I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ZiD - Rabbit (Till Isabelle Linder)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-04 00:55

ZiD - Rabbit (Till Isabelle Linder)

Folk tycker tydligen att d är bästa låten hittils, själv tycker jag att d är lite "frizon" över den. ajja men den får duga

(OBS) om ni laddar ner eller ens lyssnar, snälla kommentera så att jah kan förbättra d som är dåligt d uppskattas högt !

Speedyshare

ÄLSKAR DEJ ISABELLE!

Speedyshare

(\_/)
(O.o)
(> <) this is bunny copy him to help him rule the world!

2007-04-04 01:46
Tycker den va riktigt soft man :) , dock inte bästa :D men en av dom iaf:D keepitup brow ! all respekt till dej <3
myspace.com/herrolsson026

2007-04-04 01:52
den va soft! men den kunde mixats mkt bättre än så asså! det låter som ni har en utrustning ni inte lärt er hantera ordentligt!
plus att ingen som kickar på det beatet lyckas knäcka anders låt gudinna... jag skulle om jag ska vara ärlig inte våga kicka på beatet ens! den kan inte annat än bli sämre än hans asså!

men det va bra text fan! det diggades! bigups.. men tänk på vilka beats ni använder bara... hade ni kickat nåt annat beat hade jag tyckt den va i hög klass nästan!

2007-04-04 15:11
ni? JAG :D haha men linje 19s låt har skitqueff kvalite asså :P
ajja thx iaf <3 betyder mkt

mer kommentarer!
(\_/)
(O.o)

2007-04-04 15:16
aah jo det är skitkeff kvalité på anders låt... men still så är den rik innehållsmässigt! och man känner hur han skrev från hjärtat... tro mig jag vet om det där! jag känner han fan!

2007-04-04 16:12
skön låt fan .. keep em comin broe!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"

2007-04-04 23:37
d är sant han har faktiskt inlevelse så d bara brinner om d adda msn proclaimer [email protected] ;) PZ

THX javid stort tack<3 när ska vi lägga nån då? ;) börjar bli dags nu! UPP
(\_/)
(O.o)

2007-04-06 16:37
jafan asså tiden bara går men de blir aldrig av ;) men snart så! eller fan när som helst haha peace , upp nu whoa!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"

2007-04-07 01:27

den var fett sköön;) du la de najjs 
fortsätt så... PeaCe<3

(\_/) --> rUbisH <--
(O.o)
(> <) YEAH!!!

2007-04-07 12:14
gav dit hjärta till han.. lr nåt sånt ? vem menar du :P ?
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2007-04-07 12:51
inte dej gubben <3 ;) näe men vi kan ta d nån annan gång ? ;) <3
(\_/)
(O.o)

2007-04-07 16:08
hahah :'D nej de kvittar ville bara veta (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!