Durlind snipp
Tjena, det var ett tag sen jag slängde upp nått många har påpekat det.. men till er har jag faktiskt en dålig nyhet de e så här att det här jag slänger upp nu skulle egentligen va en hel låt men vart bara snipp/session.. Det var så att jag recca detta i helgen, och då funka allt bra vart nöjjd me mixning o allt, men sen idag när jag reccade vers 2 så vet jag inte vad som hände programet strejka totalt och allt ljud vart helt cp och hur många ggn jag en starta om det eller datan var det likadan, så jag fick lov o kassta allt nytt reccat och allt som förbättras på denna vers som ni kan tanka nu. Känner ingen lust att recca om allt nu och mixa om det igen vilket tog några timmar =/ Så jag kasstar upp denna vers för kritik och sen får jag se ifall även en reff och vers 2 kommer på som planerat men de sker senare i så fall :) Kan även hända att de blir en låt av de men på annat beat osv, men kasstar i alla fall nu upp versen som ett snipp så kan ni ju även tycka till om jag ska recca om låten, kommer inte kunna använda den här versen då heller tror ja så i så fall blir den helt omreccad. Eller ifall ni kanske tycker jag ska recca om den men på ett annat beat. Eller kanske inte alls? Oj, ser att de blivit mycket text nu, men hur som helst tyck gärna till om hur jag ska göra och kom med konstruktiv kritik. Rapp, lyrik, mix och allt sånt står jag för. Beatet hitta jag på datan. KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR Fred & Kärlek! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker de där efett mannen! synd att den inte kunde bli klar da , men kämpa vidare med vers2 o reff så blir den fet skulle ja tro ;D
http://www.myspace.com/aiinac
tackar man :) jo, men just nu känner man inge vidare lust tyvär =/ allt man ändrade i vers 1 cpa upp o försvann sen hela nymixade vers 2 försvann skulle bara lägga reffen så skulle den va klar men allt borta bara detta gamla kvar så de kan ta ett tag innna jag känner viljan o orken för denna men hoppas den kommer nångång =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va seemst att allt krascha:SHade varit jävligt intressant att höra denna låt färdig reccad för det du lägger i första versen är tight, bra flow. tycker att du har utveklats snabbt om man jämför hur det lät för några månader sen (Ser på saker från olika perspektiv ) som jag även tycker var en riktigt bra låt. Rappen,Mixningen och lyriken går åt rätt håll med, framför allt texterna tycker jag, du får ofta med ett bra budskap i dina texter, ett exempel är (Durlind & Meistah-Vänskap ) där du hade bra budskap kombinerat med ett bra beat. Tror på denna låt till 100% Så vore jävligt nice om du fixade denna låt så man fick höra hela Keep up! PZ//Natur
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Detta var fett kompis, Shysst lyric fett flow som vanligt.. fel fri.. synd att du inte fick allt o funka , Skulle vara tvärskönt o höra hellåt;> Peyz
tackar alla! verkligen! lite synd att så nåra kommenterar när den fått en del nerlanddningar bara =/ aja upp!
Nice som fan! Detta går fan på repeat! diggar rösten som fan! Diggar ditt flow! Beatet var asnice asså! keep your heed high!
Peace im out!
tack aalto och NemC :) men okej..det är ca 85 nerladdningar och bara va blir de typ 7 st eller nått sånt kommenterat? riktigt tråkigt =/ flera tack!
Fred!
/D
yeah diggar den, men den är kort:D,. haha. men som du sa de cpa sig.. :D
jag vet inte om du märkt de själv men låten e ganska kort :P haha nej men den va skön har ju läst texten hemma hos dej förut :) najjs Durlind ;) men som sagt den va lite kort om du inte märkt de :P puss
Romazze
jag hör en stor utveckling . fortsätt . då blir MR LVS glaaaa ;D piz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
nice låt... skulle vara kul med lite längre haha ;) ' pz
yeeee, du vet vad jag tycker. den ä fet
najjs durlind, tråkigt att den är kort, tyckte du kunde vänta med den o göra vers 2 när programmet funkade, kunde bli en riktigt fet låt då! big up på en fet låt! sen som jag sa till dig på msn, att när du drar "allt bär fram" Tyckte jag att du skulle få fram ordet "BÄR" lite tydligare eftersom det är en fet rad ! men låter bra i mina öron ! väntar mig en vers 2!:)Piz !
