Damn som vanligt riktigt najjS!
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha ja gillar den...du har bra flow o riktigt skön sång röst ... ja gillar texten ... skit i högskolan o gör musik istället! de e så ja känner mig nu hahaha ( men snart sitter man väl vid bänken ändå ) keep it up! kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för ett tappert upp sussi.. haha
fett nice bror :D
Planet 80!
tack så mycket lillebror, och tack för din sjukt överviktiga vers på netplayen !!
hahah.. UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP förfan ;>
cheeeeeeeeea ;D
Producent
2007-04-04 23:40
Nice fan jag gillar det:D du har alltid varit en sånn jag sätt upp på och lärt mig av !
Flyger fritt, landar platt
riktigt fet mannen . jag ska kommentera lite bättre senare,. har itne tid just nu:) hiphop
hehe, du låter faktiskt som mange :P anyway .. nice nice.
tack boyz.. :) mange e söt
Hejsan kompisss. Vet har vart seg,men har haft mycket. Låten låter riktigt frech har en riktig fett vår vibe. Du sätter rappen klock ren,men mixnigen gilla jag inte den borde vart lite mjukare och passat mer med beatet men kanske beror på att du har byttat pogram. Reffen digga jag fett,han som lägger bakstämmorna gjorde det riktigt fin. Bra jobbat kompiss,lycka till med allt och hoppas studion blir bra.
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tack som fan kompis..ja cubase e nytt för mig men lär mig nytt varje dag med mixningen, det är jag som sjunger sång & stämmor.. lägger allting själv :)
Låter najs som vanligt ;D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Bajtar för mycket "broshan" hans låt Imc- Hiphop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
c-us haha what ? vem fan e det ? :S
Planet 80!
tack aldenfalk c-us - hahahaha vem fan e broschan ?? aldrig hört ens HAHAHAH
Riktigt bra låt Fredric! Du börjar påminna om T-roc :) gillar speciellt biten när du sjunger, gillar din stil, fortsätt såhär!
sooft soft ;D
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
nice shit !... låter mkt mkt proffsigt gjort mannen mkt bra !
SunShine Reggae!.
Cool låt Fredric :) Tummen upp!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
En hård stock i rumpan va den här låten är bra!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tycker den e g-g-g-g-rrrrreaaaaaaaaat....... mycke bra.. du är duktig du.. en talangfull individ.. groooooodor brukar oftast vara gröna.. seriöst jag har en blombukett.. vattenfall vattenfall fyra brödrostar och en ål på samma kräftskiva! Hur är läget? Jo tack det flyter! Bege dig... bra jobbat iaf!
www.magnusrytterstam.se
Tack otis & zinkim TACK bror det va fint.. "MARTIN, jag har hittat syra här borta"
as skönt låt diggas som faen !! mer sånna här låtar tack !:) PEACE!
tack man.. det kommer mera !! ;)
Shu de var ett tag en jag var på whoa. men sist jag var inne så lyssnade jag på denna härliga låt som my man Fredric leverade ut till er här på whoa.. och jag säger som så att jag diggar fett mycket soundet på låten och det är en mycket svänig bit. Keep up tha god work man!!! peace..
Men fan va ja diggar din "nya" stil, eller det låter så i mina öron i alla fall...G-G-G-GRRRYMT mannen! Forsätt såhär! Älskar sången, haha! :D Peace Freddie!
One in a milli-on.
tack som fan boyyyz :) nice
skööön låt, gillar texten :)))
tack so mucho !!! snart kommer netplayen :)
Äru en gammal moppe mekare fredric?.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
jag är ingen "motor-kille" så NEJ !! jag e mer än "lyfta tunga vikter på gymet kille"
Riktigt nice låt vännen :D
Shorty
sooft som vanligt! skööönaste rösten i stan asså!
Hate it or Love it im Still nr one!
länge sen man hörde nåt från dig, riktigt nice detta.. keep it up!
Producent
2007-04-24 06:53
Aaah! Sådär jag Fredric! Vet du vad jag tycker nu, byt namn och börja om på nytt för det här är vrålfett! Älskar verkligen klär i smycken delen!
Tack shorty, sanjin ,smurfeh :) Dawell - tack som fan.. men byta namn ?