ThreeFeet - Take my name in your mouth (Svar till lillebror )
Japp , Snubben uttövade sitt uttal på " fuck you " i en låt som han samtidigt nämnde mig och mina polare i. Så jag vart lite ledsen på honom , så jag skrev ner lite shit Drog över till astmääääääätic och reccade och la upp den här . Låten:http://www.speedyshare.com/411264996.html ´ Vill ni ha backup , holla at my GB! Päyyyyyyyyyyyyyyyyyz owt!Astmatic vill bara hälsa till sin mamma . <3
Äckel.
Det här va riktigt fett :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Haha tankar denna nu;)
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Börjar förvanla detta till allvar mannen..
haha lillebrooour! :D är stolt över min virre :D
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Börjar förvanla detta till allvar mannen.. Så du påstår att du vet vad ALLVAR innebär ?
Äckel.
Afan.
ITS GETTING HOT IN HERE ! UPP! xD
Äckel.
Mannen ärligt: Du al de najs asså. Reffen va nog höjdaren i låten=) Peace//Lillehoé
SÖG hårig pung !! haha .....
kakka i brallan ;)
nja, texten e cool men flowet tkr jag inte . eller kanske de e rösten . men träna mer :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Nattizh , dra och kompispropsa din mutt-bulle istället för att kasta skit i mina trådar .
Äckel.
FetT FetT från grabben med 3fötter :D, Hmm Nattizh undra vem det är som är värdelös? , Kanske lillebror?
Baver: Hur va d där med Kompis grej nu da??
haha skoja faktiskt med dig :D tkr det lät bra =) Engelskan va skön, reffen får tumme upp (y) skiten om mig kunde du ju ha skippat ! Hörru Bävern, inte sagt att det var värdelöst, hårig pung är inget fel !! Up Up !
kakka i brallan ;)
Okej , första april var igår ;P
Äckel.
Kompis propps W00T?! , detta är inte kompis propps utan detta är sanningen av hur du käkas
Baver lr Bäver: Haha aiight då vet jag xD
UPP ! ! !! ! ! ! !! !! !! ! !! ! ! ! !! ! ! !! !! ! !! !
Äckel.
haha , nu börjar de bli riktigt kul :) . att lillebror aldrig ger sig , han blir ju ägd gång på gång ! Låten: fett skönt , bra mixning och allting ! 10/10 !!!!!
Cuttad entertainment -Roxhed !
såå skööN:) hoppas lil´ fattar att han blivit matad till ett monster! pusss<3 R3A!! ;D
ÖPP ÖPP ÖPP ÖPP ÖPP ÖPP för sista gången! ^^
Äckel.
På skärtorsdagen tillochmed :)
Äckel.
jag diggade inte riktigt. men utalet va okej. men tror lillebror kan ta dej
Lite lustigt att alla som propsar lillebror , har honom på sin kontakt lista .. Men aja , UPP!
Äckel.
xD sant mozilla , men han blir lika uppäten som chipsen i min tomma chips påse
vet inte vilken låt du svarar på men jag tycker att din röst är lite svengelsk men flow & text är fet. Vilken låt svarar du på ? keep it up !
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Cheew- Han svara på Lillebrors diss till R3a "fuck you" heter den väl? jagmenar, han nämner det några gånger i låten iaf =)
Jag är svengelsk ^^
Äckel.
tungt som fan victor, keep it up !
Tig Kvinna!
UPP! annars dör jag .. xD
Äckel.