MvH - Vanlig Närhetskåt Kärlekslåt Rap - MvHText - MvHBeat - La2nicD.s.k Mixning - MvH LåtenTexten:Vers1:Det här är en vanlig närhetskåt kärlekslåtDu lämna mig men jag vill ha dig här ändåJag ler och är glad, men har du skrapat underJag ser inte solsken för jag ser bara skuggorMen kommer ihåg den dagen då jag träffa digDet var den dagen jag valde att jag älskar digJag var då lyckligare än barn på julaftonMen tomten finns inte, så jag blev utan nåttSen var du helt borta, som jag i dina ögonAllt det roliga i livet har blivit till bördorMen den lördagskvällen, då vi dansade i timmarGör mig glad, och det är tankar man vill minnasFör det var som jag och du var högre än molnVar vi i himmlen, för såg glorian över ditt hårDu kom plötsligt till mig, som fåglarna på vårenJag måste tyvärr sluta här, tårarna kom återReffVers2:Nu ligger jag här ensam och stirrar i väggenInser att jag aldrig kommer finna nån bättreMed så stor sorg, att jag är för ledsen för att gråtaSläpper inga tårar, men vad hjälper det att gråtaJag höll en ängel i handen, men hon flög i vägHittade inga i skogen, och jag sökte välJag dricker tills jag bara har hat omkring migDet är klart jag saknar känslor, jag gav dem till digDu vet varför min hjärna inte funkar teknisktSinnet är som ekonomin 1930 Jag har insett att det har gått åt helveteMin saknad plågar mig som dr MengeleJag luktar på kudden och känner doften av ditt hårDå känner jag värme, och då kommer jag i hågAtt man blir sinnessvag när man inget harMen det händer aldrig mig, för jag har minnen kvarKommentera gärna låten, ge konstuktiv kritik, så ni slipper massa dåliga låtar. Vet att Delayn är fuckad, men men, det var svårt att fixa det. Peace!
som sagt Mvh. texten var det absolut inget fel på.försök fixa bättre ljud med mixern. lät ganska ihåligt.flowet är en förbättrings sak. fortsätt så här :)