Emme - 2 nya låtar
Hopp, dags att lägg upp lite nya låtar här då... 2st ny reccade låtar, reccade dom igår natt typ nån gång.. hoppas ni diggar låtarna Första låten e till en helt underbar flicka ja känner Andra låten e till en polare som dog här för ett litet tag sen ='(Låtarna Ge konstruktiv kritik , orkar inte höra alla som säger att ja ska lägga ner o skit, för d tänker ja inte göra...Fred&Kärlek whoa !
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
Okej Emm3 1. 12 rader kärlehk - Beatet viist den är något igenkänd och uttjatad av många här, men i mina ögon så funkar beatet hur rba som helst... och Du lägger det bra, Hoppas hon blir glad 2. Vila i frid - Sköön beat... Tanken, är fin.... Lyricen kan man snacka fram och tillbaka om, hur den är enkel...lr proffsig, bra lr dålig....men själv tycker jag att så länge man få fram det man vill så är det guld värt...sen på vilket sett, lr hur skit samma det är ovessentligt!! fortsätt så...det är bra, lite korta låtar...dra ihop en hel nästa ait...ser framimot..... Stay up!! Träning ger färdighet :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thx hard2find, tack för att du tar dig tid o lyssnar...UPP!
Vila i frid : som sagt, lite uttjatad beat, ja har oxå kickat på d, haha (; bra text, och rätt bra flow. du skulle kunna fixat lite bättre rim, men det låter bra. jag gillade inte refrängen så mkt. och inte "vila i frid andreas törn-kvist" men d är bra annars. :) 12 rader kärlek : första ja regarade på att det var 12 och inte 16 rader, haha. beatet var la sisådär, gillade inte trummorna. mkt bättre flow på denna tkr jag. texter var åxå något bättre. :) och som den andra sa, gör en länre låt :) peace ! :)
www.myspace.com/lizenmusic
Rösten, skön. Flowet, MÅSTE tränas på. Texten, båda var fina. (Min var bättre på Ted Gärdestad beatet) Haha :> Bra jobbat mann! Peace out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
tack för att ni tar er tid o lyssnar o komentera ^^, värmer :P KOM IGEN NU ! xD vill ha mer komentarer
Thx :)UPP !
niiice mannen! men du kunde tjäna på att göra lite längre låtar, typ 2 verser lr nåt =P
Några rim och Beatmissar men inget man tänkte på! Ruskigt bra!
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
thx för att ni tar er tid o lyssnar o komenterar :)UPP!
Båda låtarna var sköna, tyckte versen på låt 2 var en av dom bästa du droppat.
thx marcus...KOM IGEN NU WHOA ! xD
thx gurra....lite mer komentarer o konstruktiv kritik tack ^^,
UPP !
mkey grappen. Första jag får höra av dig det här. .. 12 Rader Kärlek: Låter lite trött i rösten, lite för mörk. testa switcha röstläge och ta i en massa mer. flytet var väl gränsfall och texten likaså, men om jag kom ihåg rätt är du rätt ny ? helt ok låt iaf Vila i frid: du går in väldigt kefft. snubblar som in på nått sätt. samma här med rösten. bättre text. adlibsen var riktigt skeva. reffen hade kunnat vara bra, men blev tyvärr inte det. Träna mer och få in jämnare flyt och ta i mer så ska du utvecklas med tiden kan jag lova. Hoppas du inte tar illa upp eller tyckte jag var för hård, men tror du kan blir bra med träning :) och sist. har två tjej kompisar som heter emelie, båda kalls emme=) hehe. Tace Care ! bless ! bless.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
oops dubbel bless. nu blir du dubbelt frälst.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
nee då du va inte för hård ;) bra att höra va man behöver träna på å så....UPP!
UPP!
Langa nice kritik till dig sen på msn EmM3 men förövrigt så har du fan blivit bättre på att rappa sen sist jag hörde dig snyggt gjort.. skriver på msn nu puss!
UPP !
UPPAR igen :D !
