som din röst är annorlunda? men ingen fel alls i den, soft .. kan inte gö annat än digga låten o propsa.
Söft beat dessutom för o va gjort "lite snabbt åt lilla motti" höhö..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
texten va bra och hon blir säkert glad av att höra den :) men annars så tycker jag att motti ska kicka tuuungt shiiiz ! men upp på denna !
|
|
|
Riktigt Sköööönt (:
UPP! PZ
<3 S.ärlemar -
|
|
|
diggar den fett, känns äkta som sagt! som det kommer direkt från hjärtat! ;) upp mayn!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
|
|
|
texten är fet ! klart du är tightare i dissar osv menmen ibland måste man göra sån här shit för o få en brud på fall ;) hoppas du lyckas iaf ! FRED !
|
|
|
Nice man, djup text. Gillade inte mixen annars var det kanon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Moderator
2007-03-22 22:44
|
Låter riktigt nice. Playat beat dock men de funkar väl. Eller playad sample kanske man ska säga. Peace
myspace.com/jiahprod
|
|
|
ny länk nån?
Följ på http://facebook.com/johanklingwall så missar du inget.
|
|
|
texten tar, har ju fått erbjuda axeln då å då så jag förstår varenda ord, sen att du levererar det bra som musik oxå är ett stort plus!
feeeett!
Ars amandi
|
|
|
Det va tight..!
Snacka om att leverera känslan om det du pratar om.. ! shus
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
|
|
|
skit fin låt , sjunger verkligen med känsla! upp för denna!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
|
|
|
|
|
|
Får en liten tår i ögat, kan inte vara lätt att vara emo :(
0158 betate!
|
|
|
helt nice gillade texsten väldigt fin upp för detta
NY whoa Byb1
|
|
|
tokish la de bättre,motti du hade äckligt röstläge, nej, skona mej
|
|
|
tack alla som diggar! :)
Beson___ tack för den utförliga kritiken, uppskattas! :)
Vilsna!
|
Producent
2007-03-23 00:13
|
helt okej låt, inte min skål av nötter dock. beatet låter som det skulle bli en riktig banger på frizon. men rappen och deliveryn är helt aight. keepitup.
http://www.soundcloud.com/gyllander
|
|
|
Mannen, fett manligt mannen!
|
|
|
faaen vad härligt skön låt!^^
yeah
|
|
|
motti jag gillar detta mycket du lägger det fett bra och texsten är otroligt bra till beatet:) detta är min smak av svensk rap:)
NY whoa Byb1
|
|
|
Diggade denna som fan! Bra jobbat!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
|
|
|
|
|
|
Jofan.. du blir bättre & bättre.. weii!
Don't!
|
|
|
najjs man! som nån sa innan så har du bra röst för de flesta ämnena, kanske låter lite ansträngt ibland men det är inget man tänker på sådär, ett + att man verkligen får känslan av det du rappar så du inte bara skriver. texten e riktigt tung på vissa ställen, och har sina dalar men inte djupa utan mount everest till näst största berget eller nåt sånt :P tycker det låter cleant igenom hela låten helt enkelt, det e som du och beatet har ett förhållande på nåt sätt och passar perfekt ihop i denna låt faktiskt!
Beatet: e najjs bra jobb av kaggen, mkt lugnare reff här en på de andra beatsen vilket jag diggar väldigt mkt mer, reffen känns liksom mer äkta när du går långsammare.
bra låt motti! peeace
/Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/
|
|
|
det enda som du har gjort som jag tycker är bra , upp!
http://www.youtube.com/meeyeer/
|
|
|
detta är vilset, en vilsen låt av en vilsen individ, du vet vad jag tycker!
work some magic
|
|
|
brukar inte gilla dig motti,men nu var det mindre flåsande på micken så nu blev det mycket tight are!
|
|
|
Vet inte hur många ggr du rappat det här för mig på fyllan, säker 20 ggr så jag lär kunna denna texten utantill vid det här laget brushan. Det var cool som fan!
http://www.soundcloud.com/hubler
|
|
|
Riktigt jävla sött Motti!
Keep it reaaaal! p'z
www.slackerz.se
|
|
|
fett broder du vet vad jag tycker :)
|
|
|
soooft shiit man !.... Tung text keep it up ffs!
peace !
SunShine Reggae!.
|
|
|
vad sött!!!! motti du har en sån jävla skön röst men vid vissa tillfällen i låter det som att du skulle börja grina haha men du utvecklas mayn :D Riktight Tight
Who´s your daddy?
|
|
|
Vad duktig du är Mutti!!!! haha! söt låt =)
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
|
|
|
propps Till Motti!
Fan va bra låt asså.. jävligt fin låt måste ja få säga! :) Braa flow och grym Inlevelse.!
Upp!! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
|
|
|
Fett skön !! Din röst är riktigt grym:P
^^
|
|
|
haha, hur fan betonar du orden? nästan varje rad uttalas med nån ful betoning. sen skulle ju flowet kunna vara lite roligare åtminstone. skulle inte skada att sänka andetagen lite heller. nej, det här var absolut inget att hänga i granen. tack för mig!
|
|
|
Gillar det
Upp!
Freddys mamma smeker
|
|
|
Beatet är ju typ ett freebeat jöh ? lr så ere exakt samma slinga ¨på refen och alt
|
|
|
Skön röstläge, soft flow.. Texten känns äkta som de flesta redan sagt..
Men denna sampel är played out :P Vore bättre om det vart ett annat beat..
Peace
Highfive anyone, anyone?
|
|
|
sötnos
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
|
|
|
Soft! gillade denna låt. bravo motti!
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
|
|
|
|
Producent
2007-03-23 15:17
|
Härlig låt.. Diggas!
Lil_H..
|
|
|
|
|
|
fan fet låt motti lr vem d va som gjorde den :D:D:D diggar som fan :D fick lite inspiration nu fan :D försöker göra en text t min tjej :) aja jävlit fet iaf :D Peyz P.S kommer inte baita om du tror d xD
|
|
|
tack alla för dom fina kommentarerna! :)
skoj att ni diggar, det värmer!
det kommer nytt shit snart, håll ögonen öppna!
fred!
|
|
|
Fet låt, fin lyric, bra flyt o inlevelse. Känns äkta, taght!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|