Arcenciel - Ondska medic: Jag är trött och ni säger att killar är skit precis som ni skulle dömma nån i er spegelbild era tårar visar inga känslor, varken dåligt eller bra visar inte mer än vatten från min kran Jag har en polare som fick en nit av en hora men nämner inga namn, men han finns inte i skorna mer/ han gjorde allt för tjejen o gjorde som hon sa snea blickar och otrogenhet fick han tillbaks vi har broderskap, vad har ni min vän? tävling om vem som knulla vem, och vad som hände sen skit i vem killen är, bara han är populär ni förstår inte killar, vad vet jag om er ska alltid ska stå i centrum genom en elakhet Ni står skulden till att förhållanden tar slut Ni gör så barn får bo i två helt olika hus sak samma om det är tjej kvinna eller någon brud Jag glor bara när din tutte syns från din blus Ni kan få vad ni vill ha när ni sugit min kuk jag sager inte att alla tjejer är sådär, sån tur MEN DOM SOM ÄR DET KAN FAN TA O STICKA NUU! Ref: varje dag som går, varje slag jag slår det är ditt eget fel att du mår som du mår varför tvingar du mig att göra så du fattar kom ihåg o säg att du trilla i trappan patte: Var tror ni linjen går när ni gör som ni gör. För hela livet är en fest och ni får vänta utanför. Kärleken är svår och det har dom flesta kommit på. Men det som ligger i mitt baksinne kommer jag alltid komma ihåg. Ni har gjort det ni gjort och det är inget mer med de. Ni styrde hela mitt liv och jag stod bara snällt breve. Jag var fast i något som jag inte kunde kontrollera. skitsamma om det var under ytan, det var mig du provocera. Jag tog åt mig all kritik och la svansen mellan benen. Och endå var jag gjuten kvar precis som svärdet i stenen. Du var ängeln i mitt liv men endå den jag hata mest. För du tryckte alltid ner mig och klaga bara på min krets. Jag har dragit mig tillbaka, kallas slarva bort sin ande. men att rusta upp för ingenting, aldrig slagit mig en tanke. Jag ska aldrig mera låta något vara bara lätt och lagom. bara som att låsa upp en dörr för att hitta inget bakom. Ref: varje dag som går, varje slag jag slår det är ditt eget fel att du mår som du mår varför tvingar du mig att göra så du fattar kom ihåg o säg att du trilla i trappan Qvick: kvinnor skapar bara problem för dom svaga det ända dom gör är att vara sura och klaga på hur man behandlar dom och dissar dom för sina vänner sen skickar dom sms på natten och förklarar hur dom känner att dom aldrig vill släppa en och att man är det bästa dom har men egentligen e man bara deras personliga badkar dom använder en lite då och då när dom känner sig smutsiga sen när dom ska göra slut så tar dom med en kompis och spelar lustiga försök inte spela dumma ni ska känna er träffade av min pil som jag just nu sköt iväg och träffa en tjej flera mil här ifrån och hon blev rörd och sårbar av mina rader sluta snacka skit nu jag blir lack och får spader
Medicc&Patten