Beatet var riktigt bra måste jag säga, ger mig en väldigt varm känsla fast när refrängen kom igång blev det för mycket smör-sunsetbeach-gay-känsla över det... Jocke , du håller stilen och fungerar Ok tycker jag. Inget dåligt med texten men inte heller något förvånansvärt bra. Tror nog du kan bättre, om inte, man utvecklas alltid, man! Fortsätt göra din grej så blir du snart förvånansvärt bra ;)Ceo , nej jag gillade inte dig. Inga flerstav alls och din text för övrigt kan i princip uttryckas i två ord: Trist och enkel. Nybörjare va? Du är väldigt otajt på dina ställen och tyckte inte alls att det var något särskilt. Men du försökte ändå få en sommarkänsla över det vilket du ska ha creds för ;)"Vill slippa skolan och alla jävla mattetal Vill bara sola, dricka bärs och äta jävligt god mat På festen tänder vi en barbecue Skämtar med varran och säger "Yeah, fuck you to" Man.. Va? Ja, temat är ju sommar men din text var verkligen, verkligen för enkel för att jag nånsin skulle kunna lära mig uppskatta den. Men keep do your thang så blir du kanske bättre med tiden! Min åsikt, jag hatar inte på någon. Peace.
Rappat skitlänge.