Micke - Jag har speglat Tjo jag har gjort klar denna låten nu för ett framförande jag skall köra på lördag..Kommentera vad ni tycker:DText/Rapp : MickeBeat : MeckishProdTryck på mig
Reff :
Jag har speglat - Men ser aldrig klart för /Tjejen som jag älskar , Har lämmnat mig ensam /Har hon sett Mig - Som ett tidsfördiv ?Det spelar ingen roll , Bara hon mår bra /
Vers : 1
Ha , Du var mitt allt , Tjejen , allt jag ville ha /Men du lämmna mig för tidigt , Och nu står jag vid din grav /Ber en bön till gud , Snälla ge mig hon tillbaks /Hon var det bästa i mitt liv , För att hon fick MIG ATT MÅ BRA / Yeah
Vid sjukhus sängen , Såg jag dig för sista gången /När du tonade iväg , Med hela hjärtat fyllt av ångest /Kunde inte ta farväl , Nä , För du försvann /Men jag hoppas på de platser , Vill förenas hand i hand igen /
Där vi är 2 , Föralltid du och jag /Där vi kan mötas , Och föralltid få det bra /Jag vill se dig ännu en gång , I livet igen /Men den önskan är så svår , Så vi möts i himmelen /
Om vi ser varann , Och det hoppas jag på /Och jag ber dig varmt , Kan du vänta på mig /Jag skall ge dig allt , För du betyder allt för mig /Och du finns alltid i mitt hjärta , För jag älskar dig /
Reff : X2