Idiotförklarad - Full Clip Freestyle
Okej. Min första inspelade freestyle, sen jag började försöka på allvar för nån månad sen. Jag märkte hur jävla mycket svårare det var när man visste att det spelades in, men likväl; här är den, whoa. Hata eller älska. Målet med just den här var att försöka flerstava så mycket som möjligt, varför sammanhållningen och flytet fick lida en del och jag blev desperat när jag märkte att jag inte skulle få ihop ett flerstavigt rim. :D Hata eller älska, jag bryr mig inte.Full Clip Freestyle
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
gillar det! fortsätt så
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
haha :D Några riktigt katastrofalt dåliga rim så det blir roligt, Men, det är riktigt svårt med freestajl så.. Det var rätt toligt att lyssna på faktiskt. Tyckte du flowade jävligt skönt stundvis :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hhehe jävligt bra att du höll dej beatet igenom du e feeet mannen:P
Kalliistudios© 2:avåningen
Jag uppar dig av gammal vana :D "Ärligt talat" är ständigt återkommande
haha rolig. men mycket, - Ärligt talat & så ville du..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Texten är i samma klass som på dina vanliga låtar! Dagens förolämpning... tack så mycket. :/
det var bra, men väldigt mycket "ärligt talat" eller "ville du battla" men jag digga skön :) peys
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Ja, det var ju bitvis lite roligt. Du håller igång det någorlunda, gör inga fatala misstag, men du kommer liksom aldrig till skott som vapenvägrare. Det roligaste var väl "rappar så hårt att din mamma blir våt", liksom. Men, män, du vet att du kan lägga det tightare. PÄJS.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
b ättre än mig iaf
www.youtube.com/prendel
Den var underhållande hehe, lite för mycket ärligt talat och ville du kanske, men helt softy annars!
soundcloud.com/brormusk/sets
Upp! Hör ju fler gånger jag lyssnar på den att den faktiskt inte är så bra alls. Men jag ska träna, jag ska träna. :D
Haha! Jag är fett imponerad. Va pinsamt av mig. Mad props ändå! Du äger mig.
tkr den va soft :)
bra ändå. det är svårt att freestyla. BIGUP
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
tycker det låter fet med freestyle så fortsätt langa upp ånt här :P men du säger typ : Ärligt / ärligt talat för många ggr :P
hehe kul grej
ärligt talat - nu snacka vi om ärligt talat! :) verkar vara en tradition på freestyles ;) haha, men jag tycker de va rätt koolt! dock skulle de va rätt mkt bättre utan all "ärligt talat"! sen när du försöker få fram bättre rim & då bli de krystade rader! bättre med sämre rim & du håller en rödtråd! om man säger så, men softsoft. keep it going! ;) Fred.
Den var skön, håller precis själv på och utvecklar mitt freestylande :) Det här med "ärligt talat" är ganska naturligt, typ alla som freestylar har ju någon eller några fraser de ständigt faller tillbaka på. Mina är "men det spelar ingen roll" och "men det är lugnt", och det är jävligt lätt att man börjar överanvända dem :D
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Mad props ändå! Du äger mig. Nej, det gör jag inte. Du är fet, mayne. Jag har hört.
Yeah, som redan påpekats. Det där "ärligt talat" som kom åter ett antal gånger stör en del. Men som också nämnts så använder man såna där nöd-fraser rätt ofta... som utfyllnad när man "tänker ut" (går lite för snabbt för att man ska kunna "tänka" i konventionell mening) nästa rad. Men sånt där går att öva bort. Det gäller att försöka "glömma sig själv" som skådepspelare jobbar hårt på... eller som nån sa i Karate Kid 2 (tror jag bestämt): "no mind"... inte tänka, bara köra. Vilket e svårt som fan, men det är det som gäller. Och som vi diskuterade förut så blir det ofta bäst när man bara fristajlar i en vardagssituation och inte spelar in. Det är jävligt lätt hänt att man tänker att "nu ska jag fan spela in en dope jävla freestyle som låter som förskrivet"... det är då allting skiter sig. I övrigt diggar jag rabbel-flytet du får till ibland och vissa flerstaviga rader du får fram. Nice yaooo! Bara att jobba på, det låter redan helt ok!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
tungt för o va freestyle asså :P fast din bästa låt kommer nog va dissen till meningsfull hah a:D
Folk öl o en liten bit av det bruna
Den var ju rätt så soft, fortsätt träna så blir det nog kung ska du se ;)
Öhh?
Ärligt talat ville du battla säger du nog nästan mer än en gång men de va sött.!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
"ärligt talat är du cool."
Producent
2007-03-25 23:16
Flyger fritt, landar platt
Galet koolt! Lägg inte av hästbitch, fortsätt! :) Upp!
tungt : D
Ett sista upp, sen får du döden dö. Tack alla, jag kommer fortsätta.
Det va najs, du har skön röst, men sluta säg 'ärligt talat' hela tiden haha men jag tkr det lät najs mayn! keep em coming
www.myspace.com/dahermusik
Men vadå? Hej, liksom. Ge inte upp tråden.
Haha, du gör en grej precis som mig. "Ville du battla?" heela tiden, hahah Annars var det kul, bara att rimma inte satt så jättebra.
mannen d e samma beat som bless kickar på kolla bara på platinumberg.com
King-B P14 Jag vet jag vet jag vet en till som droppat på det beatet!!!
Gangstarr, låré bekant?
facebook.com/idiomatisk - fan page
yup en av medlemmarna (guru) gick ur o joina bless team
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
haha same shit as me :)
:)
sluta lägg av hästbitch haha :)
:)