"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv / som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"
Tack fan! Haha, gjorde den som en kul grej. Verserna handlar liksom om Lucas och Peyton i OTH! Satt och kollade på den serien och ba: Hmm, jorå satte=) Sen reccade jag. Tack, Peace!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Kommentera gärna när ni tankar! Peace!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Hahaha... Ja men utan och skryta så kan jag ibland tycka att den musik som får "Upp" hype här är ganska dålig jämfört med mitt shit. Och det står jag för. Så upp med mitt shit nu ! Hahah!
kan du vara en ängel och skicka beatet ? Måste vara jobbigt att klippa ihop det, men snälla skicka! Helt okey låt! beat sjukt.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
tack! Javisst kan jag skicka det, lägger upp det i freebeats?
helt ok... sänk vokalerna lite bara....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för kritiken, uppskattas! Snart droppar jag låten: "Whoa never had it" ( En liten kritisk låt till all skitmusik här i forumen =) ) Håll utkik! Peace!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN som alltid priest så e det sjukt bra! langa upp texten ;) ?
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha. skriv av den själv=) Närå. visst. den langas upp! Peace!
Riktigt nice
Freddys mamma smeker
Tack vänner!
to the left to the left
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sköön låt! :D
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
sjukt bra , sjukt tung röst du har !
Riktigt jävla bra=) Grym engelska och grymt skön röst!
www.slackerz.se
Tyckte inte de va bra alls..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Tack så mycket, fy fan vad glad jag blir av alla kommentarer. Sjukt stort tack. Alltså, blir nästan tårögd. Tack dawgs! Mer kommer, tro mig. Peace!Barnaerskoent Uppskattar din ärlighet, Vad ska jag ändra på tycker du för att fånga ditt intresse? Peace!
nice again maan, keep em comming
Fsyfdldfø'
Barnaerskoent? inte bra ? är du hiphopare ?... hehe till låten ..riktigt bra gjort !!! HAr du skivkontrakt eller nått sånt ? peacee
CadieR P17 Nej, jag är inte signad. Men hoppas dock på att få ut min musik inom kort. Tack som fan alla! Det värmer uta´ helvete! Tack!
Riktigt grymt mannen, hoppas du lyckas, visa dessa whoa amatörer vart skåter ska stå, fortsätt, den här va grym !
nice jobb! btw .. tycker att du låter nästan som SERON. Nån som sagt det tidigare? :)
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
hm har ni lagt ner unheard lr?.. nice remix btw
mama said knock you out
upp =)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Riktigt snyggt gjort
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
'' Stay True To The Art, And Don't Stray Away From The Path '' - Epz The Mekanizm
Fett bra priest! Kepp it up ;D
Honk
Tack som fan alla! Unheard är inte nedlagt. Mcmon håller just nu på med ett reggaeprojekt som kallas "Mcmon and the mighty vibes". Efter det så kommer det ny platta med Unheard. Jag släpper dock en soloplatta nu till sommaren. Ska försöka få ut den i större städer. Alltså, det värmer i hela hjärtat av alla kommentarer. Tack! Peace out!