Mvh - Torsdagssession Beat: Nas - Got yourself a gun/instrumentalRap: MvhText: MvhMixing: MvhHade tråkigt och slängde ihop en session, kanske inte så genomarbetad, men lyssna på den, du kanske tycker det är soft.Skulle jättegärna få utförlig och konstuktiv kritik, så jag kan förbättras.Texten:Mvh kommer in och gör en skitfet sessionDu lackar på mej för att jag skriver bättreJag river ställen, med enbart pennanSkiter i om ni vill leka kända, för era broar va redan brändaKlart vi är fulla o flummar på knarketVi droppar hälsan, o är sunda som cancerJag pucklar på kammel o korkar min vodkaSen blir det att softa i soffan, och bara slockna på ropparDu ska veta att jag enbart känner fridenDen gång jag meckar o bara tänder weedetÄr vän med skiten, det har gått åt helveteMitt liv är ett fängelse, jag blir plågad av doktor mengeleMen jag står bara o skrattar åt dödenFör han djävulen, jag kan slakta den bögenDu vacklar o söker, men hittar inget bättreDin brud o jag ligger i sängen, med min kuken inne i käftenRösten kan låta lite konstig, men jag är snorig som fan. Peace!