Dvv - Ingen sätter upp
shu!Dvv är on the roll again!, inget nytt just nu, men vi har, however, en gammal fet grej som tydligen inte legat uppe än. anledningen till det är att vi är lata och fett hemliga, men nu är det fan dags.http://www.speedyshare.com/515291792.html där har ni den, håll till godo och håll ögon och öron öppna efter nyare rykande heta spår, det kommer.Rap: Du Vet VilkaMix: StorkepsCuts: MGBeat: Dilated Peoples - Love and war that's all folks!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
sådärja :D ..hehe
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
Underbart med nytt från DVV, men en ny länk måste upp!
ny länk. 18 min väntetid
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
palla vänta 19 min? ;) , ny länk ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt soft... skönt beat.. Peyz
Södra 16 Studio
riktigt feet! sköööööön!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
damn vad jag diggar dehär!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
knulla, fan va jag har letat efter det här beatet, sjukt jävla soft! jävligt soft låt!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Beson___ hahaha...om du läser där uppe så märker du att Dubblaa inte ens är med på låten :D Det är mig du snackar om (MG ) ;)
står iofs inte där uppe :D..men vi låter inte direkt lika...
beson__ hahah jo låten va härlig somfan!
riktigt tung shit
http://www.myspace.com/localexpressions
A.G. / DVV är nog de bästa som släpper inom svensk hip-hop. Galet tungt!
nåååååjs!
http://www.youtube.com/meeyeer/
soft att folk diggar. men som sagt, det är Nicko McFish, MG och Storhets på låten, i den ordningen, för er som tydligen inte visste vilka =). Dubblaa är den fjärdedelen av Dvv som inte är med.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
ojj, jag glömde visst skriva om låten. jag skriver om helheten i låten, jag tycker den va grymt skön och den kommer diggas ett bra tag! och så puss på storhets min favvo rappare : o
cool att folk uppskattar!
TUNGT SHIT..FETT NICE GUBBZ....
yeah
make no mistake though, den är rätt old, vi snackar innan årsskiftet. men soft att ni diggar.
Shit vad denna är skön :D älskade refrängen som fan :) ni vet hur man gör ^^ pEace
Signatur?
tack folket...fortsätt kommentera...som nicko sa så är den rätt gammal men kul att ni diggar
Körde ni denna i Skifitnge @ Eskilstuna förut? F.Ö. Riktigt Fet låt;)
ja vi körde den när vi var där...men då körde Dubblaa en vers på kepsens plats eftersom kepsen inte va med...
Mgee Oook, Satt igår och undrade vlken låt det var^^ Och sne hittar man den hehe
det e soft, diggar Storhets mest. nice rim.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Nicko är tung som jättemånga kilo! Andra killen är med duktig på att rappa. Storhets är också jätteduktig. Fet skit.
hahaha. sluta uppa gamla trådar kanske???
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Lägg upp ny länk ..
Seize The Day Before The Commence..
haaha..så den här gamla dängan har fått liv :D AMG up in this !!
AMG - hooligans
Ghetto sigma... smågangsters på hasselgatan? hahahahaha Skön låt annars... Soft flow som fan Holla @ Valsta! BleSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
storhets är riktigt grym alltså, fy fabian
formenterat datorn, om det finns någon som är hygglig så upp med ny länk elr så kan ni väll skicka via msn ?
[email protected] tack på förhand fellas
ma bad, såg att det fanns en länk som funkade.. är inte helt med i spelet idag, over n out
finns det nån go själ som vill lägga upp denna låten igen? formaterade datorn för ett tag sen :/
yup vi säger väl så!