La2niC & Woggy - Diss Lvs
Han har rappat för länge för att va så dålig som han är så vi gjorde en diss till han =) ( Woggy har rappat i 5 månader lvs över 1 år ) Och han lät en 13 årig tjej skriva hans text och jag lovar att de är bästa låten han har gjort.. Pinsamt...Länk Backup Vers1 La2niC Vers2 Woggy Mix: La2niC Beat: Instrumental Kommentera! =)
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
HAHAHA, ni är ritkigt keffa hahah
B
HJAHAHAHAHAHHAHAHAH:D patetiska idioter , La2nic du ska inte säga nått , du har ju hållt på minst 4 år . mer t o m ,. haha. fyfan :D. Skit kul låt förövrigt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lvs har många fans för att va så dålig =)
jag har varit "emcee" i snart ett år:D lägg upp texten vettja..
Är man snorvaplar så är man . okej , 2 snubabr dissar mig helt utan anledning . Så kul lixom . Söker "internet" beef . lixom . Kom då La2nic så möts vi i hudiksall som du sa i låten . Vi kan ta de på gatan ist . Lixom. Spela kung genom datorn kan vilken fjolla som hälst göra . Aja, Woggy är bättre än den andra snubben . Johan Säger:och det är ju jävligt pinsamt att han woggy som rappat i 5 månader är bättre än latonic? HAhahahahahh
ni suger ! varför dissa lvs ?
Nä det här va inge vidare precis, båda behöver mycket träning
www.Myspace.com/InsoMusic
LaToniiC, Har du ens några fans, du är inte duktig så tro inte det. Varför inte vara Glad för LVS att han har lyckats få fans? det betyder ju bara att han har det nice, och levererar det dom vill höra?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
haha, tvärkul låt:D orkar inte kommentera mera. är för trött!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
"Du blir playad av kaggen ..... din producent" Fan va tung rad.
KOMPISPROPPS SÅ DE BARA SKRICKER OM DE! (på lvs sida asså) asså la2nic och woggy har många fans faktiskt! men jag måste säga att du la2nic har sjunkt till en läggre nivå än förut, vad har hänt? du rappar inte som förr du lägger för många oseriösa låtar nu för tiden. i denna låt så tycker jag de låter lite cpigt, ni kan bättre mkt bättre de vet jag! fattar oxå att ni inte vill lägga ner så mkt tid på den där nollan, han tål inte änns en diss xD! texten va väl sådär flowet va väl oxå sådär gillar inte beatet jag vet inte vem som vann har inte hört hans diss, har ingen anning om vem lvs är så har ingen anning om han e bra eller dålig men om han vore en bra rappare så vore inte de här så svårslaget, men är han dålig så är han körd 5/10 pz
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Illa illa asså..
http://www.myspace.com/aiinac
Kusken , Din jävla harry potter geek wannabe , stick , du är inte äns värd att hänga på whoa
så du kaxar mot mej nu oxå? vafan har jag gjort dej din horunge? jag gör bara en ärlig kommentar och man får skit för de! du borde bannas!
SEJER SÅ HÄR ni är säkert bra i era öron men fy fan va keff ni är.. alvarligt asså la2nic jag skrattar haha:) andra snubben va bättre. la2nic dina fanns är dina vänner va säkert så
-- ~SlCrew~
Tankar låten nu..Men vill bara säga en sak: Asså om dom nu e såå keffa som alla påstår så tkr jag NI alla som e sånna här Whoa hatar kan säga till dom va dom ska gö för att blir bättre oavsett vem dissfan e till. Shit asså lägg ner med fucking hatande nångång..
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
LaToniiC: Nja träna på din delivery så blire najsigare Woggy: Du la d bättre. Låten : Joda den va najs men beatet diggar jag inte.. Peace//Lillebror
Lat2niC var lite stel som vanligt. Flowet var inte nå vidare. Woggy var bättre. låten funka. Ni har dock gjort bätre hehe. Jag vart kollade upp några låtar med lvs av ren nyfikenhet, Och vad jag hörde så krävs ett mirakel för att han ska kunna svara på detta.Lvs. Kan du inte ta en diss med gott humör så ska du inte rappa .... peace out!
http://Myspace.com/Slukarn
haha, så jävla ful låt! Diggar inte disslåtar direkt! Det är så jävla omoget! You know hiphop/rap går fan inte ut på att släppa dissar.... men lvs är inte bra! haha, btw så la woggy flowet bäst!.. beatet var riktigt störande. och jag tkr att ni ska satsa på att göra seriösa låtar, för det är ni ju gryma på. Släpp lite låtar som är värd att lyssna på! Peeace
Just die!
asså kom till hudik da om ni vill de.
shit ni är så jävla keffa. hållkäften jävla horungar
Kusken - sluta upp, du vet själv varför. you ain't nuthin'. pallar inte lyssna på låten.
men kan ni lägga ner o kaxa er i tråden ? låt lvs svara o se vad som händer? herregud
ROUSU
orka !:P alla lackar på varandra ! xD lvs tog det inte ens seriöst värkar det som, så varför dra upp det till ett tredje världskrig !?
