texten: Vers:1 beväpnad med toaborste, vad bitch, äckliga fanskap, du luktar fan ansjovis och salami, svingar min yxa, hugger ner dig som ett träd, fitta öppna käften ner på knä och svälj min säd, göm dig, ja förföljer dig som en skugga, njut av min vrede, njut av din sista tugga, du är hård eller, va fan är det du tror, du är en liten myra och jag ska krossa dig med min sko, för jag styr över liv, du är en pjäs i mitt spel, som en vandrande pinne, förökar jag mig till fler, om jag var en bonde, skulle du va min skörd, för jag är ingen gangsta bara allmänt störd, jag har röda converse, du klär dig i armani, plöjer fram tar med mig liv ungefär som en tsunami, se mig i din dröm, du vaknar upp och där står jag, det är slut, finito, mannen du är redan vald, Ref: den bästa av dom bästa, bananernas banan, mobbad av dagisbarn, bananernas banan, ställ dig upp och fall banalt, bananernas banan, vad snackar du om, bananernas banan, herr nilsson vill du smaka, bananernas banan, pippi vill du oxå ha, bananernas banan, martin, det är jag, bananernas banan, jag menar apish, maddafakka det är jag, bitch Vers:2 kritik hit och dit, jag slänger upp mitt finger, kan terrängen i din mammas fitta, vilken fint len, orkar inte med, alla jävla wannabes, ta mina bollar så kan du spela pingis, jävla äckel, köp en båt och ro till island, inlåst i ett rum, du blir kvävd av mina fisar, meningslös, typ som en nitlott, sliter av din arm, tar dina pengar skriker jackpot, bättre än timbuk, fronda och looptroop, sätter du emot får du en jävul på din snook, rök mig, du hamnar i psykos, ja skickar dig till mars där du får träffa mårten gås, ingen fame, inga pengar, inga groupies, lockar till mig din flickvän med en påse godis, bättre än dig och det kommer jag alltid va, så sluta spela gangsta, ta tillbaka det du sa, för du är fake, typ som en playmate, min flaska mot din skalle, cheers mate, sikta mot min bröstkorg, töm ditt magasin, jag återuppstår som jesus och smittar dig med hiv,
aa visst serrö :)