Durlind - Kämpa på
Tjo, hänt mycket nu sista tiden, inte så mycket runt mig men ganska mycket runt folk i min "närhet" som jag träffar eller snackar med dagligen. Så jag hade inte mycket att göra idag innan jag skulle laga maten så tänkte slänger ihop en liten låt till dom och givetvis alla andra i min krets. Måste säga att jag fick en liten reggie vibb av beatet så jag tänkt att jag kunde anpassa reffen lite och måste säga att jag själv tycker reffen vart cool. Versen däremot är jag inte alls nöjjd med men men.. här är låten i alla fall hoppas den smakar.Klicka här jao Klicka här jao Eller här kanske? Inget hatande och så jag testade en ny sak och gillas de inte kom med konstruktiv kritik om saken istället!Fred & Kärlek! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra jobbat brush , du vet vad jag tycker :) upp på denna whoa ! SIO !
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tyckte du fick till den rätt bra ändå, lite reggaestuk. rätt soft flow imo. =) peace
/Shadow
Yeah Mr. Durlind, Diggar den fan:D
damn riktigt nice =) lite reggae ;D
http://www.herrbitter.blogg.se/
Är så jävla mör så jag orkar inte skriva så långt men.. Gillade reffen :) låter inte som du dock ;O eller så är jag bar aknäpp:P . .. Rappen var helt Ok men du har helt klart gjort bättre ! det får räcka :P peace<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FEtt bra reagge låt, bra budskap
Medicc&Patten
denna var skööön,, Du lägger detta tajt..
tack alla kul att de flesta verkar gilla :) men asså nått sånt som jag gjort på reffen har jag aldrig gjort förut men de va kul och tkr de vart coolt så kan va mycket möjligt att de kommer mer sånt, versen där de e mer rappliknade måste jag faktiskt be om ursäkt för men jag bara recca in de snabbt innan maten men de va ju bättre i början av den än slutet iaf ;) tack alla igen! Fortsätt tanka & kommentera! Fred! /D
Jag vet inte, men jag stör mig på namnet som fan "Durre" haha. Men well, jag ska väll ge lite kritik också så här nedan kommer den: Du har fett annorlunda röst här..den är jävligt skön, och du småsjunger mycket fint...Men well, vad ska jag säga rappen låter bra och du låter mycket mer självsäker/avlsappnad nu..Du låter lixom inte nervös eller så i rösten, helklart stor förändring än några av dina tidigare låtar.. Fan vad jag skriver grötigt... Hmm.. Jag diggar beatet lite så där asså, det är bra, inte bäst men inte sämst..Helt okey Reffrängen blir jag kåt av, vill trycka kuken i din mun och bli avsugen fniZZ nej men den är jävligt bra iallafall! Texten är grym, och du formulerar det som en kúng i palatset din överman k r o n a n
tackar alla :) speciellt kronan för utförlig kritik, uppskattas! tack!
Helt okey, gillas inte till 100% och har hört bättre.. gillar inte beatet och hur du lägger de på den :/
Eriksson1337 ftw!
Jodå den funkar ;D som sagt kämpa på :D
kul grej=)
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
tackar alla :) jo fan tkr de va en kul grejj och de e kul att många verkar gilla ;P =)
Fan, Skön låt Durre :D , Sommarplåga kanske haha ;) Nedå men riktigt skön låt :D :P Forsättså :D Peace!<3
Var inte fy skam detta inte... Kul att du försöker dig på ett litet reggae beat... Reffen & vers var lite smågrötig och det finns alltid småsaker man kan göra lite bättre... Men jag tyckte de ändå lät avslappnat och kul att göra så... Det är de viktigaste.. BleSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
swilly, tackar :) GhostArmor, tack! jo tänkte att de va värt ett försök =) sen rappen i denna är inget jag själv e nöjjd me slängde ihop de snabbt bara, men reffen vart lite småcool tkr ja själv =) tack iaf!
yeah tack! :) snålt om kommentarer måste ja säga =/
jag diggar denna låt! Reffen e tokskön de e nått som gör den tokskön men kan inte säga vad men aja den va bra iaf! Versen e inte riktigt lika bra vi tar bort tok o har kvar skön så versen va skön inte din bästa låt men de verkar ju som om du dragit ihop den lite snabbt av vad du sagt? så den e väldigt bra för att va på så kort tid om man säger så! good work Durlind! men jag måste fundera på vad som gör reffen så jävla skön jag återkommer me de ;) Peace and love!
Romazze
a juste sen glömde jag säga att jag diggar ditt flow som du har i den här låten den e lite annorlunda mot vad du brukar ha men de kanske beror på att du har ett annat röstläge men aja riktigt najjs iaf! keep on going så att säga ;)
Romazze
tack romazze :) kul me lite utförligare kommentar! uppskattar de :) tack igen!
upp;(
soft som vanligt mannen ;D pääyz
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
tack :)
helt okej :)
suck it dry bitches
selin, aiit tack för du lyssna iaf ;)
släng upp ny länk då :D
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Moderator
2007-05-08 12:17
Durlind du vet vad jag tycker om den här, o min polare oxå så behöver inte säga nått :P
haha har ni uppa denna tråden :D tack iaf ;)