Antagonisten - Slåss för det ni tror på
Yeah.. Langar upp en ny solotrack.. hata eller älska.. orkar inte tjafsa med folk på whoa mer ändå.. helst konstruktivt men folk fattar ju inte dte ändå.. gör som ni vill.. http://www.speedyshare.com/462673643.htmlhttp://www.speedyshare.com/462673643.html http://www.speedyshare.com/462673643.html Beatet står kaptenen för.. Fred och kärlek..
Fett skön låt som alltid anta ! :) gillar din musik fett mycket. fortsätt såhär. peace brooo <3
VA FERM!!!!! :@
Sköön låt...tung med andra ord, bra attityd och skönt flow med en mycket bra text! Gillade dock inte beatet helt! Bra jobbat Peace!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
du vet vad jag tycker!. låten är fett najs :D texten är fett soft och d där med att flowet blir lite kötit efter ett tag gör inte så mkt men skulle vart bättre om du varierade lite!. d med bakrundsljuden var softa :D hehe. reffen var okej!. den är nice :D haha nice shizz anta!. hoppas på mer från dig snart ! haha. keep it up mayne =) peyz / Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Två nya länkar,, men någon annan får direktlänka dom för det funkar fan itne på denna jävla datan.. http://www.speedyshare.com/925716186.html http://www.speedyshare.com/901820358.html hoooj
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
jojo..! temat var skönt / texten med. flowet var skönt och deliviryn var grym skön låt från din sida pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Beatet är feting tungt.. reffen är riktigt fet, ryser lite :P känns lite emilush-tema över det där ibörjan det me fingrarna :P flowet är fett och texten är hård! nice shitt.. lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
jag brukar inte digga din musik till 100,men nu har jag verkligen fått upp ögonen för dig kompis! supertight! peace easton, over 'n out!
damn, riktigt fet mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här vart feeeett anta.. peace one love / Exiilent from a.t.g crew
www.sds.studio.nu
Producent
2007-04-04 16:10
Fet tungt Beat av Kaptenen, Fet Lyric av Anta som vanligt.. Helt värt att älska ;D Langa upp text UPP!
Lil_H..
Thänx alla.. skitsoft att ni gillar det.. Tänkte inte släppa den än egentligen.. Men orkade inte sitta på den sålämge ändå.. I väntan på mixtapen så har ni denna.. Fortsätt langa.. Peeeys n Luuuv
ingen chekkar denna för crewbattlen är igång.. det är synd!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
lägg upp text med plzz:) det är kul attt se när man lyssnar:) fyfan va bra deeen va måste ha texten till den!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
fett soft låt mannen :) beatet = fett som vanligt :D lyric = bra som fan älskar den :D ÄLSKA!! :D glömde tacka dej för sidan igår xd thx mayn ;) lägg upp textx? :D Peyz ;)
Fan har alltid hatat dig men måste dessvärre säga att jag diggade denna stenhårt, mer sånt här.. peace
hkomigen teeext:Dantaaaaaaa
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
han är inte ens online :P han kan inte se att vi vil ha texten xD :P haha
men lal,skicka sms till han har tråkigt:D
Vers 1:
Klart man blir förbannad när alla dessa horor// Tror dom kan styra hela Sverige, när dom bara älskar lovor// Vi säger fuck alla som är statens tjänstehoror// Vi står på led och låter er smaka gatans vänsterknoge//
För när ett nytt parti går in som ledare för landet// Och ska stötta upp Sverige som en bropelare i vattnet// Men gör som moderaterna när dom segrade i valet// Rika blir rikare, sen dom nekade bidragen//
Sen går dom ut med att dom vill det bästa för alla// Och snackar massa skit om välfärd, ni borde släppa dom annars// Ge till dom i behov eller se vi kommer vända och sparka// Mot ert ansikte och göra dig däckad som sattan//
Vi är gatans röst som pratar, vi snackar inte några hundra// Vi snackar tusentals som backar så bara våga blunda// Vårt sätt att prata, är när Sverige låter våra låtar dunka// Slår tillbaka på två sätt, välj själv, ni vet att båda funkar//
Reff 1:
"Vi står här", "i vår värld"// Vet ni hur vi lever, det sker om vi lämnas kvar// "Ni står där", "krig på väg"// Vi kommer drabba samman, och det kommer hända snart//
