som jag sa på msn, riktigt bra för första! och jag digg intiativet att testa lite nytt, och du gjorde det bra (: jag tycker du ska satsa på reggae lite vid sidan av, du kan bli tung. uppideliupp!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
I doin rastari, what? Fattar inte... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Helvete va tung main:D GIllade detta som fan:D Upp upp Peace//Lillebror
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Hehe , ska stå do , hahaha , tack ni som diggar :) :. ! UP !
soundcloud.com/jerrones
Tack tack , :) .. UP NU !
soundcloud.com/jerrones
fett bra för att vara första ;), peace mayn
tack tack :D UP UP GOTT FOLK !
soundcloud.com/jerrones
de va nice jerrones hoppas man får höra lite mer reggae av dej peeayz
aa , kanske blir så ;D .. Tack :) UPPPP !
soundcloud.com/jerrones
Den va tung som fan jue:O REffen va REdigt tung asså:D detta är din grej asså, Reggae är din grej:) Fortsätt så här asså:D Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
UPUPUP !
soundcloud.com/jerrones
UPUPUP !
soundcloud.com/jerrones
UPPPPPP !
soundcloud.com/jerrones
ganska skön tkr ja, men som nån skrev så lät det stökigt mixat men det va nice ändå =) peace
Quibus : Alla tkr olika , Paulix : Tack man :)
soundcloud.com/jerrones
Upp nu Whoa:D Tänker kompis poppsa dej igen main: Du la d fett tight.. Om jag kmr på Lördag så lä vi fan hooka en sån här fet reggae tsm:P Puss påre haha Peace//Lillebror
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
hehe wörd ;D .. U P !
soundcloud.com/jerrones
Word mer sånt här på whoa.. Bless.
tack man :) .. kul att dom flesta verka digga , eftersom första gången jag äns provar sjunga reggae ;D .. Det värmer , Kärlek till er ! UP !
soundcloud.com/jerrones
Denna va riktigt soft för att vara första:), Dock har jag vänta ett tag tills du skulle testa. För jag trodde du kúnnde:) och se på fan du kunnde ju :D Peyz man ! <3
myspace.com/herrolsson026
som många andra sagt så, vare ju schönt fö o vara första.. Haha, när reggaesången kicka igång trodde ja inte de va du faktiskt men sen hörde att du verkligen sjöng that nice.. yee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack grabbar ! :) VÄRMER , UP !
soundcloud.com/jerrones
riiiikgt skööön ...kul att höra en anan sida från dej brow...och du lyxas ju me det lika bra som alal andra du gjort... gillahr dock reggea mkt så den här satt pörfa... :P STORT Bra gjort brow.....bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste bara säga att de här va fan bra asså..diggar stilen
tack tack :) .. UP NU GOTTFOLK , BARA CHECKA & DROPPA KRITIK !
soundcloud.com/jerrones
samma sak som reggae så :) .. UP !
soundcloud.com/jerrones
sa du just att rastafari är samma sak som reggae ? jag måste bara försäkra mig om att du verkligen sa något så idiotiskt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
hahaha , polare som skrev hahaha , .. UP !
soundcloud.com/jerrones