B Fellows - Svaret till P.M.U & Tring Tring
Tjoo whoa. Det kom en diss till oss för två dagar sen av P.M.U & Tring tring. Vi var egentligen klara med dissen igår, men han in te lägga upp den innan vi skulle dra ut. Men här har ni den. Vers 1: Gibion Vers 2: Stavfel Vers 3: EBK Mixning: StavfelB Fellows - Svaret till P.M.U & Tring tring Älska eller hata
eeeeey B fellows döda dom där typerna:D!!!!
Länk 2 Länk 3 Här har ni två länkar till som ska funka om de inte blivit nå fel
den var bra men den var fett keff :/ dom tog er tyvärr... gibion... vette fan hörru :/ det var inte bra.... stavfel diggade jag mest... cesar är 17 ^_^ haha :D Ebk, du var bra har inte hört mkt av dej förr men du var rätt skön...... gillades inte :/ /Naser
juliathorén
J_T F15 okok, jag hade hört att han var 16. aja.. thx för att du lyssna o la en kommentar!
heh okey :P men jag tror iaf att han e 17 :D hoppas dom svarar nu då ! :) / Naser
juliathorén
kan du förklara dig?? du sa att han inte har utväcklas:D
Stavfel P15 Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-12-16 22:54
nicenice:9 bättre än fäörr:) Du utvecklas mannen:D
------------------------------------------
Freddy aka Stavfel
www.sds.studio.nu
haha xD smart drag :P
juliathorén
Exiilent P0 Vi säger så här då. varför sa Pmu att vi va fett bra i torsdags på arenan? Han sa de IRL
för att du fråga? tyckte du vi bra . då sa han ja för att bara säga ngt.. btw irl .. så kom du upp o krama han och sa " du var feet bra pmu.." när han uppträde med oss..förband till Petter .. då fråga han inte dig vad du tyckte du gick fram till han ..ni var även ovänner då!.. när du kom till han stämmer det ? men du fråga han han svara men kanske ljög ..
www.sds.studio.nu
B Fellows ÄGDE DOM !.. och pmu gör inget svar du kommer bara skämma ut dig då. tack för mitt ord peace.!
SunShine Reggae!.
Ömm. dags för seriös kritik Gibion's text var bra men rimmen var inte det.. du kan mkt bättre. Stavfel's text var bra men inte lika bra som dom brukar.. rimmen.. likadant där. eyob's ... texten var inte bra, rimmen likadant, mellanrummen gillade jag inte.., din del var tråkig på nåt sätt. Skulle kanske behövas lite mer dubblerim, flerstavade rim.. :/ Mixningen var bra.. Låten: Alla tre kan mkt bättre.. visa det om dom svarar igen.. levererar ni lika skönt som ni brukar så kmr ni krossa dom.. Det var allt för lilla jag :D den får 4,5/10.. tyvärr grabbs.. /Naser
juliathorén
Stavfel, riktigt fet,(: Gibon, inte hört dej förut men riktigt najs (: eyob, samma som gibon. har inte hört dej förut, men riktigt najsdu sa att jag va fet, tack för komplimangen fet rad.. Ni plockade dom
B
Ska man uppa?
juliathorén
Upp :D !!!!!!!!
juliathorén
ska jag kliva in i beefen?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Vilken sida av beefen? / NsR
juliathorén
mina grabbars sida antagligen?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
vf skriver inte stav fel mer??har tungan fastnat?
www.sds.studio.nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okey :P DOminic.... Du e en soetpai^_^
juliathorén
Exiilent P0 Haha då kanske jag oxå ljög lr hur? Plus så va vi inte ovänner då. Jag skrev inte för att jag inte varit hemma!
Moderator
2007-04-09 13:14
Gibion: du lägger bra men har hört dig mkt bättre, Stavfel: lägger det soft som fan:) fast och lagt det bättre än detta! EBK: Du har lagt det mycket bättre mannen! Men du la det soft.! Jag tycker ni tog dom deras låt va soft men tyckte den va väldigt rörig. Aja pZ Mans!:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
haha.. vf kramar du han då?..och säger skit bra du gick fram till han o ljög eller ?? hahah nej det stämmer inte du digga han helt enkelt o erkänner inte att tring tring o pmu käkar er ? jag menar vad van ni .. alla sa samma saker. ni tog tog att cesar var oskuld från aches dizz till cesar.. i stortsätt bajt alla sa samma saker du o ebk var off beat ett antal ggr.. lixom keeff mixning keefa rader,keffa rim.. hur kan ni vunnit och har du o pmu någonsin vart vänner.. hahah
www.sds.studio.nu
Exiilent P0 Mannen jag har inte ens hört aches diss till cesar
hur an kan du då säga att han är oskuld!
www.sds.studio.nu
eller NI
www.sds.studio.nu
Pmu sa att du var bra han ljög dem säger att han är oskuld dem ljuger.
www.sds.studio.nu
snubbar verkar visst dyrka mig för att jag är oskuld, ärligt somna om!
Alla måste göra sitt!
Jag sa att pmu hade utvecklats jag lög
du har hört allt från borlänge bor, jag kan säga att jag känner fler kineser än vad jag känner borlänge bor och snubben tror på allt som sägs! fy ;) puss
Alla måste göra sitt!
hahaha aa derför gick du fram till han o var skiit glad..! hahaha o krama om han??när vi var förband till petter ? gick du fram för att ljuga eller ? HAHAHAH KOM MED EN BRA FÖRKLARING
www.sds.studio.nu
För mkt chatt i trådan? Svar: JA Ta det i gb i stället... :D
juliathorén
Exiilent P0 Jag gick fram för att ge han bättre självförtroende, så han möjligtvis skulle kunna utvecklas. Men misslyckades.
hahahahah... fyfan sämsta jag hört.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
www.sds.studio.nu
Den här var skön också, svårt att säjja vem som var bäst faktiskt.
eyyyyyyyy säger bara grabbar Digga inte gibion så mycke stavfel la det tyngst ebk hade skön delevery men både rimma mer men får säga så här fuck falun Blge Rakt i din fejja hahhahaha eyyy exilent låt din brusha sköta beefen själv lägg dig ner FLIIIIIIIIIIPPPPPSSSSSSSs
MUSIK!
Moderator
2007-04-09 22:02
jag lägger mig inte in i beefen.men tycker synd om folk inte står för sin sak!..vilken han inte gör.! hahaha synd om grabben^^
www.sds.studio.nu
Jontztr P15 okok mannen:)Flips P16 thx mannen:) hehe soft:DMeXXi P15 yea:)Exiilent P0 hahaJ_T F15 och du tjata om att de va för mkt chatt i tråden
Har för mkt muffins.. vill ge bort lite :)
juliathorén
Dissa min borlänge och gräv er egen grav// skissa ditt drak och säg vem som ville vad// :D
juliathorén
kanske ska vara mitt borlänge :/
juliathorén
ABoo fett ska det Bli beef mnellan falun borlänge haha Kul att höra Pzz jAOA ;)