Lillebror - Vem är jag (16 heavy bars) (Haxnot Productions)
Shoo alla. Tänkte jag skulle kasta upp nå tungt nu för engångs skull hehe Ni får säga va ni tkr om den å sånt, vissa av er vet hur d går till andra inte men men Aja ge kretik på ALLT nu. Mitt eget tycke om låten: Jadu jag gillade den:P Text: Jag Lillebror Beat; Nåt Ray-B hade Mix: Bangura Rap: Jag Lillebror Intro: Jag å Ray-B Inspelad hos Ray-B i Rap-size studios Propps till Ray-B å Bangura Texten:
Lägger mina rader med feta beats// Alla skriker "ge mej din lyrik"// Mannen backa tillbax din fula skit// Annars blir de kalabalik//
Du e snubben som springer runt med hiv// Ingen mamma ingen pappa du saknar liv// Trampar ner dej som du va en termit // Våldtar din mamma din jävla parasit//
Komigen nu alla lyssna på mitt flyt// Komigen nu alla lyssna på min skryt// Hör massa skrik från min stora publik// Som e här för att se dej bli ett lik//
Sätter på en låt med dej å kallar den komedi// Noll fucking stil jag har en fet teknik// Mannen vi vet att du saknar romantik// Gö som du brukar ta en handtralla ditt svin// Peace//Lillebror
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Lät riktigt soft man ;D .. flowet va skönt , helt bra låt Tummen upp (Y) !
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA din fucking sötis:D Tack som fan brushan:D:D Pusspåre:D Merr vill jag ha:D
ajjt, shiit denna va grymt skön, nice flow skön text :) fortsätt KEEP IT UP! upp på denna!
riktigt soft mannen skönt flow:D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Tack som fan båda 2 asså:D Betyder mkt bwois:D:D Upp nu Whoa:D
PMU: Tack som fan mannen:P Aah men som sagt tänkte inte släppa den hehe men vart lite sugen hehe... MERRR!!:D
Riktigt soft mayne:D blir bara bättre och bättre 2 fingrar upp ;( (yy) haha;D peyz ! <3
myspace.com/herrolsson026
:D:D:D:D:D Älskar dej Neggah din fis;) Syns på lördag:D:D
aa den va nice! fortsätt G up!
Söder: Tack som fan brushan=) Love 2 you main Upp nu Whoa:D:D:D
Bästa ja hört av dig.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Thx brushan
Lätt bästa jag hört med dig , fett mkt utveckling !
Cuttad entertainment -Roxhed !
Tack björn:P
Tycker den snabba killen var skön, hörde inte om det var samma :P hehe men om det var det så ska du nog lägga det snabbt!
Freddys mamma smeker
Riktigt softa, bästa ja hört me dig, dock inte hört så mkt:P skön beat, fett flow:)
4/20 24/7
den va helt okej fan! diggar din röst!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Rappen var ju bra, men du kan inte sjunga så försök inte, no offence!
diska hårdare, kvinna
Krillenua P77 : Allt va jag utom den grova rösten i början som skrev Vem e jag vem vem är vem är jag osv..Tack att du lyssnade å diggade man:P Felix: Tack man :P Javid: Hehe fan va najs att du diggare:P Dunderblunder: Thx:P Haha nee da, men va gör man inte i brist på nån annan som kan d;) Haha Aja upp nu Whoa mer vill jag ha:D
Ahmen de va nice brow.... Uppp för dennna.....!! Kul o få höra från dej nu ....du va borta ett tag förr... glädjer du börja slänga upp låtar igen :P bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hard2find: Thx bwoi att du gillade:P Aafan d kommer komma lite fler låtar:P Ni kanske vill att jag ska kasta upp min å Ray-Bs Fylle session om Tuttar??:P Peace
sjuk utveckling , Men träna på din delivery , själva känslan i skiten , Annars låter rösten äcklig , Men sjuk utveckling:) tumme up
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lvs: Tack mannen för att du lyssnade å hörja här i tråden fan:P Vem vill ah en låt om tuttar:D?? Lillebror & Ray-B - Tuttar (Fylle session) Bara halla om jag ska kasta upp den så ni får ett gott skratt;) Mer:D
Upp nu Whoa:P
Diggar Ray-B i introt, härlig röst :) Å Lillebror så jävla Ös, älskar den snabba rappen du lägger! UPP UPP för HaxNot <3<3
kakka i brallan ;)
Nattizh min babe: Thx honey:D Mer Whoa sluta sega er:D
den va ju grym! gött flow som fan
DJLenny: Hell yeah tack som fan:D
Neevafan upp nu Whoa:D
UPP:D
haha yeah! eller nåå
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Haha erik somna svin tidigt på kvällarna å så lackar han när man väcker han på morron haha;) Tack för helgen babe ditt fyllesvin;)
haha du hade ju inte ens ett öl sinne hahahhahaha full efter 5 min typ,
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Hahaha helvete heller xD Jag va ju den som höll mej längst xD Du sparka ju på Igekotten xD Haha sluta chatta i min tråd din fis;) Älskar dej gubben:D
härligt brossan :D den är skön :P
robbin- e en av Whoas största hatare.. Madde; Thx sis:D
Zin_Kim: Thx brushan fan:D Haha sluta gö reklam för dej i min tråd;) Mer vill jag ha Whoa:D
Upp upp:D
Upp:D
fett grabbar ni la dee nice;)
Minii ditt fittarsle tack som fan:D Ska vi recca hos dej imon lr??:P Puss påre.. Peace Upp nu Whoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm ni har haft en hel natt att kommentera å allt så gö de nu Whoa!!!
Riktigt dålig, Texten kan ju vilken 10 åring som helst skriva!
http://myspace.com/etownbeats
ricke89: Tack brow Okke_016: Hmm okej då kan ju du inte skriva den da.. Shit enda hataren förutom en annan i tråden.. Skaffa liv bree Upp nu Whoa:D:D
Nee nu e så att jag uppar en sista gång innan kvällen:D När jag loggar in ikväll så vill jag se MINST 3 kommentarer till:D Puss Whoa:D
detta va inte tungt :S värdelösa rimm och helt tråkig att lyssna på :S sorry, men diggade inte
Jasså. Det är ju bara 13-14 åringar som proppsat skiten. Och kom ihåg detta är whoa!
http://myspace.com/etownbeats