I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma - använd vectavir (herpes-hyper)

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2007-04-06 16:55
T-Dog

Det är dock stor klasskillnad på Mr Cool och Hyper... det är även klasskillnad på Astma och Baffe, men enbart för att Baffe är den enskilt mest värdelösa rappare jag hört i hela mitt liv, hahahaha.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-04-06 17:21
Hyper är sjukt king.
För att det är ute med forumsignaturer.

2007-04-06 18:06
ASMAAAAAAAA DU ÄGGGEEEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla nice flow, du lägger det perfekt

2007-04-06 18:14
T-Dog: Det har aldrig funnits någon keffat/Semper Fi beef.., Du har rätt i att det fanns baffe/mr cool.. men det har ingen av oss andra haft med att göra.. och jaa, han har namedroppat mig typ 4 ggr.. men jag har inte gett mig in i den beefen.. Baffe ville sköta det själv.. men vill mr cool nåt så säg till han att komma.. Jag höll mig iunte utanför den beefen för att det va mr cool mot baffe.. utan bara för att baffes eget önskemål var att sköta det själv..

Over n Out

2007-04-06 20:55

hyper klart!!!!

Asma Du har inte ens 50 Fans FFS

T¨K

2007-04-06 21:13

jag har inget att säga om era åsikter.
ngn snackade om att jag smygdissade keffat liv, jag smygdissar inte keffat liv, fuck keffat liv. jag har ingen beef med grabbarna, jag tycker inte ens dom är hip hop. dom är clowndikter på kassa beats.  och hyper är en hypeman som är sämre än alla i keffat liv.

jeje, fred & kärlek.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2007-04-06 21:32
astma, snälla skriv inte mer.

2007-04-06 21:52
S-oteric P20: kom från rätt.. hur önskad är du i denna tråden?

2007-04-06 21:55
Antagonisten P23: Lika mycket som dig ungefär?
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?

2007-04-06 23:35
Robm: Right back at cha bro..

Fråga skaparen av tråden vem som är mest önskad här så har du lösningen på problemet ;)

2007-04-06 23:54
Lyssnade motviligt på denna låten. inget o klaga på själva låten. men grejen runt detta. För fan lide orka detta.

asma du gjorde en namedroppar låt. vilket jag tyckte var helt okej och njöt lite av din humor, tyckte även låten va aight.
Sen svarade hyper o att du svarar betyder det att du sökte beef. Detta gjorde namedroppar låten sjukt bögig.
För vem fan söker beef på whoa. ärligt mannen du förlora MYCKET respekt nu (inte för jag tror du bryr dig så mycket, men men)

Sen gick in o läste de hyper skrivit i keffatlivforumet eller va de va anti länkat, och fick mig ett gott skratt av hur han hyper (som jag förövrigt inte hört talas om) snackar som om han var något stort och kungligt.

Hyper du kanske e känd bland keffat liv fansen och asma du är känd bland whoa fansen. Big up till båda för ni gör er musik o den e uppskattad.

Denna beefen är så jävla bull att jag blir lessen på folk som ens tycker om något som har med detta o göra.
Orka mig som tagit mig tiden o skriva ner min åsikt om detta.

2007-04-06 23:58
tacka vet jag fattaru, petter och dom äldre hiphop killarna som visste vad hiphop handlade om.

2007-04-07 03:49
Antagonisten P23 Ta det lugnt anta, ingen ska försöka ta din pojkvän, dom vill bara droppa ett inlägg ska du se.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"

2007-04-07 08:50
johanselin: lite palyed out snakka om att anta är asma´s pojkvän, dem är bara mycket bra kompisar och gilla att rappa me varann, va får du ut av att skriva det?

lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-04-07 10:41
asma blev ju jävligt utklassad

2007-04-07 11:02
Du åt iaf upp asma :) kommentera min nya, apish - samhällsklasser
Peace
aa visst serrö :)

2007-04-07 11:23
johanselin P0: tur det.. blev orolig ett tag där.. kan du också lämna tråden nu? bara jag och asma och våra groupies får skriva här...

Hej

2007-04-07 13:02
Anta, appropå baffe, rappar han fortfarande eller har han lagt ner? Sorry lite off-topic men har undrat det en längre tid.

peys

2007-04-07 14:03
Lime P16 Du glömde att dom gillar att ta på varandra också.

Antagonisten P23 Men? :S Då blir det ju bara du och asma kvar i tråden. Då kan ni ju skriva på msn istället imo.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"

2007-04-07 14:06
johanselin P0: Ouch. ;>
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?

