Mikey - Inse fakta (kaggen prod)
Tjo Whoa! Gjorde en lite låt, en diss kan man som säga. Inte till någon speciell men till folk som tror dom kan mer än vad dom egentligen kan. Jag påstår inte att jag är bra men jag försöker inte vara nått jag inte är iaf, haha :P aja lyssna på låten och kommentera både rappen och låten =) Peace! Reff 8 bars. Vers 16 bars Reff 8 Bars. Rapp, text, mixxning: Jag själv. beat: KaggenFRED!
förutom att du lite som skidåkare stakar dig fram så var de ju okej Träna mer på ditt flow annars nice
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
jaadu.. tror detta är nått av de bättre från dig mikey.. men men som ghostarmor sa.. kändes lite som att du staka dig fram.. men ja.. text..var bra.. reffen vet inte.. du kunde gjort den lite med DUNK ;) :P yeah men annars en bra utförd låt.. kändes lite tomt på nått ställe.. men who cears.. nu är jag bara lite trött. och snappar upp allt :P HAha nä men bra låt :P keep it up!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
GhostArmor - Tack för kommentar! Ska tänka på att sluta "åka skidor" då jag rappar. Schizo - Tack du med!
Wei! Alltså, du flowar ju.. inte offbeat eller så men det känns som om att det blir lite enformigt? Reffen var bra, skön låt i helhet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla sant budskap.. Det här va bra brorsan :) PASS PÅ HOBBY GANGSTAAAAAAH :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Begge - Tacktack =) Bronkish - Hehe ;) det är inte bara sånna som den går ut till men :D A-M-C -.-
skön Låt ! texten var bra tycker jag. beaten var skön men lite enformig lr om man ska säga så jag vet inte så riktigt bra:) men den var skön:) 7½/10 Big Up!
Svensk hip-hop!
Tack kompis ;) Helt sjukt alltså.. 75 nerladdningar och knappt 10 kommentarer :O Upp!
HAHAHA hon är ju rappdrottningen ;) Okok =) peace
hur jag nu ska ta det där ^^ Aja sista upp för kvällen! 90 stycken har laddat ner och knappt 10 har kommenterat. Antingen så är det för att jag suuuger, eller så äre för att det inte finns så mkt att förbättra? eller iaf som ingen orkar nämna... Aja peace
bästa jag hört från dig mannen ! ;)
chasse dyker upp som döda fiskar
Kul att höra att man utvecklas =) Tack ChassE Upp
bra delivery och nääjs text!! =) orkar inte ge bättre kritik men LÄTT på din 3 topp lista!!!!
5 fingrar, 4 chanser
låten funkar inte mannen.. men den är säkert fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var fan bra bästa jag hör hört med dig iaf nog för att jag typ hört 2 låtar.... fet nice text :) big up
den va rätt soft :) keep it up peace
Södra 16 studio No Way Out
Här är texten, läs den gEErna! Reff du vet sånna där som tror dom kan allt dom tror att dom har rätt man dom kan ju inget alls säg ingenting ni måste tänka efter de blir pinsamt om de som ni säger inte stämmer säg inte saker ni inte kan nått om siktar ni på toppen så är vägen inte lång tänk efter innan du skickar du är helt stukad och de du säger vrickat Vers1 när ni går på stan så tror ni att ni äger hela skiten ni är inte ghetto när ni har mat på bordet hela tiden jag kan ganska mycket men jag skryter inte om de ni säger coola saker och kallar mig för hombre när ni pratar med er mamma låter ni som barn vill ni leka getto jadå går ni ner till stan men egentligen, alla bara skrattar åt er ni är inte coola när ni har kepan på sne dom enda som ni bråkar med är mycket mindre när ni bråkar med nån slutar det med att ni ligger jag spöar er med låten när jag säger vad jag tycker å den enda som ni möjligtvis kan spöa är er syster "Asså jag äger dig lätt, jag är den bästa på whoa" å jag väntar här i ringen som sylvester stallone säg nått till mig och jag lovar jag är inte döv för jag bara skiter i vad du säger lilla bög med orden du har i käften så tror du att du är hotfull snackar om att pimpa brudar men du är ju oskuld Reff
Tack Pääätrik, kul att höra att man utvecklas! Slå Stefan lite från mig är du sneeel
hehe synd att du tycker så.. UPP =)
Hahaha vad säger du mannen? :D
jaha oj nu förstår jag :D Hmm, jo som sagt texten finns där uppe :P
Fett bra :) Skriv en till =) haha Puss!
Ett sista upp! Komigen nu, bjud på en kommentar! vill ha kritik
lite kass inlevelse el ngt låter lite konstig:S men men fortsätt o kicka:P
Kalliistudios© 2:avåningen
Fan måste säga att jag har hört bättre men som du vet.. tider läker :) också din rapp förmodligen !:) utveckligt är aldrig fel! FEETT FREEED BROOO!
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
ps. utveckling är vad jag menade!:)
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
Hehe ska jag ta det som att jag har utvecklats lr? =) Aja tack för att du tog dig tid =) PEACE
nu så, det tog sin tid att lyssna på låten... grymt budskap, grymt flow, blev kanske liiite enformmigt, beatet osv, annars grymt sköönt :D Braaa!!
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
okok, på vilket sätt ska jag träna deliviryn? :P okej tack preben =) På vilket sätt blev det enformigt? :S peace