ROUSU
detta är fortfarande bara ett snipp och ingen låt det är därför den är kort hela låten kommer sen när jag ahr tid och orkar eftersom allt cpa.. sen får ja se om de blir samma beat eller inte.. tack alla för kommentererna! spec romazze ditt mähä :D
snålt om kommentarer måste jag säga =/ upp
grymt! diggar rösten och flowet och inte talla om texten! diggar denna! synd att den inte blev en hel låt! pzz
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Du lägger det nice och ja tycker det va synd att allt sket sig, har längtat efter en ny låt från dig. Fortsätt som du gör du gör inget fel. Peace // Olofsson
Durllind, låter nice som vanligt, blir soft med hela låten. keep it up määyn ;D forsa nästa mannen ; )
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Damn detta är nice shit, gillar versen som fan, några rader e fan riktigt heta! Synd det som hände med din data eller va det va för det jag hör är riktigt hett,! Flow+lyric och allt sånt behöver vi inte prata om så mkt för det är riktigt bra! Bra gjort D! fixa programmet eller va det va som strula o recca igen =)
http://www.herrbitter.blogg.se/
tackar alla :) kul och höra! =)
okej Durlind gör en feting igen den va redigt nice fan.. en av dom bättre gillar då du skryter lite fan. beat: tungt shiet rap: Klart en av dom bättre du lagt flow:typ samma som beatet tungt shiet text: fett fett fett mixning:lika skön som vanligt låten för övrigt: nice jobbat
när ja skrev rap så menar ja attityd typ föresten
Okej, Riktigt skönt snipp,synd att det fuckade sig,hadde varit kul att höra hela låten ;) , aja tkr att du la det fett bra och låten var FET :D, av 10 får du fan en 8.5 ;D , hare Pöyz! /Den riktiga SwillY
den är tung Jens, riktigt tung.. snygg effekt på garagedörr. Eftersom att du droppar den som session/snipp så pallar jag inte skriva en bok :) Men var nöjd med skiten för den är het
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
disiple86 tack som fan för lite utförligare kritik! uppskattas! tack!SwillY tack, tror att hela kommer komma nåndag :)Laneby tack man, du kan skriva en bok(A) haha :D nej men troligtvis kommer de mer på denna när jag har tid och orkar, hade inge lust direkt då allt cpa :P man tappa liksom glädjen över att göra låten då men de kommer nog =)hogare tackar man! jo de blir nog ungefär så skulle jag tro :) Nu blire sängen hoppas fler kommenterar till jag vaknar, lite mer än så här borde väll kunna kommentera med tanke på nerladdningar?! =/ aja man får hoppas =) Gonatt!Fred & Kärlek! /D
upp fan =/
tycker det sitter hyffsat tight:) bara fixa en tung refräng, och en till vers:)
Pajsarn nice jo de blir nog så :) tack!
lät nice som fan tyckte jag.. skönt beat,, kör på de! :D
juhlin tack som fan :)
Durlind, alltid tajt från dej ! ;D Ditt flow har ju alltid varit riktigt bra och du har slipat på det , så nu är det riktigt riktigt bra! Texten är bra :) nån rolig ordvits och feta rim! :D allting sitter i stort sett som det ska, men man kan ju alltid bli bättre. Det jag tänker ibland på när jag hör dina låtar är att eftersom du har så bra flow, borde du uttnyttja det lite mer, i val av beats osv. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer:p Det här beatet älskar jag, vilket är en ordentlig komplimang för att komma från mej ;D (A) vill som alla andra självklart att du ska fixa hela, och det verkar vara på väg? ;) , Just nu orkar jag inte ge mer utförlig kritik än såhär. Peace! <3
dumboleifi, tack som fan för utförlig kritik :) uppskattas! :)
Det var skinice , Och jag tycker att du ska göra klart den så fort studion funkar det kommer bli skitbra ;) Tack För Mej !!
Förlåt :'(
MaaU tack, kul att du diggar ;P
sista uppet sen får de va asså ;( hah
Du lägger det bra, men saknas något vet inte riktigt vad, Tycker mixningen är lite för stum. eller nått. aa :D kärlek.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Ja men då har jag lyssnat:) Man ser jue framgången asså, Jag tycker detta va tungt asså, Texten är tvärnice, inget annat att säga men du vet vad jag sa om den sista raden;) haha jag kommer la på freda eller lörda så får vi droppa nått ruskigt;) pZ and love i´m out:)
|| Spit It Out ||
bronka o doffe.. tack tack :)