2007-04-07 16:09
mouldy, jag sökte ingen beef med ''nejdråpp''
ledsen att jag tappade respekt i dina ögon, men hyper dissade mig och jag svarade lite snabbt bara för att jag tyckte det var roligt. detta är ingen beef, det är ingen battle. jag ville bara understryka att jag fortfarande tycker att hyper är värdelös, och att hans ''diss'' var whack.

yes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-07 16:59
du kanske borde hitta något annat vis att förmedla det på isf, för du blev som sagt utklassad i rap-väg

2007-04-07 21:09
TIGHT :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2007-04-07 23:29
knugen: varför skulle jag hitta ett annat sätt att kommunicera på när jag vet att min åsikt framgick?
vet du vad du är? en groupy, och jag tar inte råd från groupys.. puss

jakeeeeeeeeee: okej borat, chilla.. du behöver inte tycka om mig. ;)

2007-04-08 10:46

din åsikt framgick på ett taffligt och ett patetiskt sätt som får mig att fundera på om du verkligen har en enorm brist på självinsikt. för det verkar så

2007-04-08 14:20
Men istället för ni suger en pillipup :D haha

antagonisten, Du är söt

asma : du är också söt, typ lite sötare än antagonisten :D

Och ni andra sug av mig? ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2007-04-08 14:27

HasseB :

Hans låt 4.20
Din låt  1.40

Snälla, Hyper äger din morsa !

Asma blir knappast ägd"
är det itne lite knäckande då att "hyper" skriver en låt på 4.20 och asma svarar på 1.40 och ändå knäcker han ?

Jaa ja säger då det,  Whoa är för fjantar!

Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-04-08 15:24
Där har du fel y00 . Du har gjort, en bra låt .
Den engelska som jag nu på tu man hand inte minns namnet på .

Men den är bra . Där känner man orden , rösten är aight och rimmen är inte krystade .

Efter den visade du vad du gick för, för att sen göra sån' här skit (?)
Jag hade inte kommenterat om du inte hade haft potential, god damnit

2007-04-08 15:26
Asma.. nämn mej i nästa låt så jag kan svara och bli känd! /naser
juliathorén

2007-04-08 17:08
^^

2007-04-08 18:11

<3

juliathorén

2007-04-08 19:16
Hyper släpper ffs en låt på 4.20 min med kass mixing och blir piskad av en låt som är 1.20 min lång med sin lillebror i introt ;D

Hahaha. Hyper lägg micken på hyllan!

Asma (Y) ;)

2007-04-08 21:12
T-Dog: Jag har ingen aning faktiskt.. Han har nog itne lagt enr helt och hållet men vad jag vet så har han inte droppat nåt på ett bra tag..

2007-04-08 21:28
hyper knullar dej :/
 ? ? @nt??? ?? ©™

2007-04-09 01:11
Alltså att folk ens kan tycka att hyper är bra ?? killen har ingen flow under hela sin jävla låt, rimmar en gång var 6:e rad liksom, man kan tro att ni skämtar när ni säger att han är bra. Hyper enligt mig, förtjänade inte ens nåt svar vid detta tillfället, för så kass som den låten var, kan inte ens förklara. och att folk här på whoa går in och försöker jämföra asma med hyper på tråden beror väl på att dom vill förstöra den.

Okej över till kritiken nu :

Asmas diss: skönt flow, feet text, bara lite överdrivet vid

inte omtyckt som en libanesisk skildring i en cockpit
precis som en siamesisk tvilling är du jobbig
softish, det blir sanering här med mina chopsticks
hyper gillar att bli sutten på som en soffsits

& du är ungefär motsatsen till min kroppsvikt

för när du frivilligt tog satsen, blev det floppigt

annars var den fet,, ;)

Hypers diss: Jaa det lät mer som att en 9 årig kille med lite grovare röst förstörde ett beat

inget mer från mig, PeeeeejZ ;)

2007-04-09 12:07
MOB: vad menar du med överdrivet?

2007-04-09 12:13
orka asma

2007-04-09 17:56
vafan jiddrar alla, asma tar hem detta solklart, nice asma!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD

2007-04-09 18:01
Nja jag tycker denna var jämn! men vet inte gillar hypers attityd e skönare! Peace
Fisk soes

2007-04-09 19:21
ehm.. denna var inte bra.. hyper var väl bäst men hans låt va för lååååång..

asma e dåååålig i denna, å de flesta andra, synd.

så sluta beefa å bli bra innan ni fortsätter
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2007-04-10 20:36
tack grabbar ;D

någon som vill ge en längre motivering till sin åsikt? :)

2007-04-11 21:19
vill också ha en diss av dig.. ska bli jävligt trevligt för du suger..

