haha, jag tyckte den va skön.. UPP
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Skivsamlare
2007-03-26 17:20
Brodin1 P18 ja sa aldrig vem ja riktade mig mot, sket i om du svara..
http://www.soundcloud.com/adamkross
thnx all, soft med kommentarer ändå. hubler, öhm? vad får dig att tro att jag bryr mig gom du svarar eller inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tkr texten är sjukt kul . men har svårt för skånska dialekten . men ait pumpa vidare
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jag har alltid hatat din musik, men den här var faktiskt fet!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
dynga =P
http://www.youtube.com/meeyeer/
hur fan orkar du ens
http://www.youtube.com/meeyeer/
haha alltid lika roligt att kolla i trådar med rappre från "skåne " alltid samma saker ;P up for dhs !
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
har hört bättre me dig asma, but keep it up !
hahaha, denna var fan skön. Grymt rolig text.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
I_N_C P19: VEm fan är du i svensk underjord då? ahahahhahahahahhahaha.. Det är kanske du som ska hålla dig till ica lagret kompis =)
Tycker den är grym asma! Alltså, jag diggar inte skåne-rap egnetligen, men....det var bra för att vara det! Inte att jag ogillar skåningar, utan jag klarar bara inte av dialekten :( DU är 100% bättre på engelska, helt ärligt. Men dett var najs!"HEPATIIIT! så e du tuff vi kan se dé eeh sen håller du käft som lush på tv3"AJ SÄGER JAG BARA! :O
www.slackerz.se
8th wonder HAHAHAHAHHAHAHA, blev du ledsen? jag tycker bara inte om din rap, och jag dissade inte dig, jag namedroppade dig. punk ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och btw. om du är så pissed, så har du ju ''kontakter'' i usa som du sammarbetar med, be dom spela in en diss till mig... ghettobwoi.
Lägg ner nu wtf ? onödigt elr ? y skulle du Namedroppa honom ens josh ?
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
I_N_C P19: snälla nån.. din fjant.. lägg ner ditt toughtalk.. jag har hört din rap.. du är inte bra.. stakigt som fan.. din engelska är inte bra heller.. så var har du tänkt att slå igenom? Pajas.. Låten är fet ääässs,, det vet du =)
cheew; varför jag namedroppade honom? för att av alla jag snackade om i denna är han faktiskt mest värdelös. 8th wonder; jag måste ha sårat dina känslor.. jag ber om ursäkt för att jag tycker att du är jätte dålig. och jag ber om ursäkt för att jag yttrade mig, tro mig. du ska aldrig mer få rampljuset från detta hållet. sen snacket om att vi möts halvägs, well.. den enda gången vi kommer mötas halvägs är när du har halva min petter-nicklas i din mun, vilket inte kommer hända. även om du vill det ;) och om du tror att du är bättre än mig, varför inte tävla? du skriver en sexton & spelar in och jag likadant, på engelska eftersom det är vad du kickar. du kan välja topic om det blir lättare för dig, sen lägger vi upp den här eller var som helst där folk kan rösta. och har du problem med din mixning kan jag ordna det åt dig bara för att jag är sån trevlig prick. annars kan ju dina ''kontakter'' göra det, dom är nog bättre när vi snackar mixning. eller du kanske är ''för duktig'' för det. ? om du inte är på, så sluta skriv till mig/i min tråd. jag är faktiskt inte intresserad av varken dig eller din ''engelska'' eller ''dina kontakter'' eller ngt annat påhitt du kommer med. ha en trevlig dag och tänk inte så mycket på tre sekunder i en låt på 3 min, jag menar.. det är inget, bara svensk underjord eller hur? ;) antagonisten: jees mään, jag vet och jag tackar för att du påminner mig. hej hopp
"din mamma är bra men din brud har deeper throat jag är tjock & slö I RL precis som freezy locc" ... stake att namedroppa freezy '
hehe fett... behövs ingen stake för att dissa mig... skönt o få lite fame på whoa iallafall .. tay o shaz har fått för mycket !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
benne, japp ;P heavy indo, deras hype är välförtjänt enligt mig. speciellt tay's.
tack lunke, många säger att jag är bättre på engelska. jag gillar båda ;P
RIMTEKNIK! jag antar att du bara leker men jag hatar dig när du leker!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
näädå, du älskar mig när jag leker ;D
hur fett som helst mayne ! PEYz !
myspace.com/herrolsson026
-asma: ja tay e grymt duktig.
