Daavd - Behöver något att lita på ville få ut lite barakommenterahttp://www.daavd.com/Daavd%20-%20Behover%20nagot%20att%20lita%20pa.mp3
mumms, har alltid gillat dina låtar. men jag har aldrig hört dig när du varit så här mycket bättre :) den här hamnar i playlist, stumt! :) jag gillade det här. trust med, grabben :)
upp ?
så _så nu sitter jag härmed ett block och penna i min egna lilla världfast i en dimma utan någon utvägtror mitt hjärta slår men det känns sjukt där
utan några vänner _för vi har _glidit isärtrodde ni skulle hjälpa med bagaget jag bärall smärta jag känner, trodde vi _dela på alltnä vi svor våran ed är alla minnerna falska
om jag chansar, jag tror jag fattarallt gammalt, som att jag har tappatmin livsglädje, min glöd i livetjust nu när jag behöver all stöd i skiten
huh, finns det _nåmer att sägajag har flera sidor med känslor det är bara o väljanu är ljuset så nära att jag blir bländadmen den dan mitt liv är slut är när jag brännt upp min penna
när mitt liv tog slut vare som en seger för erjag visste nått var fel och jag kunde hitta feletför mina vänner var som värsta övervakningssystemetvill bara fara iväg med högre fartvind i seglet
så _så jag kan samla mina tankarbara ta det lugnt och låta mina krafter samlaseller _är det nån slags fantasi?kan man få leva här på jorden fast man vill till en annan tid
till sitt gamla liv, som gjorde att jag trivdesnu virrar jag runt i skogen, kan inte hitta stigenfast om jag hittar den ska jag ge mig in i stridenbörja om på nytt och försöka att leva livet
som jag inte gjorde förr, satt inne och lökafast jag förstår mina vänner när dom sa att dom tröttnatfast ni borde stöttat mig, och tagit mig utmen nu är det försent när alla minnen suddats utborde vara rätt ;b