2007-04-13 10:19
pellev, jag spottar inte & fRäser.. folk får tycka vad dom vill.
jag fattade inte vad du menade med klent svar men bra text & attityd?

jaja, mer?

2007-04-13 11:24
asma dödade hyper
Haaa Haaaaa

2007-04-13 17:05
 -asma P20 MOB: vad menar du med överdrivet?

Jag menar att, det var soft, men att du borde slutat efter ungefär 4 bars och sen fortsätta med nåt annat, tkr nt det var dåligt, bara lite för mkt på en gång, men låten var öveerfet annars, inget o klaga på, enligt mig tog du hem detta utan tvekan, ;)

2007-04-15 19:04
"hyper är så jävla dålig.. fyyfan.. spyr på han..
Enda sättet han får uppmärksamhet är genom att dissa en jävla massa olika som t.ex mig,asma,marke,bobbo,caustic,emilush osv osv.. utan att namedroppa en massa hade du inte varit shit
ens inne på whoa"

var det inte så du gjorde också anta? haha

2007-04-16 22:59
http://www.speedyshare.com/209168954.html
han är tbx. hyper är kung !
now you know.
Sångare

2007-04-17 00:11
_mangelito_

Innan jag börjar så bör du veta att jag anser Hyper vara värdelös som rappare.
Men, han är nog den siste som tycker sig behöva "vara någon" på whoa. Han har inte ens ett whoa-acc vad jag vet? Enda anledningen till att han är "känd" är att han är polare med Keffat Liv vilket gör att hans namn når ut till 18431289399 fler människor än vad ni whoa-audiobögar någonsin kommer att göra. Därför finner jag det föga troligt att han namedroppar er av någon annan anledning än att han tycker det är kul att hetsa lite med andra värdelösa rappare som han tycker sig stå över, medans han i själva verket är på samma låga nivå som er.

Wack rap i senaste dissen relax P0 postade. Hypers flyt är riktigt illa. OBS: detta innebär inte att astma vinner någon beef då han är om möjligt ännu sämre vilket är en bedrift i sig. Krystade nödrim och oförklarliga liknelser hej vilt och ett hackande icke-flow även här.

2007-04-17 00:18
Hyper är SÄMST.. lite roligt.. hörde en liten bit in på hans nya SUPERKEFFA låt.. att han nämner något om att han somnade pga asmas låt? vafan är det han sysslar med i denna då ? om man inte somnat förr så lär man ju göra det nu?

Över och ut..

HEJ

2007-04-19 23:49

http://www.speedyshare.com/209168954.html

Låt oss klargöra, Hyper e jävlit bra
alltid pågång med någon typ av djävulskap
oss imellan är du fan inte värd ett svar
en hel disslåt, inte en enda battle-rad
en och en halv minut, utan du sa nått rått
under sista halvan lät mer som du gav mig props
Så du gjorde helt enkelt en taktisk miss
24 bars, utan att få sagt ett piss
har du problem att komma på verser?
För skiten du la gjorde så jag somnade halv-vägs
Herpes-Hyper, Hyper med köns-herpes
anledningen att din mossas läppherpres görs värre
Och jag kunde inte undgå
att det bästa du kunda hitta på var att jag hade munsår
sopa, du tar dina texter för givet
du lär sitta på whoa för resten av livet
Så det e dags för dig att anteckna
när din hemmaplan även fatta att jag vann detta
du snackar på forumen, men skiter i
tar din brossa å kastar snorungen åt JNI
så hälsa lillbrossan att ni skitbulla
vakna upp bakbundna med silvertejp i bil-luckan
Hyper ret-stickan, mörda mes flickan
som gömmer fejjan på fotton som en feg fitta
Hetracil? du behöver nog mer piller
mitt råd är fan att du överdoserar på skiten
Träna, du kan tji hantera mig än
Som 2 pundare som säger de planerar en hämnd
Hela ditt crew det attraheras av män
sätter fikusar på plats som jag planterar en växt
Var vi lustiga nu när vi glufsade kuk
och sa att Hyper var ute och knullade djur?
Lätt, se mig i en buske, med en dobberman
att vi inte e hiphop ser vi fan som en komplimang
Ingen chans att du vinner på detta
din låt var kort för du hade inget att säga
Ett ord från Danne, sen sög du kuken
Dina brister räcker för en låt på 40 minuter
vi e störda i huvet, tighta och CP
När dina rader tar slut så bajtar du BT
Ditt svar var kass, snälla för fan
nästa gång kan du låta grabben lägga din rap
Linero i huset, det säger Hyper stolt
du döljer din ort för slippa få stryk av folk