Abbe - Diss pt 1
Yes ja satt i skolan o fick reda på snubbe vill battla
Han vet vem han är så jag slängde ihop nått snabbt
Beaten e av Spontane
Rap och mix av mig - droppa gärna en kommentar
http://www.speedyshare.com/819770678.html By the way man jag väntar på ditt svar o de ska gå lika snabbt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cats wanna take down but im still comming up A mad pit bull and you are just a lil pup A veteran son with eight years on my back Oppose what i creat&get ur monkey ass smacked
Get ur fucking head cracked like a can of beer All i do is snap my fingers and U all disappear Like U never existed erase ur whole backround As long as spontane keeps making this sound
U aint got no chance and U cant even come close Catch U stepping out the club the 40 cal blows Make ur body turn cold like the fuckin northpole Punch a hole throw chest and rip out ur soul
My rhymes are like a virus killing all u haters Dont trust nobody cuz they all a bunch of traitors Say what U wanna but dont say that i cant rap Cuz U dumb baboons dont know shit about rap
I heard some young madafakaz wanna beef with us I'll come through ur school & brake ur ass like glass Aint U heard that young_we cant be stopped'' Quick to bust ur head with the shit we drop''
Dont make me come for U cuz i'm a nasty dude With a nasty crew we running up in you'' Three guys and six arms that be clapping ur face U must be crayzie if U though that U can take my place
Nobody in H-town can do it like we done it.. I'll have ur boyz saying that my flow is stunning Smash bomm bash through your shit in the trash U'll only go one round but im build to last
Nobody is feeling U they laugh behind ur back This track is raw he got a heart attack... Blatte please im ur hero so call me superman This the ending for U and my story just begun
I dont want to be the one who started this shit Ur Cd is up free but they wont download it That shit is garbage a fucking waist of time But U still got the heart to talk about mine
Let whoa be the judge and lets see whoes better I bet U wont even answer my musical letter I dont care who are or who you know.. I still mope the floor with ur bare asshole
If ur dumb ass is hot then i must be hell Everybody who heard this heard that wee did it well 30 minutes to write and the rap is one take Best belive that i'll bust if U touch my cake
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp då
Kom igen nu whoa
flera nerladdningar o ingen som kommentera
tycker den va jävligt skön !good work!
Very good maan :) keep it up Text: 8/10 Beat: 8/10 Mixning: 10/10 Sång: 9/10
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
Thankz
grymt grymt !!!!!!
jag satte på låten o hörde försa menningen o tänkte " va fan e detta för skit! " men allt efter som jag lyssnat tycker jag det e riktigt tajt :)
bhahah den var fan skön :P lite risig beat tycker jag . men du är bra på engelska tycker jag 8/10 . Big up! peace .
Svensk hip-hop!
Thanks grabbar skönt att ni uppskattar de
Ojoj, det var det skönaste jag hört på länge asså.. Du får 10/10 av mig asså, för det här va sjukt.. Underbart mannen! Upp på det här och Whoa, det här får inte missas! Peys! //Aki
thanks mer!!
Big up bro detta är lätt det tyngsta du har droppat det här får inte missas whoa 9/10 texten 10/10 flow 10/10 beat 8/10 mix
What U know about that?
upp med detta - mannen har du fler låtar som man kan ladda ner? peace
What U know about that?
Tung som satan! Riktigt skön, älskade engelskan!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
tack tack till alla som digga Awadi det finns flera ja fixa en länk lite senare peace
Det var faktiskt riktigt Tight mannen, schysst engelska, du lät lite osäker emot slutet dock, annars flawless.
www.infernoproductions.se
This file has been downloaded 48 times O bara 11 comments kom igen whoa...
last take
Skulle du fixa fler låtar te mig lr?
What U know about that?
aaah, jag tycker du bör jobba lite mer på ditt uttal men annars feta props!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fett najs mayn ! tajt som satan ! big up på denna tråd ! yeah !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
Tack till alla som ha lysnnat o kommenterat Lite besviken på att 54 ladda ner o knappt hälften kommentera But thats life
Yeah man, du vet att den är överfet, flowet e tight som fean! .D detta är lätt ett guldkorn i historian, :D och fuck dom shonnar som droppar skitsnack te kommentar, Big up Brother PEACE!
//Crooked//
Hehehe thanks bro ja uppskattar det
Make ur body turn cold like the fuckin northpole Punch a hole throw ur chest and rip out ur soul alltså detta måste vara bland de grymmaste punchlines Jag nånsin hört mannen ja adda din msn så få du skicka låtar
What U know about that?
Sköön!
Du blir dubbelt så glad, som en siamesisk tvilling.
Upp that!!
Alltså uppa detta
What U know about that?
Bara så ni vet diss pt2 kommer snart så dont sleep on that!! Peace
När kommer den? peace
What U know about that?
sj-klart är det lungt
Big up man, den va tight!
UPP!!
du vet vad jag tycker mayn , det e soft , tajt , o allt annat , upp ! snåla nt whoa
Tjat som fan! Ända jag har att gnälla på är uttalet... men annars var den soft! Upp!
Thanks yall jag uppskattar detta!! By the way en ny låt e på gång plus beef pt 2 fast att dom ja Dissa inte ha svarat på beef pt1
Så han la ju upp en länk på sin myspace elle?
What U know about that?
Jag digga stilen1 Trodde först det skulle vara skit uselt men det var det inte... undrade först vad fan det är för röst du har men när låten var klar tyckte jag den var riktigt skön. Så bra jobbat man... Peace over n out
http://www.myspace.com/2ma2ma
Thanks thanks