I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - en början på en låt [ENGELSK] - Hard to find.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-03-24 23:09

Maketo - en början på en låt [ENGELSK] - Hard to find.mp3

lyssna här och kommentera med konstruktiv kritik för jag måste få tips o råd om mixning osv... så här låter allt än så länge

http://www.speedyshare.com/644977283.html

pz

Soon in your Fridge, mofo..

2007-03-24 23:11

för mycket diskant, känns som du använder en ganska tung kompressor på acapellan sen kan du ju adda lite dubs i stereo ayyyt peace

I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-03-24 23:16
Se om du kan få tag i nått annat program :P typ nått lätt o få tag i typ Acoustica Mixcraft 2.5 eller nått svårare o få tag på som Cubase SX 3 eller nått, eller kanske Adobe Audition 2.0, peace
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-03-24 23:19
Gå in i Effect-Racken och adda en Multiband Compressor o kör De-esser hard typ eller så drar du bara in en Dynamisk Equaliser o sänker diskanten ;) peace

2007-03-24 23:50
Np Maketo ;)

2007-03-25 00:40
tycker det kan bli soft , beatet e jävligt soft , free ? prodd ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-06 15:23
lägg upp ny länk da iddi! den förra har gått ut, håll koll på grejerna..
Stå inte i min väg när ja dundrar fram /
Har grabbar som pushar varor som en kundvagn

2007-04-09 14:43
lägg på min acapella med då ;)

2007-04-09 14:54
ayyt pillade in min acapella på låten med :P för testing purpose :o

2007-04-09 14:55