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
för att bruno är så gay i TV :)
jag älskar dig med kriss <3:) men serri. det är som ett krig i denna tråd:D
LaToniiC Haha, är du seriöst sjutton..? Den här låten är mer pinsam än jag kan förstå. Jag kan liksom inte låta bli att skratta åt hur pinsamma ni är..! För det första gör ni en disslåt... till en snubbe ni vad jag vet inte känner... med den oerhört genomtänkta anledningen att ni tycker han är dålig. Och inte nog med de omständigheterna, ni gör det dessutom seriöst och helt värdelöst när ni nyss sagt hur dålig snubben ni dissar är..? haha, era mammor skulle skämmas över er. Sen att Lvs vill "ta det till gatan" är lite sött det med, men det kliar faktiskt lite i disciplinspiskan när man hör er. :P
omen22 jag blev så jävla lack på snubben ;D
Haha va den där bara ett skämt? Jag fick mig ett gott skratt iaf. Härrå BRÄÄÄH!
Peace
Men snälla nån vilka puckon asså. Kan ni prova NÅNGÅNG att ge konstuktiv kretik lr?? Många inlägg i denna tråd men de e fan vara massa hatande å chattande å nån enstaka fin kretik.. Läs i tråden ni som hatar å prova gö som vi andra gjorde..Gav konstruktiv kretik. Shit asså
haha jag tycker fan den e skön :D
Konse''
Den var fan skön som fan! Diggar den! Diggar båda två! La2nic: du får fan 9/10 av mig! Flyter på bra hela låten! Woggy: Diggar dig som fan på denna! 10/10 får du av mig! du flyter också på bra, skönt röstläge! Beat: 10/10 Rapp: 8/10 Mixning: 8/10 Flow: 10/10 Betyg: 9/10! Just keep it up!
Peace im out!
NemC P16 du borde söka till dommare på idol. fyfan då lär alla gå vidare. och så är det 5 000 stycken i slutfinalen. och alla lär vinna också
Men alla bör ju inte tycka som dig Dans_BB P77 Det är min bedömning! och inte din!
Peace im out!
NemC P16 jo jag vet vad din bedömmning är jämt. - du vet inte änns vad jag tycker om låten:)
haha
Lunke_P18: vem är de som slickar röv om inte nemc som alltid har samma kritik till la2nic! jag slickar inte la2nics röv! jag tycker han är bra i sinna seriösa låtar och är de fel eller? jag lägger som jag tycker och jag tycker inte att låten hade varit sämre om de va någon annan som hade gjort en exact likadan låt! pzz
p.s vart är din kritik då lunke?
Den va inte så här Skiiiitkasst , som alla verkar tycka .. Men de va inte bra heller ...Men de är inte bra så att säga :)
soundcloud.com/jerrones
KusKeN_J P15 jag slickar inte La2nic´s röv! Jag tycker om hans låtar och jag är alltid ärlig när jag gör mina bedömningar precis som han är när han kommenterar mina låtar. Du behöver inte säga så till mig bara för att La2nic är din idol!
Peace
Peace im out!
hehe knäckt Kusken :P motivation. när man har lyssnat på deras svar är detta världsklass. nå så jävla dåligt motstånd får man ju inte änns av min lillebror och han har taktkänsla som urspårat tåg. aja hoppas det blir en "uppgradering" av låtarna om beefen fortsätter. peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
LuNke_ Hahahahahahah såå jävla klockren xD
alla vet nu att LA2nic och woggy förlorade beefen
Sämsta . Låter som riktiga wannabes , Hässelby crew aka Akalla Boys har kickat på det här beatet och tycker ni skämmer ut beatet .. det är troligen nån "kändare" rappare som har spelat in på det oxå , som sagt ni skämmer ut beatet .. Asså ni kan ju rappa .. dvs lägga det i takt men de här absolut inget jag skulle kunna lyssna på .. Bara för att man kan rappa i takt betyder det inte att det är bra.. De finns så många exemplar på såna här loosers på whoa .. 1/10 i betyg . bara för att beatet sofft
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
WillyBwooi P18 hur många har kickat på samma beats egentligen! om jag får fråga dig! jag har hört typ fler hundra låtar med samma beats på!
Peace
Peace im out!
Ahaa och skiter väl ja i ? Den här låten är ju för fan lika dålig som en fågelsång utan fågel .. Liknar ett par volvo 240 bromskivor som måste smörjas .. Lägg ner med musiken eller lägg upp de på nån sida där folk faktist skulle bry sig om sånt härt skit ..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
och woggy , du var mkt fulare och fetare än va jag trodde , du måste ha problem med tjejerna va? . för du såg ju själv ut som en tjej :S. aja. klippt dig, banta och skippa sminket kanske det går bättre ^^
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito