Eran första låt!
Tjatja Tänka här att folk kunnde slänga upp sina absolut första låt, lite kul så dära, man kanske får skratta lite osv, här är iaf mitt bidrag :)SKRATTA PÅ!! VSG
har inte ens kvar skiten :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte jag heller tyvär :P
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
hahahaha nejdå det ärlungt, bara jag som skämmer ut mig :D hahaha
haha nice grabbar, roligt att ni slänger upp, så slipper bara jag skämmas :D medic: din va inte ens skämmig juh;/ Jollen: din va inte häller så farlig :) HAHA^^,<3
Skämmigt ingma, men de är en riktigt gammal låt!
Jamen jag hade typ inget flow Hehe, du ska höra på dom nya =)
Medicc&Patten
haha grabbar ffs, släng upp mera FFS;D
nu såhär efter skämms man lite :D hahaha
INGEMAR. i GOT NOW FLOW THERE :|
men låten e ju gammal, så? :P
förstår inte syftet av tråden ? här lägger man väl ändå upp låtar man vill få spriden eller kommenterad, inte låtar som man rent ut sagt skämmer ut sig på
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
ska jag skicka min andre om du nu vill ha inlägg ;) :P HAHAHAHA
Medicc&Patten
Håller på å lägger upp min första på speedshare nu :D:D Haha fyyfan va skämigt xD
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Foerplay ingen har tvingat nån, här delar man med sig så kanske man får ett gott skratt, alla gör sin första låt och alla förbättras(förhoppningsvis), och syftet är att dom som _VILL_ kan lägga upp nån av sina första låtar och dela med sig,så man kan få ett och annat skratt, inget säger man man skämmer ut sig
Gott*
HAXNOT DIN VA FAN BÄSTA HÄR!!! HAHAHHAHAHA jag diggar den :D HAHAHahaha , vad tycker du om min då? :)
Ska langa upp min snart :D:D
Förlåt :'(
Kommenterish ;)
http://www.speedyshare.com/157767163.html Hahaha. Skratta åt skiten :)
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Skitkul idé ^^
Jag spelade in en låt för kanske...1 år sen eller så, med datamick och när man skämdes för sin röst, och att "rappa" inne i rummet när föräldrarna är hemma. hahaha, nivet hur det kändes första gången man rappade. ^^
Så, ja, min är inte bra, men tycker jag hade lite rolig text på den. Men flow, delivery och andra saker existerade inte ;D plus att det var med datamick. Men fan, det är kul ^^
Såhär har ni underverket:
http://www.speedyshare.com/461643361.html
www.slackerz.se
Hittade texten också ^^
Essell glider inför första gången/ vet inte vad jag ska göra så jag plockar fram bongen/ Drar i mig lite weed så kanske jag blir lugn/ Drar även i mig lite sprit och ni kallar mig dum?/
Sluta tjafsa med mig innan jag blir våldsam/ För sanningen är att jag faktiskt är en våldsman/ Jag drar över flickor som inte fått sin första mens/ Ni kallar mig för äcklig - men än sen?/
Jag drar fram cigarettpaketet där jag gömt min stash/ Jag hustlar allt; weed, ex och lite hasch/ Vill du ha lite så äre bara att säga till/ Så går vi backstage, blazar och tare chill/
Oj nu åkte lilla flickan in i en psykos/ Hon glider förbi på ett rosa litet moln/ Men inte tar jag åt mig skulden för hon ville ha/ Dags för mig att gitta - så hare bra!/
www.slackerz.se
Säger som Mitchy =D
You already know, den e on lean!
Borde vi inte göra så här.. Då:? Nu:?
tMy06 P1 MANNEN ÄLSKA DIN LÅT =D
You already know, den e on lean!
Arcaniel - Got no money .mp3 Så jävla farligt är det fan inte? låter ju helt ok! Arcaniel - Problem.mp3 Beatet är ju överfett, jag diggar rappen och reffen.. it's all good! Gillar din röst också, glömde jag säga!
Haha nää men vi har bara gjort 7-8 låtar.. :P
Medicc&Patten
man får börja nånstans
Medicc&Patten
Tack så mycket, men ska gitta ner i sängs nu seeeees ! :D
Medicc&Patten
Kreditvänlig Din var skön haha
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
hahahaha jag törs fan inte =)
Konse''
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hahaha nice grabbar :) ^^ mera
ShuUe Dulle ;) Diggade din faaan ;) Alla andras diggade jag också detta var faan kul ;)
Fuck, ska slänga upp min låt när jag kommer hem efter skolan:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
detta är första som vi gjorde tsm , o det va typ andra låten jag gjorde (jag lägger vers 1 o sen det sista ) han i mitten lägger sina första rader här o han i slutet vet i fan :Phttp://www.speedyshare.com/291662476.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funkar nu :) jippie