Max & Ceder - Vi måste pusha
Shu! En ny låt frås oss.. Hoppas ni diggar!http://www.speedyshare.com/665632788.html Håll även utkik efter mixtapet som kommer om några veckor.. Feta gäster som t.ex. Speedy, McBusta, Bobbo & Vigge. Peace!
www.myspace.com/cedermusik
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Hmm, beatet är ju såå långsamt, känns som en väldigt experimentell låt och jag måste säga att det inte är min stil. Men samtidigt tycker jag att Max, du är jävligt skön när du har det där laid back, slöa, "Örisflytet". Och Ceder flippar faktiskt lite med flowet i sin vers hehe. Så absolut inte fy skam, men blir tyvärr ändå en nja från mig :/.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
"sätter oskulden boys" e det nått possitivt eller negativt björn? :P
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Hehe, helt klart är det ett experiment, synd att det inte gick hem hos dig grizzly! får hoppas att nån uppskattar det iallafall! -SPS : tackar man, soft att höra.. =)
yeye upp
de var för jag skrev först haha tycker den var rätt shysst max lägger den bättre delen sen ceder finns lite som man kan småputsa på men de e fett saaarvi upp
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
tänker du på nåt speciellt som kan putsas på? aja, soft att folk skriver.. upp!
max lägger en fet text o ceder flög bort direkt inget som gillades
hahah okej bjön, jag e lite trögfattad haha..bäll att du diggar iaf!.. kul att ni andra också diggish thx!
Mouldy_mushroom, förklara dig gärna lite närmre.. inte blir jag något klokare på vad som borde förbättras med en sån kommentar! Tycker temat passar rätt bra in på whoa, så jag låter folk få lite mer tid att höra. UPP!
thx fille.. more to come?
Hehe kul att nån gillar iallafall =) Fan vad whoa är slött.. får hoppas mixtapet får mer uppmärksamhet än så här. Aja, upp
upp!
nice shieet grabbar.fortsätt!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så mitt kära bjärredspack har droppat nytt.. detta gillar jag inte alltså.. har ENBART med beaten att göra.. absolut inget annat.. det är rent för slött.. varför har ni valt denna beaten ?
haha, för att göra otrevliga bönder uppretade.. nä, kände att det var på sin plats att testa lite nytt bara, så nu vet vi till nästa gång att det inte funkar så förbannat bra.. man utvecklas ju inte om man inte experimenterar =)
jag tyckte den va ball... skönt med något annorlunda... skulle dock velat ha nått mer flippigt tema så passar beatet.. men beatet va ju ball som fan
http://www.myspace.com/akinonline
jävla sviddala bonne kräsne fän! :P kul att du diggar akin one löve
thx akin, skoj att det uppskattas! förresten, hojta när du vill att låten till mixtapet ska vara klar! =)
yes :) ska jag göra.. men ska förstärka erat beat lite...
http://www.myspace.com/akinonline
mohahahahaha.. nu börjar ni bli otrevliga.. pack är vad ni är.. Kör på mer upptempo beats så blir jag gladare :D ;)
hahaha danne din gamle skojjare.. riktig sigenare du är asså.. ;)
Akin: Aight, skicka över sen bara.. texten är klar, så det blir naaajs =) Haha, käften på dig =P Det kommer en jäkla massa uptempo-låtar nu på mixtapet, så du blir inte utan så jättelänge! peace
nån mer ?
Texten är riktigt riktigt jävla bra :) Refrängen e rätt skön oxå tkr ja hehe... men fan hade viljat ha ett snabbare o mkt bättre beat för d va sämst. annars skitbra! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har ni varit otrevliga så det räcker.. ert pack.. kommer bara lyssna på er två sålänge det är en låt på min egen mixtape.. mohahahahahaha ;) Simma lugnt pågar Peeeys
HipHopKid P16 nice att du diggar.. ja beatet är lite långsamt, sånt e livet :P hihiAntagonisten din jävla skojjare! nu har du varit tillräckligt stor i truten! kommer komma en diss till dig och han där asma snart.. tHe BomB yA kNoW :p
jag gillar er båda, men detta föll mig inte i smaken. soft att ni experimenterar dock! sen kan jag ju tycka att ni ska känna efter om detta är er stil och känner er hemma i det. för isf skit i vad kidsen på whoa säger. ;) GRABBAR! jag behöver era verser till den aggrolåten. hey!
btw. dissar du asma får du munnen full med snopp och det vet du om :)
okej asma.. du är en sån hatare eller hur.. ;) får jag inte munnen full av snopp annars då? nu blir jag lite besviken på dig.. sutta lite pungans e göttans