Här kommer lite kritik, dock inte speciellt konstruktiv1. Kärlek :Minus för att: Beatet är väldigt välanvänt, här på whoa. Det är ett freebeat. Minus för att: du inte har några speciellt bra rader, dom flesta rimmen är "återanvända" det är väldigt mycket nödrim och texte låter i princip som alla andra texter här på whoa.Minus för att: Titeln på låten är den samma som ungefär 40 andra låtar här på whoa.. Namnet "kärlek" är inte så speciellt speciellt för just en sådanär låt..2.Vilia i frid Minus för att: Beatet är ett redan använt freebeat.Minus för att: Du inte flowar, du stakar dig.Minus för att: Titeln på låten är redan använd i så gott som varenda låt, det är inte så speciellt orginellt att göra en låt om en framliden kamrat eftersom så gott som varenda rappare som ens känner till att någon har dött gör en låt om den personen (oavsett om dom känner personen eller inte). Dessutom rappar du förmodligen i en datormick ellöer något annat liknande, för ljudkvaliteten är helt kass.Det enda du får plus för: Är att du bara är 14 år och förmodligen inte har rappat så länge, vilket är bra eftersom du har tid att utvecklas som artist.Mitt tips till dig är: Lägg inte upp någonting på ett bra tag, öva istället, skriv MASSOR med texter, lägg inte upp dom, behåll dom för dig själv, spela in dig själv, lyssna på det och tänk på vad du kan gör a bättre, ÖVA, ÖVA, ÖVA!!! JAg ber dig inte att lägga av, jag ber dig att sluta lägga upp saker för det låter faktiskt inte speciellt bra! Du har känsla för det, det hör man, inget snack om saken, men du är inte fullfjädrad än på ett par år! Gå hem och öva och kom tillbaka om några månader med något som är värt att lyssna på, det vet jag att du klarar.Keep it reel så hoppas vi på något riktigt bra från dig om ett tag! Fridens liljor / Daniel
Lacka ur med klotterfärgen
men anledningen att ja la upp d på whoa va för att ja vill ha lite konstruktiv kritik o så typ, veta mer va ja behövde träna på, mitt flow visste ja att ja skulle träna mer på men, o d e inte datamick vetfan vrf d låter så konstigt i ljudet igentlige, aja ska öva på å skriva texter nu...
Emme, kan du tala om för mig vad anledningen till att du rappar är?
ja gillar musik, tkr d e skönt o få rappa om mina känslor, för att ja t.ex ska ha nått o göra på fritiden o så, o göra nått av livet.... vrf undrar du ?
Nej jag var nyfiken på varför en 14 åring börjar rappa idag, och jag kan säga att det inte är en riktigt lika god anledning som det vara för cirka 7-8 år sedan..
va e en bra anledning till att börja rappa tkr du i min ålder då ?
Ook, Emil. Nu ska det inte bli någon kompispropps utan riktig kritik;)12 Rader Kärlek: Det jag tänkte på först var varför du inte förlängde beatet till i alla fall 16 rader eller vrf inte flera verser? Men jag gillar inte rösten i denna låt. Och testa skriva mer flerastaviga rim. Annars är dte faktist bra, bättre flow än vanligt.Vila I Frid Här låter det som om du krystar dig fram hela låten, Här också: mer flerstaviga rim och så. Reffen gillar jag inte, du låter uttråkad. Sen "Törn.......Kvist"(Eller kanske ska vara Törnquist?) gillade jag ej. Sen att jag uppfattat det som att du bara kände hans Men du är klart bättre än din första låt^^ Och jag vill se detta utvecklas;)
"Sen att jag uppfattat det som att du bara kände hans syster" Ska det självklart stå:P
12 rader: Tråkig. Låter lite som en robot. Texten är rätt simpel.Vila I Frid: Samma med den. Öva upp flowet också.
aight ska öva på mitt flow som alla säger ;)
aiit ska tänka på d, o tack alla som har tagit sig tid o lyssnat o komenterat låtarn, har fått mer än va ja förväntat mig xD
liite otight här o var men fortsätt så ligger det snart:D
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
låter helt okej för att inte rappat länge men öva på flowet tycker jag.., låter allt för stelt och tråkigt..., mer känsla och inlevelse hade inte vatt fel heller.., fortsätt träna ge inte upp!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Hybris : joo ja vet ja försöker fixa till d, ska jobba lite mer på näsat låt ja skriver så d blir lite extra kanske =PElegant : japp ja vet att ja måste få lite mer gung o inlevelse i min röst o att d låter väldigt tråkigt o stelt =P men som ja sa till Hybris ska lägga ner lite mer tid o så på nästa låt så d blir nått lite extra ;)FataL_Style : jo men ja fattar inte vrf han skulle tjafsa massa om heller att ja inte skulle lägga upp på typ ett halv år, då vet ja ju inte om ja blivit bättre lr va folket tkr... tack för era komentarer o er kritik ^^, Peys !