AMC - Falsk vänskap
hm skrev ner en text inatt om en gammal "vän" som typ kan dra åt helvete :) .. mixningen suger och vers2 blev helt fucked up men orkade inte ändra och ha mig .. :p så det här blev resultatet: KOM IGEN NU WHOA GE KRITIK GOOD OR BAD! pussss / angelica
första versen var bättre. men d lät nice ;D
www.myspace.com/lizenmusic
finns inget att kritiserad, enligt mig så är allt perfekt..
tack så mycket, blev inte nöjd med vers2 bara :p
ey , grym bruden.. fan du la de riktigt as skönt ! fortsätt med musiken!
det är riktigt skönt som vanligt men som sagt första versen är bättre än andra men den e bra den med xD btw älskar din röst
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
tack allihop, vet vers2 suger get pung :p .. haha blev missnöjd med det, men men vad gör man liksom ,det är inte så att det är vääärsta låten liksom ^ upp nu whoooaaaiter!
aiit , jo men bättre än att klaga på iaf.. :P
haha skit bra som vanligt, men måste säga att vers 1 var så jävla mkt bättre menmen du var säkert sjukt trött när du satt o skrev den ;) Fortsätt droppa din shit girl ;) FRED !
A-M-C, Upp med texten även om man hör vad du säger.. man vill hänga med!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Tung text. Flowet var rätt så skönt faktiskt. Rösten, helt soft.. Men andra delen i reffen lät lite offbeat! :S Första versen krossade ju vers 2 iaf. Men i det stora hela så var allt bra.UPPA TRÅDEN! PEACE OUT!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
yes here you go VERS1 jag ställde upp för dig men du gav tillbaka skit/ minns den tid då det var vi men jag skiter i/ tillbaka nu för att visa äkta vänskap är bättre/ att en idiot som du borde veta bättre/ det jag menar med allt är att du ska hålla käften/ se dig omkring, du är ingenting, så visa respekt/ att en sån som du skulle sprida falska rykten/ jag ska kalla dig för vän ha*, dra åt helvete/ du vet att jag gav dig mitt allt och mycket mer/ minnena av dig kommer aldrig få mig att le/ men det finns fler som ser dig som ett fel/ så, snart har du ingenting kvar att leva för/ det är inte så att jag hoppas du dör/ men, jag hoppas på att du inser vad du gjort/
REFR hitta dig en vän som inte sviker dig/ vänskap som får allt att ändra sig/ gör inga misstag som du ångrar/ utan bara lev bland det förgågna/
"BRIGDE" falsk vänskap och du gav mig svar/ på frågan om vem du egentligen är idag/ jag byggde upp ett förtroende för dig/men, du tog det som luft, som en liten grej/ så jag vill berätta för alla vem du är/ vilken mänska som gav mig besvär/ som fick mig att inse att vänskap kan ge/ hat och kärlek och att det kan gå fel/
vers2 hur ska jag kunna lita på någon igen/ rykten du spred och jag kalla dig för vän/ trodde aldrig om dig att du kunde svika mig/ men nu vet jag att det finns fler än dig/ så, nu tar jag allt lättare och skiter i dig/ för jag har mina äkta vänner som känner mig/ vad jag än säger och vad jag än gör/ så stöttar dom mig tills dom dör/ för jag ger mina vänner det dom vill ha/ det dom saknar och det som ger dom svar/ jag lever för er och glöm aldrig det/ ni är dom som gett mig mest kärlek/ och jag tackar er för det mina vänner/ vad som än händer, vad som än vänder/ så, finns jag där när allting brister ut/ även om vänskapen mellan oss skulle tar slut/
Länkenfunkar inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Flowet är inget att klaga på. Känslan är bra, men hör att du menar det du säger. Dock så var känslan i andra versen sämre, du tog inte i lika mycke i den. texten - Raderna är bra, allt blir som en handling men rimmen är riktigt simpla. nice..
hehe tack så mycket Mikey88! UPP!
Ny länk
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
En av dina fetaste har börjat digga dig :)
NoeOne_ P16 vadå ditt rim? haha är du knasig eller? men tack du plutten ;p puss på snoppenModinho P14 haha tack ;)
Vers 1 va tung samt reffen, vers 2 tog du i för lite :( Annars bra :) Respekt å kärlek :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
haha nej du sa inte förgågna :p du sa nått annat
jag tycker du har fått skönt flow och så men jag tycker rimmen är lite för simpla, annars va det en skön låt ;)
lost in skåne
tack så mycket :) upp nu whooooaaa kom igen ;/
Höjj rösten på intro. Lyssnade 1 gång å hittar inga speciellt vitsiga rim, fast ditt flow täckte upp det ganska bra. Låten var helt okey å du är en av dom bättre tjejerna jag hört på att rappa.
Gratis är den bästa kryddan ^^ / MiniboRg
du har utvecklats! fett kul och höra det! jag tycker låten var helt okej, men jag gillade inte mixingen. ibland var acapellan i bara ena örat och refrängens mixing var jag inte så förtjust i.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
haha tack micke ;D jag vet jag suger på mixning :p och vers2 blev fucked up
Du hade tung attityd och tungt flyt och allt! Bra därifrån men beatet sög.. Fast det är nog en smaksak känns sådär riktig fjortis beat sådär annars tung låt! Vääääästeroooort
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
hahahaha fjortis beat? softa jag är inte i närheten av en fjortis iaf :p men tack iaf Totte :D
Sjukt bra! påminner mig om en av mina bäster vänner som precis svikig, pga en del problem...
Eriksson1337 ftw!
mjo, det suger o bli sviken av sina närmaste.. :/ upp
finns på whoa, vet inte vad
Skiiit bra låt tjejen, kämpa på , FRED!
(\_/) (O.o) i am fucking pimp mannen (> <)
Bästa låten jag hört. BIG UPP pz
Faan vad soft låt alltså =) big uppppppppp ! :D
Legal#. Truestar^
Producent
2007-04-28 13:36
AMC, du är en av dom bättre som har kickat på mina beats =) För er som inte vet är det jag som har gjort beatet ;p Kan kanske tänka mig att göra lite beats till dig i framtiden =)
dom säger att jag kan göra beats...