"Vi står här", "i vår värld"// Kom och lev livet vi lever bara för en dag// "Ni står där", "krig på väg"// Och tänk på hur vi har det nästa gång som det är val//
Vers 2:
Nu så har vi tröttnat så ni får deala med krigare// Tänker inte va tysta, dags att sprida det vidare// Rent för länge har vi gått och fått slita för rikare// Så vi börjar lite nätt och bara skriva tills vidare//
Känns som det folket kämpat för innan är passé// Och ni tycker det är förfärligt när nån spinkar ett café// I upplopp när folk på gatan kan svinga gatusten// Konsekvenserna för era handlingar dom har du sen//
Ni sitter skyddade i stora byggnader, med livvakter// Skakar era ben, när vi kommer med ishackor// Försök att skriva ett svar när ni sitter med skrivkramper// Så ni blir knullade med dödlig utgång som hivslampor//
Likadant varje gång, dom miljoner ni spenderar// Och sitter där och fattar beslut om hur vi ska leva// Vad vi ska säga och tycka, fuck, nu ska vi kriga mera// Här kommer det lite flera, och här kommer det lite flera//
Som sluter upp med oss, alla våra vägar korsas// Stirra in i högen av dom människor som vägrar offras// Se när vi står här med långa måttband och mätar stockar// Så snuten dom kommer att hitta oss när vi släpar kroppar//
Reff 2:
Så alla som är med oss, UPP MED FINGRARNA I LUFTEN// Hjälp till att, TA BORT FITTOR I POLITIKEN// Söder till norr, från öst till väst, Upp med dom// Visa missnöjet och er riktiga sida, Upp med dom//
Så alla som är med oss, UPP MED FINGRARNA I LUFTEN// Bara upp med era mittenfingrar i luften// Upp med knutna nävar, slåss för det ni står för// Gör revolt, och slåss för det ni tror på//
Soft beat som fan.. o rappen lät bra.. bra flyt and so on my friend!
Southland
tkr den e cool :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
shiet mayn, den här var as fet, rappen var bra som fan ;)
Tackar mannar.. skitsoft att ni gillar =) :D
Grym Låt Mannen!! Diggar den nya stilen hårt!!! one love peeeyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slåss för det ni tror på(Prod. av Kaptenen). Du gör det tungt och samtidigt snabbt, det låter på något jävla vis unikt! Gillar att du kan vara flexibel och droppa både argt och känslosamt (Sömnlös t.ex), och du gör båda bra, men sådana här låtar rycker fan med en. ;) Skönt beat av Kaptenen, bra flow genom hela låten. :D Upp med fingrarna i luften ;) Peace :D
hehe.. thänx ni 3 :D skitsoft att ni gillar :D fler mofoggas.. fred och kärlek..
bra att du la upp texten iaf............... :)
work some magic
hehe yeah.. brukar bli så när grötiga skåningar langar upp tracks.. :P Fler ?
hahaha that's what i'm talking about, fredrik fisring hahahahah, den va riktit skön mannen, beatet passade perfekt tycker jag, texten, som vanligt, riktit bra ! Peeyz n lööv bro !
hahahaha... yeah.. upp och nita nån jävel då man :D soft att jag kan inspirera... Tack alla,, Fler comments nu =) Peeeys
kass..
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
stackars skåningar, ni kan inte "rappa" om det är vad ni kallar de ;/ kanske borde prova att prata REEN svenska först?! Peaace yaaall
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
riktig fet mannen. börjar digga din musik mer o mer. keep up the good work. peajz!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
ohh..aggro politisk låt..dessutom på svenska..fett props mannen:D
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Thänx yaaaalll.. soft att ni dunkar fan =) Fortsätt langa.. Peeeys
jaja mannen, I told ya skitfett ha de return favour!
www.caustic.se
caustic P22: Thänx mayne.. najs att du gillar.. har kommit på att jag måste sänka reffen en aning på denna bara.. Fler ? Fred och kärlek..
Fett soft låt...Tycker iuf att nästan alla dina låtar e bra!! :P
^^
¨softish brush, lite hög refräng bara , annars kalle kanonkula
Fsyfdldfø'
En fråga till dej anta är dt sant att du och Asma gjort en låt med D-nice ? undrade bara, hörde dt av en kille ...
UPP UPP UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP riktit fet !
fan uppar denna åt anta
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
yeeeeeeah thats the shit mayn ;D har inge internet nu dawg men det kommer på snart igen holla back;D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.