GurkaN & ReTo - 2 Låtar
Hej gott folk. här har ni 2 nya låtar :) GurkaN & ReTo - Sommardag GurkaN & ReTo - Vem Är Du (Högerklicka och spara mål som!) kommentera gärnaPeace!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
GurkaN & ReTo - Vem Är Du: Skönt flow! diggar denna som fan! den får fan 8/10 av mig! skön känsla i låten mm. Skön röst som fan! Beat: 8/10 Mixning: 8/10 Rapp: 10/10 flow: 8/10Betyg: 8/10GurkaN & ReTo - Sommardag: Diggade introt, men diggade inte första killen på denna låten! Men diggade andra killen skön röst som fan på denna låten! Den första killen drog ner betyget lite grann! Beat: 8/10 Mixning: 9/10 Rapp: 7/10 Flow: 7/10Betyg: 7/10 Men keep your head high! Peace
Peace im out!
Tack så mycket NemC, jo jag är killen i andra versen på andra låten:) men ReTo har inte rappat så jättelänge iheller, men han är duktig endån tycker jag. Tack så mycket för kritiken mann:) och Prulle, TYST MED DIG :) pz!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
tack för kommentarerna NemC, har inte hållt på så länge med rapp, men som sagt utveckling under konstruktion. peys
// PV till 120% //
sommardag var fan lite mysig. men gillar inte skånskan :( men ni lägger det soft! :) vem är du, andra killen var strået vassare i denna.. tycker att rösten passade in mer i beatet än den första killens.. men skånskan #!"¤!¤½¤!½"¤!@$$@£31 :P men det funkar, man vänjer sig efter några playbacks :P peyjz
remember my name<br>you'll be screaming it later!
servo: Hahahaha tack som fan =) haha skånskan är en vanesak som du sa ;D kan ju inte hjälpa att jag föddes på denna sidan av Sverige eller hur :) pz
hehe exakt :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
hahaha tack servo :), skånska är fan underbart :D. peys
// PV till 120% //
Tack så mycket Passabel :)
upp?:=)
upp nu när whoa funkar?:)
vem är du , var råskön.. satt o garva o nynna me till beatet hela tiden.. den va taight som fan.. hehe..
ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR SKÅNSKA FAN.. HHAHAHAHA SÅ JÄVLA NICE
sommardag , faaaaan va nice... d här blir mp3 material.. hehe.,. rå nice
båda låtarna var riktigt feta.,.. hehehe. vilka sommarpain låtar d här kommer bli.. hehehhe..
hare bra G..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
tack Ericana :) fett tack! pz
tack Ericana, fett nice att du digga :). pz
// PV till 120% //
Moderator
2007-04-01 01:37
Sommardag: Reto, Du utvecklas, du skriver bra texter. Gurkan, Du lägger det bättre än aldrig förr. Reffen tkr jag är sådär, Vem är du: Riktigt soft beat! Reffen är tung som fan! Reto, Du lägger det bättre än i sommardag, det låter soft somfan! Gurkan, Du lägger det bättre i sommar dag, men denna va fan också bra som fan! soft mixning som fan! pz mans
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Sommardag: Hmm, Den första, Gillar inte.. 2:a skönare flow, och röst... tyvärr killar men skånska är det värsta jag vet. (inte skåningar)
Signatur?
Mexxi: tackar :) Janky: okej, tack :) alla har ju olika smak haha, don't be hatin´:) Peace!
Mexxi: thanx majn ;D Janky: thx för kommentaren iaf :)
// PV till 120% //
yeah fosho! :)
up with this shiit maan.. hehe..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
yeah up!