homo boy
Faraon P16HAHA! aah då måste det vart bra ;) haha
Damn mannen, du börjar bli riktigt tight. Säger inte detta för att vara snäll eller något, men damn du börjar bli rriktigt fet på micen. Du flowar fett på vad det än är för typ av låt, och beatet är ju gudomligt. FETT jacob, forstätt så här! Peace brother. / G
Vers 1
vi träffades, och sa att här finns nånting att bygga påskrev ner en låt som jag vill att du ska lyssna på...8 månader, jag lovar det är äktaDu tog mig upp till himmelriket på en veckavarför ska jag kämpa, frågor som jag ställde migtänkte sen igen, av alla killar och du väljer migdet ända jag kan, är min text, och musik,och det ända jag haft, förutom dig carolineoch vi har haft det jävligt svårt, med mycket lögner och bråkmycket gråt, mycket skit, men snälla förlåt.jag hade inte sagt det, om jag inte menadedu är den där tjejen jag vill bo ihop och leva medjag är en segrare, så länge du står med mig häroch håller inte benen så lovar jag att bära dig.över alla hinder, och genom alla väderstreck.. du är min baby och inget ska förändra deVers 2kärleken jag skriver, låter från öst till västoch första ordet här i versen, betyder nått, så översättjag kan inte, men jag lovar att jag känner dentänker tanken på dig baby, lovar att det värmer än..många dagar har passerat, och jag undrar!om jag bara drömmer, för jag ser dig när jag blundarjag vill dig bara väl, jag vill dig bara gottoch jag vill ju ha dig här,oavsett hur dåligt jag måttjag tittar på dig, och klart att det blir popcorn för du är jävligt snygg för den delen ocksåjag brinner för dig, det får låta när jag spottarför du har tänt en låga som aldrig kommer slocknajag älskar din person hur du är carolinedu är lugn, du är fin, och startar aldrig dramatikmen lova mig en sak, så lovar jag att hjälpahåll dig bara äkta, håll hårt i mig snälla
Det är chill brush :]