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
synd att du inte diggar profile. tack alla andra freezy: instämmer.
I like it, skitsamma om inte alla bars sitter 100 %, tycker det är strongt bara att skriva nästan 100 bars och kicka in dom, det mesta av låten sitter prima, vilket gör den tung big up
http://www.norliekkv.se
norlie 100 bars? det är ju inte ens 50
Ninjutsu kan sparkar och slag! smack i huvet och i mag -en
cheew P16 : fan håll tyst med dig, Blanda dig inte ohh
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
hahaha!!, vet inte vad det är men jag ÄLSKAR dina fucking rim :] du är rolig, vill höra mer mer mer :)
hej jag heter whoa.! Jag älskar att titta i audio forumet och trycka på trådar med artister jag hatar för det är dom enda inom hiphop jag känner igen. Och om någon kör på instrumentala spår och inte skriver det undrar jag alltid vem som gjort beatet för jag fattar inget om riktig hiphop. Om någon gör ironi tråd är jag 100% seriös. Om någon gör en låt skyller jag på han lägger de offbeat för jag vet igentligen ingenting om hip hop. STICK ERA JÄVLA IDIOTER.. asma gör en låt som inte kan tas seriöst på något sätt.. varför discuterar ni som små horor om allt o inget när ni egentligen skiter i asma o skiter i hip hop o skiter i världen o skiter i er mamma o skiter på toan. snälla skit i logga in på whoa nästa gång. PS: Asma tvärtungt beat vilken producent har gjort de ;) nämen kul text diggar men de har redan åkt i papperskorgen.. sorry R.I.P
mouldy, haha jag lägger igentligen bara upp mina låtar här för att läsa dina kommentarer. tack för denna kommentaren osv. tack resten av whoa ;P
asma. naw va gullig du gör du de bara för mig nu bidde jag glader =) nu kan jag somna gott inatt. nämen vafan du har skills o sen kommer folk säger du e kass och dom fattar verkligen inte att du har humor i denna låten o tror att allt man säger i en låt är 100% seriöst. jag blir så sne på sånt. Jag blir sne. whoa är inget för vettigt folk som mig. men jag e dum i huvet o korkad så jag e kvar =( men andledningen jag skiver här igen e för jag vill säga du e inte min idol asma men jag diggar dig.
haha jag vill inte vara din idol, tycker det är soft med din ärlighet, man känner liksom att det du skriver är vad du tycker och inte hat eller kuksugeri. ska vi sluta suga varandras kukar nu? sov gott man ;D
får jag välja mellan suga kuk o hata så hatar jag heller :P men sov gott o dessutom vill du min idol de vill alla vara FATTA
Tycker att beatet sög...Annars brukar du ha sköna beats.. Resten av låten var helt okej men aboslut inte den bästa! Fortsätt producera bra musik! Peace
Asma fick slut på ideér, satte sig på en stol (den gick sönder), sen så började han skriva en namedropp med absolut ingen fantasi, men flowet var helt ok - jämnfört med förut. upp.
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Riktigt fet låt ! tyckte du inte skulle snacka så mycket om grabbarna, tkr de e okej om protagonisten o ejremar för dom suger! men den är bra som fan!
ROUSU
thnx, upp. sebrofil: jag håller inte med dig.
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Bra låt, gillar dock -reklam.mp3 bättre ;)
With lots of love// Matitto!
shoeroap: känner inte asma har aldrig träffat killen har aldrig snackat med han. har gett kritik på 3-4 av hans låtar. detta du ser i denna tråden e de närmsta en "pratstund" jag haft med han. Men visst vi bor ju i skåne båda två.
Hyper knäcker bög-asma
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman
Alla skriver att asma är bättre på engelska, visst det är han kanske, men hur kul skulle det vara om denna var på eng? det är ju det roliga en svensk nejmdråpp från asma? perfekt för öronen :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
fick jag inte va med den här gången :( dock var den lite rolig, och ditt uttal på introt när du säger "asso" är så fett, haha, men du har ingen skånska som jag är van vid.. din är inte lika bred eller vad man ska säga.. kul låt för övrigt.. men smutsiga södern låter du va.. peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
hyper var mer värdelös än jag trodde, har hört typ en låt med honom och när han namedroppade anta. rmk, jag snackade om vårat smutsiga södern, tydligen finns det två ;) asssååååå one