Tshino - Jag måste berätta för dig vännen (Sjukdomen)
Shuue Släänger nu upp liten låt som jag drog ihop....häromnatten Lite nattskriveriii..... Skrev recca ....inga konstigheter! så de blev inge arbete under denna.... Men Lyssna och ge låten en chans o ta den som den är.... Kärlehkhttp://www.speedyshare.com/198717588.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var nice;) Skönt flow, skön röst, skönt beat! Jag diggar denna! du har en skön känsla i denna låten!just keep it up! Peace!
Peace im out!
Riktigt soft mann ! , .. Låter riktigt bra ! TUMMEN UPP !
soundcloud.com/jerrones
Bra inlevelse i rösten:), Känslosam text. Skönt flow lite played beat dock, Men det spelar ingen roll :) Flow; Sköönt som fan :) Rikitgt bra brow mer vill jag ha:) All respekt till dej One!
myspace.com/herrolsson026
Jag tycker den va Nice. Skönt flow . Bra text. allt.! UPPPP !!!! PZ
<3 S.ärlemar -
jag tycker den va helt okej.. Sköön röst å allting lät som du menade det du sa.. Du lät lixom sorgsen.. ha det bra mannen å forsätt i denna stilen så kommer du långt
tkr rösten låter osäkert men nice annars:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack så mycket allihop för era komentarer...glädjer att ni orkar ta er tid för det...!! Lvs - Mjo vet inte men ...tror att rösten lät så för att jag kände att de va en sån låt..sån känsla på låten..va det tänklt iallefall :P men ah slängde ihop den igårnatt .. så de va som sagt inga krussiduller på låten ..bara förmedla :P tack för era åsikter iefall :P Bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker det e nice, det är bra delivery, men jag tror det kan bli så mycket bättre bara du kanske tog dig lite mer tid åt att göra alla rader lika bra, känns som vissa flowar du bra på, stadigt liksom, medans vissa rader låter lite osäkra.. Deliveryn är nice!
work some magic
det var riktigt fint. du har känsla, och man hör att du menar det du känner. texten var bra. fortsätt med detta :)
www.myspace.com/lizenmusic
Schyst låt dude! Jag diggar det=) mitt ex droppade på detta beat så jag diggar inte det längre (A) men, det är sött :)
www.slackerz.se
den va nice :) skit bra beat ;) ses peace
Det e bra vännen. Fortsätt med det du gör så kommer du framåt.! Pöss påre .!
tycker den var bra.
tjo bror, ja diggar som fan :)
kan inte annat än instämma, låter som att du menar det du sjunger! pz:)
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Jofan, diggar texten även om det är rätt så simpla rim!.. tkr du har skapats en rikigt fin & bra låt... peace brow
Don't!
för att vara en "enkel låt" var detta riktigt bra! du ligger på ett annat röstläge en vanligt i denna, låter bra. delivery är bra, du lever dig in och "förmedlar känslan" flowet sitter bra, men nån nämnde tidigare, att vissa rader flowar du bättre än andra, men inget man tänker på. tack för denna bror, väldigt bra, en av dina bästa. UPP
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Tack så jätte mycket allihopa... det värmer mej enorm att ni orkar ta er tid o lyssna o komentera... Dumhet : tack brow, glädjer mej...ville kicka lite annorlunda låt än av jag bruka göra, lite mer känslo mässigt !! allihop tack ...... Uppp bah kärlehk... whoa...ge mej en spark på vägen o komentera nu... Ge låten en chans...
fett tung låt grabben :D du rappar med stor inlevelse och det låter som om du har smärta i rösten ... skönt flow och helt ok beat ... tack för en skön låt Peace
Tagga dit du vill, glömm alla andra
Känsla mannen , man kan gråta för låten . Men huvudsaken är att du fattar vad du har gjort . Det är Suveränt !! Ska bli som dig när jag bli stor (A) xD
Moderator
2007-04-05 19:27
Softa inlevelse, texten var helt ok.. flowet går utför ibland... beatet wtf ?:P peace !
fett skön låt bror! fortsätt såhär ! pppeace
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Uppp kom igen nu whoa.. :P tack allihopa :P
Lyssnar, helt okey början, fortsättningen var bra, helt okej låt, bra låt, du visar att du menar orden Nånting du kan förbättra är att göra meningarna kortare på vissa ställen, låg lite otakt, fortsätt peyz! :)
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Hobbe -- Tack för din åsikter...glad för dom .:P mjoo jagvet manska lägga dom kortare men ville köra sådär typ ..kort kort lååång bar...i denna :P så det va meningen i denna faktiskt :P Uppp ..... :P
Uuuuuupp :P
Den här var nice, skön text och bra inlevelse. flowet vart lite knaigt på nått ställe. men soft soft :) beatet var helt okej.. sparas lätt på datorn, Peace 026
Forumsignatur ???
Jiggede_J tack så mkt för att du tog dig tid och lyssna o skrev komentar.... det uppskattas...!! Glädjer att den va okej .... :P Mjo jag vet flowet e inte det bästa..men det är jag medveten om...ville abar få ut budskapet i den .... de jag ville säga